PDA

View Full Version : "V-amp Pro" wat vind men er van ???



tbl-2100
13 januari 2004, 12:58
ik ga volgende week waarschijnlijk een v-amp pro kopen natuurlijk eerst uitproberen of het wel mijn smaak is en of ie klinkt. maar mescien dat mensen hier van het forum er ervaring mee hebben ? of gehoord ? zo ja laat je reacties dan horen van wat jullie er van vinden !

tbl-2100
14 januari 2004, 11:06
niemand ervaring er mee of zo ???

francis
14 januari 2004, 18:47
wel met de vamp 2, en heb nu spijt dat ik het niet gaan zoeken ben bij line 6.
smaken verschillen.

skabouter
14 januari 2004, 23:46
ik heb hem getest, vnd hem ruk ! hij oogt goed, en is goedkoop. als je hem vastheb snap je ook waarom hij goedkoop is. alles is plastic. en hij is nog geen 10cm diep (er kan dus nooit veel inzitten). allen de ultra hi gain modellen vond ik redelijk (maar die hadden zoveel gain dat het gewoon ook zo klonk) verder vond k alle andere modellen klote ! ikzelf heb GT-6, ook niet da bomb, maar wel stukken betere modellen.
dan de FX nog: erg beperkt, en niet dynamisch. ook erg steriel en niet mooi in combinatie met de amp modellen.

mijn conclusie. hij kost niet veel, maar dat heeft ook een reden !
wil je goedkoop met 19" moddeling en een paar Fxjes beginnen kan dat hier mee. tot je wat beters wilt of kan krijgen.
als je echter meteen iets leukers zoekt, waar je niet snel op uitgekeken bent: koop dit niet !! je zal snel naar iets anders verlangen.

tbl-2100
16 januari 2004, 09:17
ga hem donderdag proberen en waarschijnlijk ook gelijk kopen denk ik. ga hem in feedback in rotterdam halen want utrecht is zwaar klote met het personeel

Pegasus
16 januari 2004, 21:50
ga hem donderdag proberen en waarschijnlijk ook gelijk kopen denk ik. ga hem in feedback in rotterdam halen want utrecht is zwaar klote met het personeel

Ik heb hem vandaag gekocht. T'is misschien niet "top of the bill", maar in verhouding tot de prijs krijg je best veel waar voor je geld.

Barret Wallace
18 januari 2004, 12:55
Niet met de pro maar wel met de v-amp 2 voor de prijs ben ik er erg tevreden mee. Kwa sound verschillen de pro en 2 niet zoveel, behalve wat extra opties en de 24/96

soundsamples:

http://www.freewebs.com/shakeel2004/

tbl-2100
18 januari 2004, 16:05
mij gaat het meer om dat ik een begin kan maken voor mijn eigen 19" rack, want ik vind de meeste versterkers toch kloten klinken. dan kan ik meschien niet gelijk de-het-van-een kopen maar kan ik al aardig uit mijn voeten lijkt mij. Had hem toevalig wel vrijdag geprobeerd en vond hem wel redelijk klinken. (ik heb altijd alleen maar distortion gehad bij amps) dus vandaar.

Pegasus
19 januari 2004, 22:24
mij gaat het meer om dat ik een begin kan maken voor mijn eigen 19" rack, want ik vind de meeste versterkers toch kloten klinken. dan kan ik meschien niet gelijk de-het-van-een kopen maar kan ik al aardig uit mijn voeten lijkt mij. Had hem toevalig wel vrijdag geprobeerd en vond hem wel redelijk klinken. (ik heb altijd alleen maar distortion gehad bij amps) dus vandaar.


Ik ben ook bezig te beginnen met een 19" rack. De v-amp pro heb ik dus inmiddels, alleen nog geen rack waar om hem in te doen (toch best wel noodzakelijk dacht ik zo). Op flightcase.nl heb ik al wat interessants gezien.
Het begin is er zullen we maar zeggen.

Speeddemon
19 januari 2004, 23:04
ga hem donderdag proberen en waarschijnlijk ook gelijk kopen denk ik. ga hem in feedback in rotterdam halen want utrecht is zwaar klote met het personeel

Sash, are you reading this? :lol:

Voor de niet-ingewijden: Feedback R'dam personeel zuigt!

Chris Wolstenholme
19 januari 2004, 23:16
ga hem donderdag proberen en waarschijnlijk ook gelijk kopen denk ik. ga hem in feedback in rotterdam halen want utrecht is zwaar klote met het personeel

Sash, are you reading this? :lol:

Voor de niet-ingewijden: Feedback R'dam personeel zuigt!

dat doen ze overal, wees maar niet bang

utrecht: jah, die boss pedaaltjes, dat is natuurlijk de top

:-D

sash
19 januari 2004, 23:17
Indeed FEEDBACK PERSONEEL ZUIGT!!!

Echt een klotezaak gewoon. Prijzen zijn wel leuk, maar je moet echt weten wat je zoekt anders is mijn adies: STAY OUT! Een van de verkopers probeerde me eens wijs te maken dat de beste pedalen ter wereld die van de Ibanez Tone Lok series waren en de beste Fender amp een reissue Concert amp was :???:

Ik haal er alleen snaren omdat ze daar zo lekker goedkoop zijn.

Verder is het wel leuk dat die gasten niet echt kloten hebben. Heb ooit eens een flinke stunt uitgehaald door in die vitrine (die dus niet geisoleerd is) met dure gitaren een plexi stack flink open te trekken tot aan 6.
Ik was te horen tot aan Correct :D

Chris Wolstenholme
19 januari 2004, 23:24
ik moet er vrijdag heen.
sukkels hebben mij een verkeerde adapter bij me bass crybaby gedaan, ging ie *poef* * bbq lucht enzo*

over true bypass moet je maar helemaal niet beginnen daar :-(

Speeddemon
19 januari 2004, 23:36
over true bypass moet je maar helemaal niet beginnen daar :-(
Ze zouden Feedback's personeel true bypass moeten maken!
één keer raden hoeveel LEDjes er dan nog branden... :roll:

sash
19 januari 2004, 23:40
ik moet er vrijdag heen.
sukkels hebben mij een verkeerde adapter bij me bass crybaby gedaan, ging ie *poef* * bbq lucht enzo*

over true bypass moet je maar helemaal niet beginnen daar :-(

Het mooiste vond ik nog wel toen ik een keer met m'n eigen pedalen wat rotzooi aan het uitproberen was.
Komt een van die klootzakken naar me toe: 'hey hoe laat jij je crybaby beter dan een vox klinken?'

Terwijl het gewoon m'n Teese wah was...

Ik een heel verhaal opgehangen van 'ja, kheb zelf een circuit ontworpen en erin gezet en daarna hamerslag grijs gespoten, blabla...'

:D

tbl-2100
20 januari 2004, 09:09
HAHA zo te horen is het allemaal kut personeel ja ik zie het donderdag wel :P ik weet toch wat ik moet hebben. maar in iedergeval bedankt hehe :)

Pegasus
20 januari 2004, 23:45
Het zal wel bij gitaarzaken horen dat soort personeel, ik heb er namelijk ook ervaring mee. In de zaak waar ik m'n zooi doorgaans haal kom ik alleen als ik precies weet wat ik wil hebben.