PDA

View Full Version : wegschrijven met logic PLatinum 5?



jelle
12 januari 2004, 23:52
Ik kan wel midi en gitaar opnemen met Logic, maar ik krijg het niet voor elkaar om alle tracks in één bestandje te proppen die je ook zonder Logic kunt afspelen.
als ik: Bestand>export>export song as OMF file
of: Bestand>export>export song as open TL file probeer, komt er "running out of sequences" te staan.

ik kan trouwens wel alleen midi "mixdownen".
alvast bedankt

skanky
13 januari 2004, 13:52
Dan ga je naar de trackmixer, en daar staat helemaal rechts de mastersectie, daar vind je ook een knop om te bouncen, dat is waarschijnlijk wat je zoekt.

jelle
14 januari 2004, 09:46
he bedankt, nou nog even prutsen met midi samplen en als het goed is werkt het dan allemaal...
ik was er zelf nooit op gekomen, zooo'n klein knopje (op het hele grrote Logic), echt bedankt!

jelle
15 januari 2004, 20:34
ik heb er nu een tijd mee geprutst maar het lukt me nog steeds niet om van de midi, audio instruments te maken. Ik weet niet eens of ik wel audiosamples heb... :cry:

iemand verstand van Logic? (skanky?)
alvast bedankt

skanky
16 januari 2004, 12:51
Dan moet je in het opname-mix-venster van je geluidskaart "what you hear" (of iets dergelijks) aan selecteren. Dan moet je in logic alle tracks waar je geen audiofile van wilt maken muten. Dan kan je een audiospoor selecteren, en dan opnemen en afspelen tegelijk. Dan lust ie het midi-geluid intern door naar de audioingang.