PDA

View Full Version : HEBBES !



nla0079
8 januari 2004, 01:20
YESSSS ! Vandaag formuliertje voor douane-uitklaring van mijn nieuwe aanwinst in de bus gekregen ! Dit is'm dan - all the way from Texas:

Achterkant (http://community.webshots.com/photo/109731240/109731688YzPcbf)
Voorkant (http://community.webshots.com/photo/109731240/109731669vKUXKM)
Full shot (http://community.webshots.com/photo/109731240/109731707iWWRMa)

Da's dan de tweede 540PII :dance:

Lacrymosa
8 januari 2004, 09:15
Gefeliciteerd

Jay Cal zal jaloers zijn :wink:

CheerS!!

Anders Destium
8 januari 2004, 09:41
Felici :)

Dat zijn zulke vette bakken, niet normaal!

Alleen jammer dat ze zo lastig te vinden zijn :cry:

Raffel
8 januari 2004, 09:57
mooi dingetje :) felici!!

Stitch
8 januari 2004, 10:01
gaaf! congratz...een veel plezier dermee :)

nla0079
8 januari 2004, 10:18
Alleen jammer dat ze zo lastig te vinden zijn :cry:

Valt eigenlijk best mee... Ze duiken regelmatig op op bepaalde veilingsites. Ze daadwerkelijk te pakken krijgen is dan weer een andere zaak :evil: . Maar ik hou vol 8-) !

Harry
8 januari 2004, 10:39
gefeliciteerd, niet echt mijn smaak, maar veel plezier er mee.
Wat is het merk?

nla0079
8 januari 2004, 10:47
Ibanez natuurlijk 8-) . Ouder model, 1989 geloof ik...

Ibanez RuleZ
8 januari 2004, 11:56
maf ding moet ik zeggen, ik heb ze idd wel eens vaker gezien. Veel plezier ervan!!!

Harrald

Stitch
8 januari 2004, 12:15
Vanwaar zijn deze ibbi's zo speciaal dan? Die extreme punten?

Anders Destium
8 januari 2004, 13:33
Er zijn er nog maar weinig van, en het model is redelijk apart :) Verder is de hals met reversed headstock natuurlijk supervet!

helleke
8 januari 2004, 15:29
Hey Nick,gefeliciteerd ermee!! Waarom moet jij er nou weer 2 hebben?? :-D
Hier zit ook geen slagplaat op.Nog gelukt met die andere? :razz:

nla0079
8 januari 2004, 16:07
Hééé die Geert ! Ik moest je nog een bedankje sturen voor die slagplaat :oops: - de template was perfect (ik heb hem mooi op maat gekregen), maar de slagplaat zelf heb ik door allerlei omstandigheden nog (steeds :evil: ) niet. Misschien toch maar beter meteen in de US laten doen :roll:

D'r zit trouwens een derde PII in de pipeline - als ik er de hand op kan leggen bekijk ik de zaak eens en dan zit het er dik in dat ik er ééntje wegdoe (en dan ben jij de eerste die't hoort :wink: ) Je kan nu eenmaal geen gitaren blijven stapelen...

nla0079
8 januari 2004, 16:09
Verder is de hals met reversed headstock natuurlijk supervet!

Right on ! Beste nekken ever !

slayurrr
8 januari 2004, 16:11
Geil ding man :P

helleke
8 januari 2004, 16:34
D'r zit trouwens een derde PII in de pipeline - als ik er de hand op kan leggen bekijk ik de zaak eens en dan zit het er dik in dat ik er ééntje wegdoe (en dan ben jij de eerste die't hoort :wink: ) Je kan nu eenmaal geen gitaren blijven stapelen...

Hey bedankt,Heb ook al wat mensen gemaild die er 1 te koop hadden maar viste net achter t net :) Zul jij dan wel geweest zijn :D

Ik dacht: die zal wel weer in Japan zitten....... :razz:

helleke
8 januari 2004, 17:11
Wat me opvalt trouwens: Wat is dat voor een hals?Zit er zo'n custom plaatje op de 24e fret?
En die floyd?Verchroomd of lijkt dat maar zo?
Heb je de orginele F2 en F3 er nog bijgekregen?

nla0079
8 januari 2004, 20:56
D'r zit inderdaad zo'n "Custom Made" inlay op de hals. Volgens mij valt er niet echt een lijn in te trekken welke modellen nu wel of niet die inlay hebben - hoe goed hun gitaren ook zijn, ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Ibanez organisatorisch een puinhoop is. Serienummers waar je met veel geluk uit kan opmaken uit welk jaar je gitaar is, verschillende modellen voor Europa, de VS en Azië die dan wel weer dezelfde naam hebben... :???:

Afgezien daarvan is die inlay trouwens een voortdurende bron van ergernis, getuige het aantal idioten dat daaraan het recht ontleend om waanzinnige prijzen te vragen voor een middenklasse gitaar die ooit in duizenden van de band zijn gerold :evil:

De hardware is "Cosmo Black", en dat krijgt al heel vlug een bepaald patina dat ik wel mooi vind - mijn andere 540 heeft dat ook. Op de foto lijkt het chroom omdat het licht er precies in een rechte hoek opvalt.

Wat de elementen betreft: ik weet eigenlijk niet of ze d'r bij zijn. Ik vond het wel geinig dat er EMGs in deze zaten, want ik was al de hele tijd aan't twijfelen of ik de elementen uit die andere misschien niet moest vervangen door... EMGs :razz: Was trouwens al heel blij met de gitaar op zich, dus ik zie het nog wel als de ze arriveert (GRRR, BTW én invoerrechten op prijs plus verzendingskosten :evil:

Sicky61
9 januari 2004, 01:39
:( nou dan ben ik zeker de enige die hem echt lelijk vindt. Veel te grote horens,een headstock als een erectie(80's dude 8-) )en het ergste:het is 1 van de 1ste foute Ibanezen.Ik vond hun kopieen van voor die tijd er beter uit zien.Maar gefeliciteerd ermee natuurlijk.Hopelijk speelt en klinkt het wel lekker.