PDA

View Full Version : Metallica, korn én Slipknot :P



JaZ86
10 januari 2004, 10:38
het is al een tijdje bekend (voor mij en 29.999 anderen al weer wat langer, dankzij lars in arnhem :) ) maar metallica komt weer terug naar nederland.
en wel in de a'dam arena, met als support: KORN EN SLIPKNOT :dance: :dance: :dance:
na een paar uur wachten (vanaf 6uur 's ochtends :) ) heb ik dan toch echt veldkaarten kunnen bemachtigen :D ik heb metallica dus al in het gelredome gezien, maar ga deze keer vooral voor Korn en ik heb er zin in!!!

wie gaan er nog meer??


en ga nou niet zeuren van "arena, galmhok, blabla, acoustiek, blabla" gewoon zorgen dat je vooraan staat en het is geweldig :dance:

Barret Wallace
10 januari 2004, 11:16
Hmm net toen ik dacht dat Metallica niet verder kon zinken...

Touren met Slipknot..

Ronald
10 januari 2004, 13:17
nee daklinkt eigenlijk nie al te positief nee :wink:

helaas zijn metallica en korn wel 2 bands die duidelijk over hun hoogte punt heen zijn en das heel jammer :(

JaZ86
10 januari 2004, 13:54
ok, dat begint al lekker...
ik ben het dus niet eens met jullie... Metallica is nog steeds vet (live dan he, alles na black is... mmm, KUT) en korn staat voor mij nog steeds boven metallica. echt een hele vette band.

slipknot luister ik ook al jaren naar, maar echt geniaal en passend bij metallica/korn vind ik het niet. naja, lekker boeie, ik ga een hele vette avond krijgen :)

Ronald
10 januari 2004, 18:45
korn is mijn favoriete band zo'n bietje, ze hebben echt geweldige nummers neergezet, maar dat nieuwe album van hun vind ik echt zo vreselijk bagger. hebben ze volgens mij ook veel minder moeite ingestoken dan in de andere albums

metalica's nieuwe nummers zijn live trouwens veeel beter dan opt album omdat je opt album eigenlijk alleen de drum maar ken horen :-?

slipknot is gewoon mijn stijl niet

maar je zal zeker wel een vette avond krijgen ja :) ik wou dat ik er zelf bij kon zijn maar ja helaas :-(

RRRobin
22 februari 2004, 11:23
ik ben ook van de partij 8-)

zit all1 nie echt te w8en op slipknot ofzo :| lol
maar voor de rest zeker veel zin in :D was r ook 6 december btw :D

Fatal Fairytale
23 februari 2004, 17:08
ik ga NIET, als ik zou gaan zou voor 1 band komen, zonde van het geld. Metallica vind ik niks meer, Korn heb ik nooit wat gevonden, en Slipknot is zo af en toe wel leuk, hebben een paar echt goeie nummers in mijn ogen. maarja, ik ga niet 50 euro neerleggen om 1 bandje te zien die ik wel aardig vind....

ray gilbers
6 maart 2004, 23:34
nou eigenlijk ga ik voor metalica of ze nou over hun top heen zijn of niet 't blijft strakke muziek en voor korn hoevie ijgenlijk nietb tegaan maar slipknot is wel strak however blijft 't een cool concert en ik heb kaarten dus ajuuh

sickpunk
7 maart 2004, 12:20
voor degene die gaan.........mensen veel plezier!! ik pak thuis wel een biertje;) niet echt bands die me kunnen boeien! hoeveel betaal je 45? 50? best wel rete duur!

The_RockeR13
7 maart 2004, 14:44
Ik wou ook gaan, maar dan ook alleen voor Metallica...

Die nummers van Slipknot en Korn vind ik echt bagger :-?

En ik weet ook niet welke nummers Metallica gaat spelen, ik hoop niet allemaal van st anger album want dat vind ik namelijk ook allemaal afgeraffelde shit :o Als ze nou weer eens mooie muziek gingen maken zoals vroeger :???:

Maar goed, zo denk ik erover...

BLOK182
8 maart 2004, 20:06
Ik zag de posters ook in de stad hangen, las toen Korn en Slipknot, dacht wel ff huh???

Luca P
8 maart 2004, 23:38
Snotlip!

hendri
9 maart 2004, 11:25
metallica heeft voor de nieuwe tour een rond podium in de hal staan. IN mijn ogen beter voor geluid en je zit er altijd dichter op

Nu nog zo'n show als in 96 en ik ben blij

slayurrr
9 maart 2004, 13:49
Slipknot is misschien leuk om ff nergens aan te denken en jezelf helemaal kapot te beuken

Korn is saai en stom (vage nummers altijd), maar dat is mijn mening.

Metallica..... tja, is al genoeg over gezegd.

schaap
9 maart 2004, 14:15
Slipknot is misschien leuk om ff nergens aan te denken en kleine 15 jarige kutkoters helemaal kapot te beuken

Korn is saai en stom (vage nummers altijd), maar ze hebben veel mooie alto-meisjes als fan

Metallica..... tja, is al genoeg over gezegd.
:roll:

slayurrr
9 maart 2004, 14:59
Slipknot is misschien leuk om ff nergens aan te denken en kleine 15 jarige kutkoters helemaal kapot te beuken

Korn is saai en stom (vage nummers altijd), maar ze hebben veel mooie alto-meisjes als fan

Metallica..... tja, is al genoeg over gezegd.
:roll:

Leuk ge-edit :-D

slayurrr
9 maart 2004, 15:00
Slipknot is misschien leuk om ff nergens aan te denken en kleine 15 jarige kutkoters helemaal kapot te beuken

Korn is saai en stom (vage nummers altijd), maar ze hebben veel mooie alto-meisjes als fan

Metallica..... tja, is al genoeg over gezegd.
:roll:

Leuk ge-edit :-D

King_Nothing
15 maart 2004, 10:17
Ik heb ze ook in T Gelredome gezien. Stond vooraan. Erg lekker concert jammer dat ze st. anger, the unnamed feeling en frantic speelden :-?

vooral die gitaarsolo vna lars was leuk om es te zien.

ik heb al kaarten voor amsterdam

Neanderthaler_Olaf
17 maart 2004, 16:43
Ik snap dus écht níet wat sommigen aan Slipknot vinden..

Metallica is wel vet.. Korn gaat wel.. ik ga dus niet :P...

Surferboy
20 maart 2004, 01:24
Ik heb ze ook in T Gelredome gezien. Stond vooraan. Erg lekker concert jammer dat ze st. anger, the unnamed feeling en frantic speelden :-?

vooral die gitaarsolo vna lars was leuk om es te zien.

ik heb al kaarten voor amsterdam

Koel ik stond ook vooraan! Nog iets gevangen? (ik een plectrum).....en ik vond eerlijk gezegd Godsmack beter dan Metallica........

ssj3goku
25 april 2004, 16:23
Snotlip!

Slipkont...Kontslip :D

sorry :razz:

Ik vind alleen Metallica vet, en de rest niet zo. En ja live zijn ze gewoon super, vooral in Arnhem :D En ja St. Anger ZUIGT!

zo das genoeg voor vandaag :P

Elgitaristo
1 juni 2004, 16:33
ee manne,

Ik ga ook maar ik ga voor alle 3 de bands(ja kep er voor betaald dus ja) :wink: ik vind ze eigenlijk allemaal opzich wel gaaf,maar ik ben ut met veel van jullie eens dat bij de nieuwe metallica niet zo denderent is maar ze spelen altijd ouwe nummers en paar van saint anger... van saint anger klinke de nummers live opzich wel!
ja en korn...uuhh paar leuke nummers...
slipknot nieuwe album vinnik ok erg tegenvallen...maar ook die zullen wel oude nummers spelen toch? hoop ik dan..
:evil:

Elgitaristo
1 juni 2004, 16:35
Ik heb ze ook in T Gelredome gezien. Stond vooraan. Erg lekker concert jammer dat ze st. anger, the unnamed feeling en frantic speelden :-?

vooral die gitaarsolo vna lars was leuk om es te zien.

ik heb al kaarten voor amsterdam




lars op de gitaar??? ruig!

Soulflyhigh
4 juni 2004, 22:02
Ik ga vooral voor Metallica. Oude shit heerst nog steeds de pan uit en dit keer sta ik vooraan in plaats van achter aan in het Gelredome. Slipknot vind ik zeer ok en ga ik zeker checken maar tijdens Korn ga ik eens zo'n biermannetje aan z'n atenne trekken en z''n hele tank leegzuuup'n

Bluesbreaker
18 juni 2004, 23:04
stoer man, als je het stoer vind

JaZ86
21 juni 2004, 09:29
zo gasten, hebben we er een beetje zin in?????!!!!!!!!!! ikke wel :D
kheb de afgelopen week alleen maar continu metallica,korn,slipknot en een beetje stonesour geluisterd en ben er helemaal klaar voor :D
kan het beuken bij slipknot en semi-beuken/genieten bij korn/metallica zeker weten gebruiken na de afgelopen periode (examens ed) dus dit gaat helemaal goed komen!!!

RRRobin
23 juni 2004, 16:15
yeah t was vet concert :D
iig metallica dan, korn ook wel vet, alleen slipknot is nie my stijl ;)

JaZ86
23 juni 2004, 18:45
wooooooooooooow mensen wat heb ik genoten!!!!
bij slipknot heerlijk kapot gegaan en bij korn was het alleen een beetje springen en gepast geweld gebruiken :D Bij metallica heb ik het grootste gedeelte op een rustig stukje gestaan en optimaal genoten :P :P :P :P

oja, pitten met een rugzak (had gedacht dat ik die wel kon dumpen, maar nee :S ) is niet erg lekker, maar ging uiteindelijk wel.... alle cd's, horloge's en gsm's waren zelfs nog heel! :D

maakt mij niet meer uit hoevaak ik ze heb gezien, waar en met wie ze spelen, ik ben er volgende keer gewoon weer bij!



oja, WAAROM SPEELDE ZE HÉT NUMMER FADE-TO-BLACK NIET????? was een flinke anti-qlimax voor mij :x

JaZ86
23 juni 2004, 18:46
dubbel

RRRobin
24 juni 2004, 14:17
kdenk omdat ze die 6 december al hadde gespeeld :)

Soulflyhigh
28 juni 2004, 19:07
Ik ben ook geweest. Metallica was vet, jammer idd van Fade to Black. Korn vond ik bagger. Wel leuk dat de drummer een drumstokje naar me toe gooide waar vervolgens 5 14 jarige meisjes naartoe sprongen en ik daardoor naar voren kon kruipen. Slipknot was aardig maar het geluid viel tegen al met al was het een zeer geslaagd dagje

pinchaholic
30 juni 2004, 14:16
Idd, een onvergetelijk dagje, zeker nadat de boys "leper messiah" inzetten!! 8-) Heeft iemand van jullie dig. foto's gemaakt?

Pinch