PDA

View Full Version : Nieuwe versterker en andere zaken.



alhambra
17 januari 2004, 16:51
Zo aangezien er geen hond ook maar een fatsoenlijk bod deed op mijn spullen ben ik vandaag vol goede moed maar is naar tools4tones gegaan.
Heb alles wat ik niet of weinig gebruikte mee genomen.

Heb mee terug genomen een hughes and kettner Bass Force XL 200 watt basversterker, deze is voor bij de Carvin LB20 basgitaar die ook er ook bij heb genomen. Maar hij blijkt ook als gitaar versterker erg goed te voldoen, heb ook nog een yamaha basversterker geprobeerd maar die klonk met een gitaar helemaal nergens na.

Die fijne duitse winkel waar ik de rocktron spullen besteld had lieten niks meer van zich horen dus daar wacht ik niet meer op, ook op mijn mailtjes reageerde ze niet meer. Ik ging dus eigenlijk en vooral voor een rocktron chameleon of een intellifex naar tools4tones maar ben met heel wat anders terug gekomen.
Namelijk een Hughes and kettner access buizen voor versterker . Het is een volledig programmeerbare buizenpreamp, compleet met floorboard. Dat ding blaast GVD de oren van mijn kop tig mogelijkheden kwa sound, beetje veel knopjes maar daar komen we wel uit.

Als ik de batterijen van de camera weer heb gevonden dan gooi ik nog wel wat foto's ergens neer.

Al met al heb ik precies terug gekregen wat ik voor de ingeruilde spullen vroeg dus de adrenalinn, sx gitaar en de ibanez sc420 zijn niet meer te koop .

O ja voor de liefhebber er hangt bij tools4tones ook nog een erg mooie Framus tennessee voor weinig.

iam
17 januari 2004, 16:59
proficiat rob!

nu zoeken die batterijen!!!

Mitch
17 januari 2004, 16:59
Dat heb je mooi geregeld !
Gefeliciteerd !