PDA

View Full Version : wat voor gitaar voor mij ?!



JvD.
8 januari 2004, 10:56
in mijn vorige topic was ik opzoek naar een ibanez iceman, dat ding wil ik nog steeds maar ik d8: als ik um niet vind... watvoor gitaar is dan geschikt voor mij?

ik wil heel graag zo'n hals van ibanez.. die vinnik ZOOOOOOOO vijn.
ik speel graag metal, in de trand van metallica, maar dan met veel meer bas zoals system of a down, en als ik niet serieuz speel, speel ik veel nirvana, omdat die liedjes zo fucking inteligent in elkaar zitten. egt creatief =]
maja, hoe ga je dat oudewedse white stripes achtige nirvana geluid krijgen als je vet zwaar gitaar geluid hebt ?
mensen die iets weeten in de prijsklasse van 700 of goedkoper ?

Lacrymosa
8 januari 2004, 11:30
als ik jou was zou ik kijken anar een Ibanez RG of mischioen wel een Ibanez SZ

voor 700 euro heb je behoorlijk wat keus, en et net een leuk bedrag om een goeie gitaar te kopen, dus geen beginners of budget gedoe meer

CheerS!!

Raffel
8 januari 2004, 11:35
prestige RG inschepen vanuit japan :)

JvD.
8 januari 2004, 11:44
prestige RG inschepen vanuit japan :)

dan zou ik ook gewoon een iceman kunnenn laten bestellen, maar ik wil try and buy... dus niet zomaar 700 euro naar iets dat ik nooit heb bespeelt

Neals
8 januari 2004, 13:29
ik wil heel graag zo'n hals van ibanez.. die vinnik ZOOOOOOOO vijn.
ik speel graag metal, in de trand van metallica, maar dan met veel meer bas zoals system of a down, en als ik niet serieuz speel, speel ik veel nirvana, omdat die liedjes zo fucking inteligent in elkaar zitten. egt creatief =]


Genoeg keuze, RG bijvoorbeeld een tweedehands RG570 of een Jackson uit de japanse serie. Of misschien een ESP LTD wat misschien met je budget ook wel kan lukken bij musik produktiv.



maja, hoe ga je dat oudewedse white stripes achtige nirvana geluid krijgen als je vet zwaar gitaar geluid hebt ?
mensen die iets weeten in de prijsklasse van 700 of goedkoper ?

Koop een 2e hands RG570, ben je ongeveer 500 euro lichter, en koop een squier, klink je net als the white stripes, of je speelt wat met de equalizer van je versterker waar je een hoop mee kan rechtzetten.

Als je gaat downtunen is een capo ook aan te raden.

-robbert-
8 januari 2004, 14:31
in mijn vorige topic was ik opzoek naar een ibanez iceman, dat ding wil ik nog steeds maar ik d8: als ik um niet vind... watvoor gitaar is dan geschikt voor mij?

ik wil heel graag zo'n hals van ibanez.. die vinnik ZOOOOOOOO vijn.
ik speel graag metal, in de trand van metallica, maar dan met veel meer bas zoals system of a down, en als ik niet serieuz speel, speel ik veel nirvana, omdat die liedjes zo fucking inteligent in elkaar zitten. egt creatief =]
maja, hoe ga je dat oudewedse white stripes achtige nirvana geluid krijgen als je vet zwaar gitaar geluid hebt ?
mensen die iets weeten in de prijsklasse van 700 of goedkoper ?

punt1. als je zo graag een iceman wilt, waarom zoek je er dan geen, en verspil je je tijd die je kunt gebruiken om een iceman te vinden aan een nieuw topic openen

punt2. je kunt het zeggen hoe je wilt, nirvana liedjes zijn niet intelligent. net zo min als hun frontman

JvD.
8 januari 2004, 14:46
punt1. als je zo graag een iceman wilt, waarom zoek je er dan geen, en verspil je je tijd die je kunt gebruiken om een iceman te vinden aan een nieuw topic openen

punt2. je kunt het zeggen hoe je wilt, nirvana liedjes zijn niet intelligent. net zo min als hun frontman

aan zo'n antwoord heeft dus helemaal niemand iets, ik vroeg om hulp, niet om loze reacties.
over tijdverspillen gesproken: nu verspil ik me tijd door op zo'n tijd verspillende reactie te reageren

rest: bedankt voor jullie reactie, daar heb ik wat aan!