PDA

View Full Version : amp/effect settings "the middle"



Spanky
13 januari 2004, 22:41
hey allemaal

voor eventuele cover in mijn bandje, zouden we graag the middle van jimmy eat world spelen.
Ik heb al wel wat zitten zoeken maar vind niet direct de juist instellingen aan mijn amp (laney PL100W transistor) en Boss ME-50.
Gelieve niet te zagen over het feit dat dit misschien geen hoogstaand stukje gitaarmuziek is, ik zoek enkel de geschikte sound, oke?

Graag wat hulp,
Thanx
Spanky

jaywalker
15 januari 2004, 16:38
pfff....dit is geen hoogstaande muziek hoor !

Spanky
15 januari 2004, 18:05
ooooooh wat zijn we weer vriendelijk
BEDANKT in elk geval
sorry dat er tieners die pas beginnen (drummer en bassist spelen amper jaar) ook eens willen samenspelen, gewoon voor de fun van muziek spelen
maar nee
er moet weer commentaar op komen
zielig vind ik het echt
bekrompen
als dergelijke mensen al zo'n woord begrijpen

het is echt zielig om op een forum te bluffen en enkel over hoogstaande muzikale, liefst technisch moeilijke, nummers te spreken

toch bedankt voor de hulp,
we komen er wel uit

doncker
15 januari 2004, 18:07
Je gain niet al te ver openzetten , gewoon een clean sound met een randje. Intro is palm mute .

jaywalker
15 januari 2004, 18:12
ooooooh wat zijn we weer vriendelijk
BEDANKT in elk geval
sorry dat er tieners die pas beginnen (drummer en bassist spelen amper jaar) ook eens willen samenspelen, gewoon voor de fun van muziek spelen
maar nee
er moet weer commentaar op komen
zielig vind ik het echt
bekrompen
als dergelijke mensen al zo'n woord begrijpen

het is echt zielig om op een forum te bluffen en enkel over hoogstaande muzikale, liefst technisch moeilijke, nummers te spreken

toch bedankt voor de hulp,
we komen er wel uit


:-?


dude doe niet zo gestresst.

Tip : Vertel niet de lezers van je thread wat ze niet moeten doen, want ze doen het geheid :D