PDA

View Full Version : -= Xystus zoekt gemotiveerde BASSIST =-



willem1940
15 september 2003, 23:51
Toch slimmer als je een plaatsnaam in de kop van je bericht had gezet.

xystus
16 september 2003, 16:49
Toch slimmer als je een plaatsnaam in de kop van je bericht had gezet.

Dank je voor de tip, maar ik ben van mening dat dit niets uit zou moeten maken. Iemand is geinteresseerd in de band ja of nee. De rest komt later via telefoon en/of mail.

Lucky
16 september 2003, 17:30
ai!

ze gaan het maken!

:)

SiNiSTRaL
16 september 2003, 22:58
als je een bass voor me koopt kom ik wel bassen ;)

michielv
6 oktober 2003, 20:21
Toch slimmer als je een plaatsnaam in de kop van je bericht had gezet.

Och, met een kengetal van een telefoonnummer kom je een heel eind en ze zoeken iemand die tot het uiterste wil gaan, dus in Delfzijl wonen en in Middelburg reperteren 3 keer per week moet geen probleem zijn toch?

:razz:

willem1940
7 oktober 2003, 03:26
Als het maar om je brommer ging dan wou je best wel sneller.

mcoenen
5 januari 2004, 13:32
Kan hier werkelijk niemand nog normaal op reageren op dit soort oproepen die toch wel serieus van aard zijn, zal wel jaloezie wezen ....

Marcel

Dirk_Hendrik
6 januari 2004, 13:57
Ligt er aan wat je als "normaal" opvat. Ik denk dat er een heel goed punt wordt gemaakt met de opmerking van een regiovermelding (zeker voor repeteren) en vind de reactie "zou niet uit moeten maken" een beetje kort door de bocht. Daarnaast weet je niet of er "normaal" gereageerd is. Zo'n reactie zal namelijk niet via dit forum gaan maar direct.

Last but not least vraag ik je eens na te denken over opmerkingen in het kader van "jullie zijn gewoon jaloers". Het zijn nogal gemakkelijke, zwakke dooddoeners waar niet echt een verweer op te vinden is.

andy
7 januari 2004, 11:09
Goddomme, wat is dit voor een kinderachtig gelul van een stel blinden. Er staat toch als repetitie plek Den Bosch eo. Flikker toch allemaal op met dat gezeik zeg. Die gasten zoeken iemand, maar dan gaan een stel off topic die hards hier een beetje lopen zieken...... :evil: