PDA

View Full Version : ESP GL-600FB LTD -- waar ??



zenabi
8 januari 2004, 11:57
Ik heb nu toch echt een doel . Een ESP
ik vindt deze wel heel mooi '

http://www.espguitars.com/sig_george.htm

Waar heb ik het meestte kans om deze te vinden ??

JV
8 januari 2004, 12:00
musicstorekoeln is de dichtstbijzijnde importeur dacht ik

(of iig dealer)

verder kan je het bij waveworld proberen, daar hebben ze wel aardig wat van die dingen hangen, kunnen ook bestellen (met testen) dacht ik

Soulflyhigh
8 januari 2004, 12:04
Wordt in NL heeeeeel moeilijk. Misschien (heel kleine kans) dat Dijkman Amsterdam er een keertje eentje binnen krijgt. Wat wel kan doen is bestellen maar dat moet je maar net liggen. Het is de nieuwe serie en hij is volgens mij ook nog niet verkrijgbaar bij de Duitse grote muziekzaken.
Misschei ndat ze hem over een tijdje binnen krijgen. Ik denk dat MusicStoreKoeln je wel meer info kan geven als je ze mailt.

zenabi
8 januari 2004, 13:05
Ik geef het nog niet op maar als deze niet lkt vindt ik dit nog wel een alternatief http://www.espguitars.com/ltd_f.htm

is hier in Nederland géén grootte ESP dealer ??

doncker
8 januari 2004, 23:15
esp's zijn niet al te veel te vinden in de benelux , musicstore keulen kunnen je wel helpen.

greets

Raffel
8 januari 2004, 23:57
er was es ooit een importeur voor esp in roosendaal (brabant). Wil's muziekimport geloof ik. Maar kan goed zijn dat die niet meer bestaat. Daar heb ik m toen vandaan gehaald.

Baco
9 januari 2004, 02:31
In ons Belgenland heeft Piens ook redelijk wat ESP en LTD gitaren staan.

zenabi
9 januari 2004, 08:35
Ik weet er één :-D
niet gedacht dat ik hem zo snel zou vinden en voor mij ook nog dicht bij :wink:
maar nu .... ik heb in de kerstvakantie al veel te veel uit gegeven
(ik was er van overtuigt dat dit nog wel even ging duren voor dat ik hem zou vinden ... bestellen enz. )

doncker
9 januari 2004, 17:03
ipv bij piens te gaan kun je er bijna 2 kopen in duitsland .

Baco
9 januari 2004, 17:13
ipv bij piens te gaan kun je er bijna 2 kopen in duitsland .

:lol:

Ik had het enkel over het feit dat ze er daar hadden, hé :wink:

doncker
9 januari 2004, 17:22
was niet kwaad bedoelt hoor , twas gewoon een waarschuwing dat je er int zak wordt gezet