PDA

View Full Version : Nu eindelijk een nummer van Boudewijn: A_New_Beginning.mp3



Bosch
12 januari 2004, 14:41
Binnenkort heeft ie een computer zonder ingebouwde rookmachine en bovendien ook nog eigen webspace, maar vooralsnog grote dank aan LupoLoco!

Save as:

http://users.pandora.be/Burhan/a_newbeginning_01%5b1%5d.MP3.mp3

Het is een lekker melodieus shrednr. 8-)

Howdie,

~Bosch~

owja: tis nog net niet helemaal af ... voor de zeurpieten :wink:

http://www.gitaarnet.nl/img/aa_layout/pixelrood.gif

LordSpeedyShit
12 januari 2004, 22:10
Klinkt lekker!
Goede kwalitieit opname trouwens. Maar das meestal wel goed bij jou.

SiNiSTRaL
13 januari 2004, 08:31
huh....geen engelse inleiding, zelfverzonnen quasi-intelligent pogend-te-lijken diernamen, geen nietsche quotes?
misschien is het wat ;)
luister vanmiddag wel ff...

*edit: nie goed gelezen, is niet van jou, kon me al niet voorstellen, straks maar eens luisteren

Barret Wallace
13 januari 2004, 14:11
Damn... speechless

Dit is echt precies de shredstijl waarvan ik hou; dynamisch, strak, melodisch. Het lijkt wel alsof cacophony terug is and stronger than ever.

Boudewijn mijn grootste complimenten, you rock. 8-)

Stitch
13 januari 2004, 14:18
WOW :o Vet hoor....maar wie is Boudewijn dan?

Barret Wallace
13 januari 2004, 14:19
Nederlands beste gitarist :D

Maiden Michiel
13 januari 2004, 17:02
Lekker nummer!

Die tap-legatos zijn cool, dat moet ik ook nog eens leren...

Negative K3 fan
13 januari 2004, 20:26
veel te 80s, technisch allemaal lekker, zn sound vind ik bagger, veel te muffled etc.

absoluut niet mijn smaak.

schaap
13 januari 2004, 20:37
Klinkt wel lekker.
Goed ritme, heerlijk blij, meeslepend, technisch, maar niet over the top.
Zo hoort het gewoon 8-) Barst nu weer van inspiratie :D

Sjakie
13 januari 2004, 21:06
Knap hoor, ik doe het 'em niet na.

Mithrandir
13 januari 2004, 21:07
Cool, hoor, beetje gedateerd wellicht, maar technisch em muzikaal zeker dik in orde al vind ik het pas vanaf 0:50 interessant worden. Maar hij is gewoon goed, daar is geen twijfel over mogelijk.

De sound vind ik ook niet geweldig (wel goed, maar niet geweldig :)), slaggitaar had van mij wel wat vetter gemogen en ik vind het ook een beetje dof.

Boudewijn is toch zelf ook geregistreerd op het forum? Waarom plaatst ie dit zelf niet?

Barret Wallace
13 januari 2004, 21:13
Fuck jullie met gedateerd. The 80's waren gewoon de beste jaren :D

Negative K3 fan
13 januari 2004, 21:14
haha kittyhawk, ik neem aan dat het over dit topic gaat?


zo wie ben jij eigenlijk iemand met zo'n grote bek moet toch wel heel erg lelijk zijn en niets maar dan ook niets kunnen.je loopt alleen maar te zeiken op mensen die andere willen inspireren.eerst iets overtreffen en dan pas oordelen.dan kunnen wij misschien waarde hechten aan het geen dat je te zeggen hebt.als je het mij vraagt oordeel je over iets wat "jij''
nooit maar dan ook nooit zal beheersen.je bent een open boek en hebt jezelf ontmaskerd.

lighten up man.

ik kan veel shred enco toch wel waarderen (volgens de media library zijn de nummers van wouter bosch een van de door mij beluisterde nummers), maar dit doet echt niks voor mij.

Mithrandir
13 januari 2004, 21:21
haha kittyhawk, ik neem aan dat het over dit topic gaat?


zo wie ben jij eigenlijk iemand met zo'n grote bek moet toch wel heel erg lelijk zijn en niets maar dan ook niets kunnen.je loopt alleen maar te zeiken op mensen die andere willen inspireren.eerst iets overtreffen en dan pas oordelen.dan kunnen wij misschien waarde hechten aan het geen dat je te zeggen hebt.als je het mij vraagt oordeel je over iets wat "jij''
nooit maar dan ook nooit zal beheersen.je bent een open boek en hebt jezelf ontmaskerd.

lighten up man.

ik kan veel shred enco toch wel waarderen (volgens de media library zijn de nummers van wouter bosch een van de door mij beluisterde nummers), maar dit doet echt niks voor mij.

Damn en dat over een persoonlijke mening, waar iedereen volgens mij recht op heeft.

Trouwens kittyhawk, je hoeft toch niet iets beter te kunnen om er kritiek op te hebben?

Negative K3 fan
13 januari 2004, 21:22
vandaar dat kittyhawk heir nog neit heeft gepost, hij mag van zichzelf niet oordelen.

Barret Wallace
13 januari 2004, 21:25
Neejoh hij heeft hier nog niet gepost omdat hij het te druk heeft met zen leven. Hij zit niet zo als ons constant achter de pc. Hij leeft :D

Maiden Michiel
14 januari 2004, 09:25
Fuck jullie met gedateerd. The 80's waren gewoon de beste jaren :D

Kijk, eindelijk iemand die het godverredomme met me eens is! Dit, en daarmee jaren '80, heerst gewoon!!

Anders Destium
15 januari 2004, 21:50
80s waren natuurlijk dé jaren, man wat een gitaristen had je toen op hun prime!

Respect voor het laatste stuk! (na 2:15), dat klonk van alles nog het meest als ode aan Go off en Speed Metal Symphony :lol:

Barret Wallace
16 januari 2004, 09:23
Hmm volgensmij zou dit nr Mike Varney weleens kunnen boeien 8-)

lupoloco
16 januari 2004, 10:27
aah hier is die soundfile dus, (kzat nog de hele tijd op bassie, vroeg me af waar die topic bleef :D )

vindt het nummer fantastisch, vooral het einde :o