PDA

View Full Version : Fender American Strat, waar zouden jullie hem kopen?



Kees1
16 januari 2004, 09:24
Fender American Strat, waar zouden jullie hem kopen? Prijs is ook belangrijk.

Alvast bedankt!

tbl-2100
16 januari 2004, 09:36
dirk witte meschien ? www.dirkwitte.nl hij zit in amsterdam

savecracker85
16 januari 2004, 10:13
ik heb de mijne via www.marktplaats.nl gevonden :)

Kees1
16 januari 2004, 10:19
Geen nieuwe neem ik aan?

Kreeg een PM dat Feedback ze nieuw voor 899€ heeft, is dat zo'n beetje de gangbare prijs?

BLOK182
16 januari 2004, 11:11
Das een mooie prijs lijkt me!

Robbert
16 januari 2004, 12:45
Nieuw zijn ze idd rond de 900 Euro.

Ik zou zelf niet snel een nieuwe gitaar meer kopen. Een keer gedaan en daar later (stom stom) teveel op verloren.
Een 2e hands strat, Amerikaan, heeft een waarde van rond de 650 Euro.

Het is wel even kijken of er geen belachelijke deukjes in de body zitten (behalve als je Sash heet :D ). Irritanter nog zijn deukjes in de hals.
Ook bij een nieuwe gitaar even alle posities doorspelen, om te kijken of er dode plekken inzitten.

Martplaats is voor zo'n gangbare gitaar erg handig!

michielv
16 januari 2004, 12:50
Niet, ik zou uitkijken naar een goede Japanner. Kost minder en zijn bijzonder fijne gitaren.

Maar da's niet wat je wilde weten :)

Kees1
16 januari 2004, 13:06
Nee joh, een jap of een Highway 1 of noem maar op, kost je altijd tussen de 200 en 300 euro, en ik ken mijzelf altijd dat stemmetje...had ik maar.

Ze zijn nu goedkoop!

Kees1
16 januari 2004, 13:08
Dirk de Witte, 999€

savecracker85
16 januari 2004, 15:27
Geen nieuwe neem ik aan?

nee 2dehands maar hij was wel in nieuwstaat....dus het scheelde me de helft vergeleken de winkelprijs terwijl hij er toch uitzag als nieuw :)

The Mule
16 januari 2004, 17:11
Een Amerikaanse Strat zou ik altijd tweedehands kopen, er is zo belachelijk veel keus op Gitaarmarkt, Marktplaats en Muziek2ehands samen. Er zijn er altijd tientallen te koop, in elke regio en in allerlei prijsklassen. En met een beetje geluk zitten er ook nog wel eens Customshops en andere bijzonderheden tussen. Als ik een Strat zou willen, dan wist ik het wel...

Negative K3 fan
16 januari 2004, 18:01
Een Amerikaanse Strat zou ik altijd tweedehands kopen, er is zo belachelijk veel keus op Gitaarmarkt, Marktplaats en Muziek2ehands samen. Er zijn er altijd tientallen te koop, in elke regio en in allerlei prijsklassen. En met een beetje geluk zitten er ook nog wel eens Customshops en andere bijzonderheden tussen. Als ik een Strat zou willen, dan wist ik het wel...

ive got nothing to add.

Uchison
18 januari 2004, 03:52
Ik ben het niet eens met de meeste mensen hier. Ik betaal liever extra voor goede service. Van mensen die ged afstellen, intoneren en speelklaar maken. Ik heb hele goede ervaring met Sacksioni in A'dam. Coole winkel. Veel leuke dingen en goede service. (American Vintage '57 in Blonde :P )
Ben super tevreden.