PDA

View Full Version : Powerball laag



andy
10 januari 2004, 13:44
Het lijkt alsof het laag van mijn Engl Powerball voor een deel is verdwenen. Het is er nog wel, maar niet meer dan een doorsnee JCM 800. Terwijl daarvoor mijn cab zowat uit elkaar trilde. Ik meende ergens gelezen te hebben dat er nog iemand was die dat probleem had na een reperatie van de Powerball. De mijne is idt dus ook gerepareerd.
Maar een vraag aan de Powerball bezitters, dat hele heftige laag moet er toch inzitten? Ik ken verder niet iemand in de buurt van Groningen met een Powerball om te vergelijken en concreet met de klacht weer terug te gaan naar de winkel.

FNaRK
10 januari 2004, 14:54
zelfde cab. , zelfde instellingen :???:
da's dan vreemd, is je cabinet / speakers niet gewoon kaduuk ?

Of gewoon een van je vele knopjes / switches verkeerd gezet ?


succes

andy
10 januari 2004, 20:36
Nee, ik heb alles uitgesloten. Ben gisteravond wel 2 uur aan het klungelen geweest. Ik heb ook mijn JCM 800 nog over het cab gehad, dat klonk wel weer ouderwets.
De distortion van de Powerball klinkt ook ineens wat "korrelig".
Wel een gezeik met die amp zeg....... :evil:

Raffel
10 januari 2004, 21:34
dat heb ik nou nooit :) Ja als ie korrelig klinkt (wat dat ook moge zijn) dan ligt het niet meer aan je knopjes idd. Anders kon het misschien nog de depth punch zijn of zo.

helleke
10 januari 2004, 23:53
Andy, misschien kun je m in de zaak waar je m gekocht heb vergelijken met een andere Powerball.Zowiezo, als je niet tevreden ben over de reparatie, moet er toch iets mis zijn?
Kan je wel meededelen dat ik bij mn Powerball op kanaal 4 de depth en de bass bijna voluit heb staan om een flinke druk te krijgen. :o

andy
11 januari 2004, 02:12
De Powerballs schijnen hier in Noord Nederland niet op voorraad te liggen. :evil: Over 2 weken vergelijk ik de amp ff met een gitarist die af en toe eens in ons repetitieruimte complex komt repeteren. Maar ik weet niet of ik daar op ga wachten, want het klinkt gewoon ZAAD. Het klinkt niet zoals de amp die ik kocht.

En Raffel: De Depth Punch is waarschijnlijk het probleem.

@ Helleke: Als jij de bass en depth hebt open staan, dan moet je toch, zeg maar, "luchtverplaatsing", voelen. :wink:

Maar iig: Ik baal als een stekker. Ik heb tot nu toe steeds op amps gespeeld die net niet waren, vanwege geld gebrek. Heb je een keer poen, krijg je een amp die iets beloofd en het dan niet waar maakt. Terug naar die Heimat weer dus. Plak er wel een briefje op: Ik wil stevig laag terug. De billen van Heidi. :D