PDA

View Full Version : Terdor zoekt gitarist + bassist, omgeving zwolle



Fatal Fairytale
14 januari 2004, 22:44
Terdor is op zoek naar een gitarist en een bassist uit de omgeving Zwolle. De muziek die we gaan spelen is te omschrijven als sfeervolle black-metal, met invloeden van extreme deathmetal en grindcore. Als invloeden qua geluid hebben we Monastery Arch Enemy en God Dethroned qua gitaargeluid.
Wij zoeken voornamelijk gemotiveerde, ervaren mensen van ergens tussen de 16 en 26. Dus mocht je je geroepen voelen, laat ff een berichtje achter.

gegroet!!

Soulflyhigh
21 januari 2004, 19:52
Hey jongen(s) ik ben misschien wel geintresseerd. Ik ben een gitarist van 18 jaar en ik woon in nu in Amersfoort maar ik ga waarschijnlijk binnenkort op kamers. Ik ben nu al heel regelmatig in Zwolle want ik zit er op school dus bereikbaar zal geen probleem zijn. Ik ben niet zo heel erg ervaren (ongeveer 1.5 jaar) maar mijn invloeden zijn voornamleijk trash en Deatth metal. Vooral Zweedse sound. Denk aan Arch Enemy, In Flames, Dark Tranquillity en Dimension Zero. Ik wil zelf er graag in een band spelen. Als jullie meer info willen dan kunnen jullie me natuurlijk via dit forum bereiken.

Cheers

Soulflyhigh
21 januari 2004, 19:52
Hey jongen(s) ik ben misschien wel geintresseerd. Ik ben een gitarist van 18 jaar en ik woon in nu in Amersfoort maar ik ga waarschijnlijk binnenkort op kamers. Ik ben nu al heel regelmatig in Zwolle want ik zit er op school dus bereikbaar zal geen probleem zijn. Ik ben niet zo heel erg ervaren (ongeveer 1.5 jaar) maar mijn invloeden zijn voornamleijk trash en Deatth metal. Vooral Zweedse sound. Denk aan Arch Enemy, In Flames, Dark Tranquillity en Dimension Zero. Ik wil zelf er graag in een band spelen. Als jullie meer info willen dan kunnen jullie me natuurlijk via dit forum bereiken.

Cheers