PDA

View Full Version : Ik had een optreden op het Soulex podium in Budel



Wouter J
10 januari 2004, 17:09
Er is een hoop gebeurd sids het forum weg was en een van de dingen die is gebeurd is dat ik me bij een nieuwe band heb aangesloten, te weten: The Worst.

Voor vanavond zal mijn nieuwste aanwinst zijn opwachting maken. Ik heb namelijk mijn goedkope Hondo Strat copietje met tijger streep Pluche bekleed en ben erg benieuwd naaar de reacties van het publiek en mijn band leden.

BLOK182
10 januari 2004, 17:17
A la ZZ Top, haha, vet!

-robbert-
10 januari 2004, 21:09
Een gitaar koop je toch om op te spelen? Toch niet om er een tijgervel op te leggen

Wouter J
11 januari 2004, 16:34
Een gitaar koop je toch om op te spelen? Toch niet om er een tijgervel op te leggen

"Een gitaar koop je toch om op te spelen? Toch niet om hem in schaakbord motief te laten her lakken."

De Hamer explorer van Rick Niellsen - Cheap Trick

"Een gitaar koop je toch om op te spelen? Toch niet om er stukjes spiegel in te laten zetten."

De Mirror Iceman van Paul Stanley - Kiss

"Een gitaar koop je toch om op te spelen? Toch niet om er een schapen vacht erop te leggen."

De Dean explorer van Billy Gibbons - ZZ Top

"Een gitaar koop je toch om op te spelen? Toch niet om de hals en hardware er af te halen en deze op een drie dubbel halzige, hartvormig monster te zetten."

Het Hart van Steve Vai

"Een gitaar koop je toch om op te spelen? Toch niet om er vuurpijlen mee af te schieten."

De Raket Les Pauls van Ace Frehley - Kiss

"Een gitaar koop je toch om op te spelen? Toch niet om een gedeelte van de body er af te zagen zodat hij makkelijker in een koffer past."

De "Extra cut" Gibson explorer van Eric Clapton

Had je nog wat?

-robbert-
11 januari 2004, 16:47
JA

mijn punt is:

waarom een goedkope gitaar kopen die helemaal ruk klinkt, om er vervolgens mee op te gaan treden, omdat hij zo "mooi " is

Wouter J
11 januari 2004, 16:52
JA

mijn punt is:

waarom een goedkope gitaar kopen die helemaal ruk klinkt, om er vervolgens mee op te gaan treden, omdat hij zo "mooi " is

Wel, for your info, die gitaar klinkt helemaal niet ruk.

Seymour duncans klinken over het algemeen heel goed.

-robbert-
11 januari 2004, 16:54
how on earth moest ik weten dat er duncan's inzaten :cool:

maar ok je hebt gelijk seymours klinken cool

succes met je optreden dude

Wouter J
11 januari 2004, 16:56
how on earth moest ik weten dat er duncan's inzaten :cool:

maar ok je hebt gelijk seymours klinken cool

succes met je optreden dude

Het optreden is al geweest. Gisteravond

Ik kreeg veel complimenten op mijn manier van spelen en op de gitaar.

Hempo
11 januari 2004, 17:17
nou stoer hoor kerel

FNaRK
11 januari 2004, 17:24
JA

mijn punt is:

waarom een goedkope gitaar kopen die helemaal ruk klinkt, om er vervolgens mee op te gaan treden, omdat hij zo "mooi " is

Wel, for your info, die gitaar klinkt helemaal niet ruk.

Seymour duncans klinken over het algemeen heel goed.

Hmmm
dus je pakt een goedkope Hondo gitaar
je gooit er SD pups in
vervolgens bekleed je de gitaar mer berenvellen
et voila..............de gitaar klinkt zo goed dat je er een optreden mee kan doen..........waarbij je ook nog complimenten krijgt ??

WAUW....dat moet ik gaan onthouden :o Ga je er ook nog beter door spelen ?

Lacrymosa
12 januari 2004, 10:07
Zou wel cool zijn, zo pluche vacht op die Fender kelly van je

CheerS!!

michielv
12 januari 2004, 17:20
Och, EVH heeft eens doodleuk van een SG junior (geloof ik) een stuk van de body (de onderste "horn") afgezaagd omdattie er dan beter bij kon met slide spelen.

Mij boeit het niet wat voor uiterlijkheden iemand met zijn gitaar uithaalt, als het maar goed klinkt.


"Een gitaar koop je toch om op te spelen? Toch niet om een gedeelte van de body er af te zagen zodat hij makkelijker in een koffer past."

De "Extra cut" Gibson explorer van Eric Clapton

Had je nog wat?

Wouter J
12 januari 2004, 18:50
Wie de foto wilt zien Ga hier heen

http://www.talkbass.com/forum/attachment.php?s=&postid=1284683

Hempo
12 januari 2004, 19:34
ja die link werkt wel

FNaRK
12 januari 2004, 21:03
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

-robbert-
12 januari 2004, 21:22
Dit staat op de site van je band (the worst) , wouter J

http://www.geocities.com/evertjanhenk/budel03.JPG

leuke bandana!

http://www.geocities.com/evertjanhenk/budel06.JPG

he wat raar! waar is je bandana nou heen :???:

Wouter J
12 januari 2004, 21:36
Ja geocities houden niet van hotlinking dus dat gaat niet.

De bandana was mijn overhemd, het was daar zeker Dertig graden op dat klote podiumpje en het zweet liep me zo de ogen in.

De andere gitaar die ik bespeel is mijn 1989 Squier met Kahler Trem en een enkele Seymour Duncan Little 59 humbucker.

-robbert-
12 januari 2004, 22:10
wow das wel cool gecustomized! hoe heb je dat gedaan met de slagplaat en de overige knop en switch?

Wouter J
12 januari 2004, 23:35
wow das wel cool gecustomized! hoe heb je dat gedaan met de slagplaat en de overige knop en switch?

Simpel, ik had geen bizon kit aan gebracht op de plek waar ik wist dat de slagplaat zat en sneed toen met een Stanley mes de element gedeeldtes weer vrij en heb toen de slagplaat er weer overheen gedaan dus er zit ook een heleboel van dat plushe onder de slagplaat om hem die "De slagplaat zit er over" look te geven.