PDA

View Full Version : the Pixies op Rock Werchter!!



Fuhgawz
8 januari 2004, 20:59
Eindelijk is het zover! De reunie van the Pixies! Ik zag Frank Black na zijn concert in Eindhoven nog zelf zijn versterkers inpakken, maar komende zomer staat hij gelukkig weer met the Pixies op een groot festival als Rock Werchter. Moge nog vele generaties van de geweldige muziek genieten!

birt
9 januari 2004, 21:17
alleen bowie en metallica staan al vast voor werchter, al de rest zijn slechts geruchten

Fuhgawz
10 januari 2004, 00:28
Die organisator van Werchter had in een interview in een Belgische krant gezegd dat de Pixies kwamen.

-robbert-
10 januari 2004, 20:41
the pixies zijn wel supervet :cool:

Koekje
24 februari 2004, 18:56
pixies zijn bevestigd hoor ...
samen met nog vele andere
:chicken:

birt
26 april 2004, 20:42
de combitickets zijn uitverkocht, en door computerproblemen bij het bestellen heb ik mijn tickets (voor mij en een vriend) gemist :(

nu ga ik bowie (en vele andere goeie groepen) niet zien :-(

sugarfish
27 april 2004, 08:32
da's vet klote! Ik heb net op tijd mijn combi-kaarten kunnen halen. :D
Het is wel heel snel gegaan dit jaar!! Veel succes voor diegene die nog geen kaarten hebben en toch willen gaan!

Fuhgawz
27 april 2004, 11:43
WAT!? GODVERDEGODVERDEGODVER!!! :evil:

spanky_franky
30 april 2004, 21:17
de combitickets zijn uitverkocht, en door computerproblemen bij het bestellen heb ik mijn tickets (voor mij en een vriend) gemist :(

nu ga ik bowie (en vele andere goeie groepen) niet zien :-(

dat ik bowie mis kan me aan me reet roesten,

Metallica, KoRn, Lenny Kravitz, Danko Jones, the Darkness, Muse..

BUHUHUHUHUHU :cry:

Fuhgawz
2 mei 2004, 02:16
Ik heb gehoord dat één of andere kerel gigantisch veel kaarten had opgekocht om ze via internet voor veel geld door te verkopen. Klopt dit? Erg legaal is het namelijk niet! Sociaal al ZEKER niet. BASTAARD!! :evil:

birt
2 mei 2004, 10:01
Ik heb gehoord dat één of andere kerel gigantisch veel kaarten had opgekocht om ze via internet voor veel geld door te verkopen. Klopt dit? Erg legaal is het namelijk niet! Sociaal al ZEKER niet. BASTAARD!! :evil:
elk jaar zijn er meer die dat doen, en die tickets gaan tot meer dan 300 euro op ebay :(


en@ spanky_franky: :roll: