PDA

View Full Version : Schecter



SymphonY-X
16 januari 2004, 20:33
Na het gebruiken van de zoekfunctie opzoek naar iemand die weet waar ik misschien een Schecter gitaar zou kunnen proberen, zag ik een paar topics die toch alweer erg oud waren, uit '02 en begin '03. Daarom vraag ik het maar eens, weet iemand of er inmiddels Schecter gitaren te krijgen zijn in ons kleine kikkerlandje ??? ze zien er zo gaaf uit!
Alvast bedankt!

Swan
17 januari 2004, 01:30
in belgie

P****Fred
17 januari 2004, 09:38
www.limit.be

SymphonY-X
17 januari 2004, 18:40
Dat wordt m'n vader heeel lief aankijken om er heen te rijden :razz:
maar hartstikke bedankt! :-D

iam
17 januari 2004, 19:04
er stond eentje te koop op de site van humo...

Naam: Jan
Email: xjcrls@hotmail.com
Onderwerp: Schecter C1-Elite
Gezocht: Instrumenten
Datum: 13/1/2004
Wizoektivint:
Splinternieuwe Schecter C1-Elite te koop. Absolute nieuwstaat - fantastische klank maar niet mijn ding. Foto's op verzoek.
Ruil tegen Fender USA Tele of gitaar met P90's of POTK

ENJOY :)

funkadelic
18 januari 2004, 11:56
ze zijn zeker mooi maar jammer dat ze niet en nederland verkgrijbaar zijn. als het goed is staat er op de site in welke landen ze verkrijgbaar zijn. www.schecterguitars.com. maar het dichtste bij is denk duitsland en belgie...[/url]

avalanche
18 januari 2004, 17:39
Ik heb vorig jaar een Schecter C1 classic laten overkomen uit de VS, want in Europa zijn ze echt heel moeilijk te krijgen. Bij Limit in Herentals komen ze ook maar af en toe met mondjesmaat binnen. Dus als ze de Schecter van jouw keuze niet binnen hebben, wees dan maar zeker dat je er minstens een half jaar op zal moeten wachten of zo. Bij Limit zijn ze namelijk ook afhankelijk van de Europese importeur en die heeft echt geen goede reputatie.

Je kan mss ook eens kijken naar de Britse importeur:
http://www.soundcontrol.co.uk/

Ik ben in ieder geval heel dik tevreden met die Schecter C1 classic. Voor die prijs en met die specificaties is het echt een fantastische koop.

iam
18 januari 2004, 17:44
er stond eentje te koop op de site van humo...

Naam: Jan
Email: xjcrls@hotmail.com
Onderwerp: Schecter C1-Elite
Gezocht: Instrumenten
Datum: 13/1/2004
Wizoektivint:
Splinternieuwe Schecter C1-Elite te koop. Absolute nieuwstaat - fantastische klank maar niet mijn ding. Foto's op verzoek.
Ruil tegen Fender USA Tele of gitaar met P90's of POTK

ENJOY :)

wat is er mis met deze dan?
(is nt van mij trouwens)