PDA

View Full Version : Boss Me-50 - Ruis [door adapter?]



mknol2000
8 januari 2004, 13:04
hallo,

ik ben in bezit van me-50. ik heb alleen last van ruis sinds ik hem heb. ik heb alles getest en het komt van dat apparaat. Op bepaald stroom heb ik er geen last van [thuis bijvoorbeeld], maar op stage wel. Ik denk dat het door het stroom dus komt? Het is wel allebij geaard stroom, weet iemand wat ik eraan kan doen?

mknol2000
8 januari 2004, 13:06
oja misschien moet ik er bijzetten dat ik wel in bezit ben van orginele boss adapter die ik er meteen bijkocht. hoeft dat niet gevraagd te worden.

iemand?

mknol2000
9 januari 2004, 22:12
niemand??

Swan
9 januari 2004, 22:35
probeer t eens met batterijen

mknol2000
9 januari 2004, 22:42
ja dan ruist tie niet, daardoor wist ik dat het aan het stroom lag

buuck
9 januari 2004, 22:44
dan is de adapter waarschijnlijk niet goed geisoleerd. zal er wel iets los gerammeld zijn ofzo. maar het kan natuurlijk ook de apparaten zijn die in de kamer staan die een bepaalde frequentie geven die op de adapter werken.

mknol2000
9 januari 2004, 22:59
ja dat kan best. moet ik een nieuwe adapter? is het ook mogelijk om er 1 met meer ampere te nemen ? kan het daar niet in zitten?

God loves us all

buuck
9 januari 2004, 23:05
ik weet niet of dat de oplossing is, aangezien je zelf al aangeeft dat je er thuis geen last van hebt. ik denk wel aan een andere oplossing, een filter kopen. en die gebruiken als je er last van hebt, zijn handig 19" bakken voor waar je heel precies de frequenties kan kille die je storen :wink:

Ronald
10 januari 2004, 13:15
heb je het over ruis als je hem aanhebt staan maar niet speelt? want dat heb ik ook, tis gewoon lawaaiig pedaal, je kan de noise surpressor daar voor gebruiken.

ik heb ook gewoon de boss adapter, op andere stroom nooit gebruikt dus ik zou daar niks over kunnen zeggen.