PDA

View Full Version : Roland Cube 30 gaat dat samen met een Fender American Strat?



Kees1
16 januari 2004, 16:48
Roland Cube 30 gaat dat samen met een Fender American Strat?

Vindt het een goed verplaatsbare amp, (goed voor de huiskamer) of zien jullie een betere optie?

Alvast bedankt!

Nicci
16 januari 2004, 17:12
ja.
klopt.
nee, eigenlijk niet.

Anders Destium
17 januari 2004, 14:57
Voor het geld is het een uitstekende koop, als je echt wat beters wilt zit je al snel een heel stuk duurder...

Hempo
17 januari 2004, 15:19
testen?

jorrit
17 januari 2004, 18:32
vet versterkertje hoor als je hem gebruikt waar hij voor bedoeld is.. maar je kunt er zelfs nog wel mee oefenen in een band...(tenzij je met een andere gitarist speelt met een zware buizen top..) die 30 watt zijn nog best hard.. :cool:

heavy-metal-thunder
21 januari 2004, 13:13
Onlagns heeft er iemand met mijn gitaar (Ibanez RG 440, Strat type) in de single coil-stand op een cube 30 countryrock-genre gespeeld. Klonk echt aardig. Dus met zo'n echte strat moet dit nog beter klinken. Als je echter SRV en Hendrix wil, durf ik er mij niet over uit te spreken omdat een deel van de laatste zijn sound kwam uit de volledige oversturing van zijn buisjes.

Maar ik denk dat je het beter eens gaat uitproberen.

jorrit
21 januari 2004, 15:22
nee hehe tuurlijk klink je met zo'n ding niet hetzelfde hendrix etc. tis ook maar een versterker van 350 euro (dacht ik...tis in iedergeval weinig geld..) maar voor het geld is het denk ik een van de beste keuzes die je kunt maken..

jorrit
21 januari 2004, 15:22
nee hehe tuurlijk klink je met zo'n ding niet hetzelfde hendrix etc. tis ook maar een versterker van 350 euro (dacht ik...tis in iedergeval weinig geld..) maar voor het geld is het denk ik een van de beste keuzes die je kunt maken..

jorrit
21 januari 2004, 15:23
nee hehe tuurlijk klink je met zo'n ding niet hetzelfde hendrix etc. tis ook maar een versterker van 350 euro (dacht ik...tis in iedergeval weinig geld..) maar voor het geld is het denk ik een van de beste keuzes die je kunt maken..

heavy-metal-thunder
21 januari 2004, 15:30
+/- 220 euro voor de cube 30.