PDA

View Full Version : Taylor 110 GB en Taylor 110E-GB



prs
7 januari 2004, 22:54
Hallo allemaal,

Ik ben serieus geinteresseerd in de Taylor 110, en dan met name de E-GB. Met fishman pick-up.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Graag wil ik wat horen.
Bedankt
PRS

maylingjv
19 januari 2004, 19:58
wel naart schijnt zijn ze wel de moeite,overlaatst is er iemand die bij mij thuis geweest voor een klassiek gitaartje te kopen en die heeft ook een taylor gehad, en heeft ook verschillende gitaren van die kwaliteiten dus hij kende er wel wat van vond ik ook maar hij heeft zijn taylor weggedaan omdat ie ze net als ik karakterloze gitaren vindt,maar hij zei tegen mij dat hij de 110 taylor had uitgeprobeerd en dat hij het de beste taylor vind die ze maken,dus ga ze eens vergelijken met de andere taylors, in mij ogen gaat er niks boven een furch voor die prijs,maar je weet maar nooit he :wink:

maylingjv
19 januari 2004, 19:59
wel naart schijnt zijn ze wel de moeite,overlaatst is er iemand die bij mij thuis geweest voor een klassiek gitaartje te kopen en die heeft ook een taylor gehad, en heeft ook verschillende gitaren van die kwaliteiten dus hij kende er wel wat van vond ik ook maar hij heeft zijn taylor weggedaan omdat ie ze net als ik karakterloze gitaren vindt,maar hij zei tegen mij dat hij de 110 taylor had uitgeprobeerd en dat hij het de beste taylor vind die ze maken,dus ga ze eens vergelijken met de andere taylors, in mij ogen gaat er niks boven een furch voor die prijs,maar je weet maar nooit he :wink:

maylingjv
19 januari 2004, 20:55
oeps het was niet mijn bedoeling om dit 2maal te posten.

prs
20 januari 2004, 17:08
bedankt maylingjv

bert k
20 januari 2004, 19:08
@maylingjv
Dus een gast vind de 110 de beste Taylor die er is, en jij vind Furch nog beter... :???:

maylingjv
21 januari 2004, 21:45
die gast was ook niet de eerste de beste,ik zeg niet dat die furch van dezelfde prijsklasse perse beter is maar hij zei van de taylor 110 dat het een buitenbeentje is en dat hij het de beste taylor vond,en ik persoonlijk suggereer furch omdat ik de onze al lijf aan lijf heb kunnen vergelijken met een taylor 812ce en de 812kwam niet eens close.onze zangeres heeft de goedkoopste en hij klinkt als een klok,dus ik trek m'n conclusies

Joe_scumbag
31 januari 2004, 00:12
Ik heb een Taylor 110 (zelf fishman natural II in laten bouwen). Dat het de beste taylor is moet je met een deftig korreltje zout nemen natuurlijk. Prijs kwaliteit is de 110 wel een uitstekende gitaar. Heel mooi, eerlijk en helder geluid. Zeer ronde bassen. Ik had eerst een seagull, was ik ook heel content van, dan twee maand terug taylor 110 gekocht. Aanzienlijke verbetering, en nu heb ik mijn taylor 110 ingeruild voor een larrivee L04-E. Nogmaals; die 110 is prijs kwalieit absolute top, maar aan mijn larriveetje kan ie niet toppen (kost wel het dubbele..) Anyway, die 110 moet je voor een kleine 700 euro kunnen kopen, go for it zou ik zo zeggen.

ieme
31 januari 2004, 11:54
taylor is erg gaaf, maar wat ik zo raar vind.. je ziet vaak gitaristen met 10 electrische gitaren (fenders prsen en gibsons) en hebben ze vaak 1 lullig akoestisch gitaartje (uitzonderingen daar)

ieme
31 januari 2004, 11:55
taylor is erg gaaf, maar wat ik zo raar vind.. je ziet vaak gitaristen met 10 electrische gitaren (fenders prsen en gibsons) en hebben ze vaak 1 lullig akoestisch gitaartje (uitzonderingen daar)

jeevee
2 maart 2004, 12:55
weet iemand de website van taylor?

Buzz
2 maart 2004, 13:15
www.taylorguitars.com

Daniël_san
2 maart 2004, 22:47
Is een taylor 110 van massief hout gemaakt en komt ie uit de USA??

jeevee
4 maart 2004, 16:49
trouwens prachige gitaren die taylors