PDA

View Full Version : Seagull M6 - tweedehands



if19mt
13 januari 2004, 23:38
Hallo!

Ik overweeg op het moment de aanschaf van een mooie tweehands Seagull M6... Prijs: 275 euro. Goede keuze? Waarom wel / niet?

Bedankt!

Buzz
14 januari 2004, 09:21
Hangt er van af of de gitaar in goede conditie is. 275 is zeker geen slechte prijs. Als de gitaar OK is, lijkt het mij een goeie koop. Seagull is een niet te dure gitaar die twee prijsklassen hoger klinkt. Vind ik dan.
Succes met je keuze!

G-snaar
15 januari 2004, 21:17
Hi there

Als de gitaar goed klinkt en verder in orde is zou ik ze kopen.
275 is niet te duur.
Ik heb en Seagull S6 folk tweedehands aangeschaft voor 350 euro met koffer. Ik ben er dolbij er mee. Klinkt als een klok.
Als het wat word laat van je horen.

Sucess er mee

ieme
1 maart 2004, 12:16
Seagull's spelen vaak erg fijn... al vind ik t volume soms wat zacht bij die modellen die ik bespeeld heb (de S6)

ieme
1 maart 2004, 12:16
Seagull's spelen vaak erg fijn... al vind ik t volume soms wat zacht bij die dreadnought modellen die ik bespeeld heb (de S6)

maylingjv
5 maart 2004, 23:52
wij hadden vroeger 2takamine gitaren en 1 daarvan was de fp 360sc lh,met uitzondering dat deze wel goed klonk tegenover de meeste takamines, en mijn vader kwam eens af met een linkshandige seagull van iemand die hij kende en de seagull klonk bijna identiek hetzelfde,echt een goed gitaartje me dunkt