PDA

View Full Version : Wat zou ik nog in mn rack kunnen doen?



Nocki
15 januari 2004, 22:22
Hoi. bij mn mark IV gebruik ik een klein rackje met daarin een wireless, een G-force, een Korg dtr-1 tuner en een midi switcher voor de kanalen van mn mark IV.

Ik heb nog een HE over waar nu een blindplate zit. ik wil deze graag gebruiken voor iets anders als dat er is. het mag geen VU meter of equalizer zijn maar iets anders wat met geluid te maken heeft.
ik zat te denken aan een looper of ofzo. of een rack wah. heeft iemand nog iedeen wat er in zou horen?

ik zou nog wel eens graag een manier willen hebben om mn fxloop te kunnen schakelen van aan naar uit buiten mn amp om...

NOcki

Anavrin
16 januari 2004, 02:59
ik weet niet hoeveel ruimte zo'n schuifplank inneemt, maar dat lijkt mij wel handig, om pedalen mee te nemen, zodat je daar geen aparte koffer/ tas voor hoeft mee te slepen.

kokeleko
16 januari 2004, 13:45
Powerconditioner / distributor, altijd handig.

Nocki
17 januari 2004, 13:03
ach vergeten te zeggen... ik heb iets leuks laten maken. niet zoals een een echte maar het lijkt erop...

ik zal even een fototje plaatsen...
http://gitaarforumdump.s5.com/DSC00635.JPG
het is een 2he hoog bliundplate met 8 keer een stopcontactje erop. met de gaatjesnaast elkaar zodat de stekkers en adaptors elkaar niet in de weg zitten. en zit aan het einde een euro stekker en daar wordt de lange kable van de muur naar het rek in gedaan voo stroom...

NOcki

morris
19 januari 2004, 02:33
en spatwaterdicht zo te zien!

Nocki
19 januari 2004, 09:03
:-D

skabouter
19 januari 2004, 23:25
leuk ja :) zoiets zag ik ook een keer. koste 35 euro. wel leuk als je iets overhebt. maar dat heb ik niet, ik doe het daarom zo:


http://community.webshots.com/photo/81290093/101734793dMKDZw


trouwens, een VU meter is het leukste speeltje voor in je rack natuurlijk, nocki ;)
maar moet je echt perse die ruimte opvullen ? je komt nu aan ons vragen wat je er nog bij zou kunnen doen................tja, zoveel opzich, toch.
maar of het extra waarde opleverd..............
zo`n rack wah is wel erg duur. is het beter dan gewoon een wahtje ?
waarom zit je EQ er eigenlijk niet in ? ga je die niet meer gebruiken ?

heb je een pic van de front van je rack ? is die midi switcher 19"?