PDA

View Full Version : TUBEZIPPER



jaywalker
15 januari 2004, 16:29
Heej

ik zie dat de tubezipper van ehx nu 180 euro bij MP is 2 jaar terug was dit 330 euro. Ik heb wat soundjes gedownload en dat klinkt naar mijn mening erg goed.
Heeft iemand ervaring met dit pedaal?

jaywalker
15 januari 2004, 21:31
iemand?

phx
16 januari 2004, 18:37
niemand betaald zoveel geld voor een pedaal wat niet eens met dc voeding geleverd word NIEMAND mwuhohwhoohoooooo


da noize

Fuhgawz
16 januari 2004, 20:08
niemand betaald zoveel geld voor een pedaal wat niet eens met dc voeding geleverd word NIEMAND mwuhohwhoohoooooo


da noize
Niemand betaalt zo veel geld voor een pedaal dat niet eens met DC-voeding geleverd wordt. NIEMAND!!! MWUHAHAHAHAAAA!!!
[/OWNED!]

Die geluidsbestanden klinken inderdaad erg vet. Er zit ook een envelope filter in. Zo te horen kun je hier flinke herrie mee maken :D

phx
16 januari 2004, 20:58
hey,

bedankd foor hed verbeteren van mein nederulands, het is gewoon dat ik zoveel topics beantwoord dat ik niet veel zin heb om ook nog eens super op spelling ga letten. Duurt me te lang.

Mar k blijf 'rbij datie veel te duur is.... 2ehands durft iederen ook wel wat te vragen voor zijn rotzooi vandaag de dag.... schande

PHX

Mitch
16 januari 2004, 21:06
't Is niet bepaald een prijsknaller en net als de Worm ook niet bepaald reclame voor EH......zeer matig ding.

jaywalker
17 januari 2004, 00:21
uhm hijs is in 2 jaar in prijs gehalveerd
was eerst 330 euro

180 heb ik er echt voor over ! zo'n vet geluid

Toch wel lullig dat je hem nu loopt aftezijken phx terwijl je in real life hem wel tof vind

phx
18 januari 2004, 15:17
hahahahaaa ja idd ik ben mu er eentje jah 8-)

PHX