PDA

View Full Version : Demo - Seven of Millions (funky)



Sjakie
8 januari 2004, 13:17
En ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden. :)

http://www.7om.be in de "download zone".

Alvast bedankt :)

Sjakie
9 januari 2004, 12:19
Jullie moeten het wel heel erg slecht vinden :-(

Das jammer, toch bedankt om het eens te bekijken :D

Hempo
9 januari 2004, 16:55
lekker!
Goed gedaan, klinkt goed!

-robbert-
10 januari 2004, 22:21
Jullie moeten het wel heel erg slecht vinden :-(

Das jammer, toch bedankt om het eens te bekijken :D

Wat?? slecht??? Dit klinkt echt heerlijk man! Vooral die zangeres klinkt lekker groovy. Bassist kan er ook wat van

Sjakie
11 januari 2004, 20:03
Thanks! Zijn er dingen die jullie minder vinden? Opbouwende kritiek is veel waard weet je :D

ReinoutV
12 januari 2004, 17:27
Klinkt lekker. Heel lekker. Spelen jullie alleen maar eigen nummers, of hebben jullie ook covers? Bij het eerste nummer (Soul Train) had ik heel af en toe het idee dat de gitaar niet perfect strak zat, maar dat was verder niet storend. Verder heel erg netjes gedaan! Waarom is de rechtermuisknop op de site eigenlijk uitgeschakeld? Nu moest ik heel moeilijk doen bij de Temporary Internet Files om de nummers op te kunnen slaan... :)

Sjakie
12 januari 2004, 20:52
Dank je.

We spelen hier en daar een cover om iets te laten horen wat ze kennen maar we doen het met tegenzin :wink:

Zou best kunnen, ik verrekte die dag van de pijn in m'n pols. Je bent de eerste die het hoort trouwens :D

Dat is enkel om het aantal downloads te kunnen tellen. Bij sommige mensen is dat idd vervelend heb ik begrepen maar ik krijg hier thuis direct het download venster. Het zal te maken hebben met welke versie en welke mediaplayer die je hebt etc

ReinoutV
13 januari 2004, 16:31
Zou best kunnen, ik verrekte die dag van de pijn in m'n pols. Je bent de eerste die het hoort trouwens :D

Ik zei ook het idee :). Het was dat je vroeg om kritiek en ik daardoor echt iets gezocht heb. Wat maar weer aangeeft dat jullie donders goed bezig zijn :dance: . Complimenten.

Sjakie
13 januari 2004, 21:12
Bedankt Reinout. Fijn om te horen. :)

Bouke
13 januari 2004, 21:30
Hey Sjakie,

Lekker man, funk is erg lekker! Evenals jullie zangeres. Gave tunes, steady gespeeld!

Bouke

Sjakie
14 januari 2004, 20:54
Bedankt voor de complimenten Bouke. :D

Sjakie
20 januari 2004, 11:31
Naar aanleiding van Br@mbo zijn post zal ik maar wat meer info geven. :)

Het genre dat we spelen is wat ik noem "funky". Niet pure funk maar het moet wel grooven.

We bestaan momenteel uit een drummer, bassist, sax, twee zangeresen en gitaar.
De naam van de band is "Seven of Millions" en er staan 4 nummers online die we hebben opgenomen bij "Jam Redordings" in Schepdaal (B)

We hebben eerst de drum, bas en gitaar samen live opgenomen (elk op een apart kanaal). Daarna de sax er over en daarna de zang.(in 2 dagen tijd)

Voor de gitaristen: ik speel met een Fenix Les Paul met een "Schaller Golden Fifties" ingebouwd die ik kan splitten. Mijn versterker is een Fender M80 Stereo Chorus en als bakkies heb ik een Ibanez Tube Screamer en een Morley Bad Horsie 2 wah.

Voor de solo in "Silly Love Affair" heb ik het distortion kanaal van mijn versterker gebruikt.

Dat is het zo'n beetje denk ik :)

Br@mbo
20 januari 2004, 20:43
als je het niet erg vindt , ik heb de topictitel even aangepast

eum , jullie bandnaam is seven of millions ? ( zeven uit de miljoenen )
dan mis ik er toch echt wel één , of tel jij voor 2 ? :p

lekkere muziek , aparte stijl, lekker groovy , niets op aan te merken eigenlijk.

Sjakie
20 januari 2004, 21:34
Geen probleem, ik had er niet aan gedacht :oops:


eum , jullie bandnaam is seven of millions ? ( zeven uit de miljoenen )
dan mis ik er toch echt wel één , of tel jij voor 2 ? :p


Eheheh, no way :D De groepsnaam komt van "Seven of Nine", de bevallige dame uit Star Trek. Euh, we waren met zeven in den beginne maar nu even niet meer :D
Ach maakt allemaal niet uit, we vonden het wel grappig klinken. :P

Bedankt voor je reactie.