PDA

View Full Version : behringer fcb 1010



doncker
13 januari 2004, 19:19
Hallo

nu heb ik juist bovenstaande gekocht (100 € 2dehands , ziet er uit als nieuw ) . Ik krijg mijn pre-amp geschakeld via de switch input maar het probleem is dat ik mijn quadraverb via midi niet aangestuurd krijg , kan iemand me helpen.

alvast bedankt

yhcmarc
13 januari 2004, 22:27
staat ie op het goede midi kanaal ? Probeer anders die quadraverb eens in omni mode te zetten in de midi opties.

Marc

piezo
16 januari 2004, 01:26
HET grote probleem van de FCB is dat de handleiding slecht geschreven is. Ik ben aardig gewend MIDI zaken te programmeren, maar hiermee heb ik lang zitten tobben voordat ik door had waarom het niet lukte.

Het staat wel allemaal in de handleiding maar erg onoverzichtelijk omschreven. Het is bijvoorbeeld niet meteen duidelijk dat je voor MIDI basisinstellingen eerst de MIDI IN en MIDI OUT van het apparaat met elkaar moet verbinden.
Dus heel kritisch lezen, dan kom je er wel.

LordRiffenstein
16 januari 2004, 07:48
Het staat wel allemaal in de handleiding maar erg onoverzichtelijk omschreven. Het is bijvoorbeeld niet meteen duidelijk dat je voor MIDI basisinstellingen eerst de MIDI IN en MIDI OUT van het apparaat met elkaar moet verbinden.

:-? :o :???:

Wat bedoel je hiermee?

doncker
20 januari 2004, 22:13
Ja wijzer geraak ik er ook niet uit , en die handleiding vind ik echt sucken . Kan iemand me aan een gedetailleerd nederlandse handleiding helpen

greets

maarten
20 januari 2004, 22:59
in de handleiding staat alles wat je moet weten..

maar zoals je van normale handleidingen gewend bent.. wordt in de handleiding van de fcb maar weinig herhaald.. je zult dus geregeld even moeten terugbladeren en nadenken over wat je nou doet..

check eens op internet, er zijn best wat websites over dat kreng geschreven

alhambra
21 januari 2004, 09:47
Ik zeg het nog 1 keer.

LEES DE DUITSE HANDLEIDING, die is volledig en klopt precies de NL handleiding mist wat zaken en is niet overal even lekker vertaald.

doncker
21 januari 2004, 20:35
allambra , ik kan echt geen duits.
Maar ik heb de out aan de in gehangen en nu herkennen ze mekaar wel. Nu nog de expressie pedalen aan het werk krijgen en nog eens tegoei zoeken hoe ik patches kan verplaatsen.

toch bedankt allemaal

greets

Exitinside
12 februari 2004, 22:24
Ben je al op dit forum geweest ?

http://groups.yahoo.com/group/fcb1010/

Hier kan je alles vinden over die behringer.......heeft mij ook enorm geholpen.

doncker
12 februari 2004, 22:26
Site werkt momenteel wel niet maar toch bedankt voor de moeite , kbegin er ook een beejte van te snappen

alhambra
13 februari 2004, 12:30
Vergeet niet de pedalen te calibreren dit staat ergens in de Duitse handleidng :-D :-D
Maar op de genoemde yahoo-groep is het ook wel te vinden.