PDA

View Full Version : blues van sunday violence



sunday violence
15 januari 2004, 22:51
een bluesnummertje van mij. tenminste, zelf een beetje op geimproviseerd. ik geloof dat wilson deze backingtrack ook al heeft gebruikt.

heodanook, comments graag.
ik speel dit soort dingen eigenlijk never nooit dus was ff aankutten

gitaar is wel wat vals (moet nodig mn b snaar vervangen, die klinkt hoog niet meer zo zuiver..)

http://onlinerock.com/musicians/elmerpostma//blues.mp3

Hempo
16 januari 2004, 13:57
vond het begin wat matig, maar vanaf die lick op 1:06 wordt het wel spannender :) daar zitten wel leuke stukjes tussen.
volgens mij ben je meer van de metal kant

sunday violence
15 maart 2004, 18:48
misschien nog meer mensen die hier wat van willen zeggen??? 1 reactie vind ik zo weinig

Mr.Bluesbreaker
15 maart 2004, 19:26
Ben bezig met downen, alleen bij mij is de verbinding uit de tijd van Columbus zijn betovergrootvader. Ik zal ff luisteren.

Shaggy
15 maart 2004, 19:39
je sound alleen al laat het minder bluesy klinken.. minder drive gebruiken .. en wat minder schredden :-D misschien dat het dan meer bleusy gaat klink

je spel op zich is wel ok en je sound is meer voor satch, petrucci achtige zaken

probeer het nog eens met minder drive en wat meer mid en minder treble in je sound!!

Mr.Bluesbreaker
15 maart 2004, 23:26
Mmm, een kwart van de gain zal wel volstaan in blues denk ik. In het begin ben je soms nog wat teveel "nadenkend" over wat je zal gaan spelen, klinkt het bedacht, maar later gaat het lekker. Alleen geen blues. Ik denk dat je met wat metal c.q. trash beter uit de voeten kunt.

Stratman70
15 maart 2004, 23:46
Inderdaad: je bent beslist geen bluesgitarist.

Mijn eerlijke, ongezouten mening: de blues klinkt kut, maar het shredden doe ik je beslist niet na!!! Chappoo, petje af daarvoor.

Ik zou het inderdaad maar bij de metal ofzo houden als ik jou was.