PDA

View Full Version : ESP Horizon



Iced Dragon
9 januari 2004, 09:02
Hallo iedereen,

gisterenavond dit forum/deze site gevonden en me maar direct geregistreerd :wink:

even voorstellen
Bjorn uit Izegem, Belgie (hopelijk geeft dit niet?! :lol: )
23, speel gitaar sinds m'n 15e
materiaal:
Squier strat, Ibanez RG 570,
the real stuff: Jackson PCS Dinky '94 volledig gevlamd esdoorn body met trans black finish
Jackson RR1 Lightning Sky
ESP Horizon
mesa/boogie oranje leren dual rectifier '95 met bijpassende cab 2x12", Marshall vs265r, ZOOM 8080 (gebruik ik enkel nog als midiboard), ENGL 530 pre-amp, TC-Electronics G-Major, Marshall 8008 eindtrap (wegens gebrek aan geld om een ENGL te kopen...maar ooit!!...), ENGL pro cab 4x12"
nog 't een en ander...

en dan nu de vraag

Mijn laatste gitaar, ESP Horizon, archtop, blauw met lichte glinstertjes (ok ja de kleur kon beter), neck-through-body, string-through-body, 24frets, effen ebbenhouten toets (zonder markeringen)
tweedehands gekocht voor 625€, was met originele ESP humbuckers LH200 of zoiets (kan dit?) vervangen door Seymour Duncan TB4 brug en '59 neck.
Denk dat ze zo'n 10 jaar oud moet zijn. Is dit een Amerikaanse of een Japanse? Er staat nergens USA of Japan op. Was dit een koopje?
Ze speelt fantastisch. Naar't schijnt kosten de nieuwe Horizons 2500€? Is mijn gitaar dan ook iets van deze klasse?

dankt u voor uw aandacht,

Bjorn

iam
9 januari 2004, 10:12
welkom bjorn ipt tforum...

beire dater nog e westvlamink bi is gekommen :D
je moeter ni mee inzitten, tzitten ier wel nog belgen wi...
op je vroage kuk ni antwoarden mo tgon der ier wel zien dan da wel kunnen

greetz,

koene

Iced Dragon
9 januari 2004, 10:55
moh 'nih nie meuhlik,
kweete wel niet of daj ier eehnlik over niet topic herihte onderwččrpn meuht koutn. studeerdj'in hent miskiens?
en he wit izzehem lihn tiepmie. toh nie van't of va'n commerce ze'ers?

Ibanez RuleZ
9 januari 2004, 11:08
ik dacht dat ESP, tenzij uit de customshop, gewoon japans waren. Zijn alleen wel top of the line gitaren uit Japan en de kwaliteit ervan is nagenoeg gelijk aan die van de kwaliteit van USA jacksons etc. Dus waarschijnlijk is het gewoon een riceburner, maar wel een van uitmuntende kwaliteit

trouwens, welkom ;)

Harrald

Iced Dragon
9 januari 2004, 11:18
riceburner?

ok dus gewoon een goeie ouwe ESP zoals ze der nu niet te veel meer maken?

bedankt!

ps:aan iedereen trouwens een welgemeende sorry voor mijn off-topic berichtje van hierboven!!

Ibanez RuleZ
9 januari 2004, 11:33
riceburner....hmm, sorry, dat is de naam op amerikaanse forums voor japanse/aziatische gitaren :p

harrald