PDA

View Full Version : Wéér één !



nla0079
7 januari 2004, 22:00
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=18146

1600 Euro is toch wel te duur...

X-Pensive Wino
7 januari 2004, 22:31
mooi ding :roll:

doncker
7 januari 2004, 22:32
anders destium zal er wel in geïnteresseerd zijn , en erwinvanhalen was toch ook op zoek naar iets.

Anders Destium
8 januari 2004, 00:04
Volgens mij is Raffel van dit forum de gelukkige, maar daar ben ik niet helemaal zeker van...ik weet dat hij binnenkort een JPM van Ibanez gaat krijgen, maar of het deze is :)

De P1 is de meest zeldzame JPM, als hij echt in heel goede staat is dan mankeert er niet zo heel veel aan de prijs. Er is altijd wel iemand zo gek (ik heb zoiets gehad met een zeldzame JEM, hij is niet in goede staat maar ik heb er (te)veel voor betaald. Ik weet alleen zeker dat ik hem voor bijna evenveel snel weer kwijt kan, dat is het leuke van zeldzame gitaren. De prijzen op jpmsite.com kun je 1op1 overzetten naar euro's omdat gitaren door belastingen hier altijd duurder zijn, volgens mij zijn P1's altijd een slagje duurder dan P2,P3 of P4s.

Ibanez RuleZ
8 januari 2004, 00:10
raffel krijgt een P3. Die 1600 euro voor die gitaar is trouwens veel te veel. Ik heb heel sterk het vermoedden dat die bij TAGS vandaan komt; die hadden een paar maanden geleden er een en die kostte veel: heeft ie geruilt. Momenteel hangt er bij TAGS weer een andere; moet iets van 1400 kosten en dat vind ik meer in de richting.

ik quote: 10x beter dan de MM http://www.jcfonline.com/ubb/noncgi/graemlins/bs.gif

Maar goed, er zal inderdaad wel een gek zijn die het er voor geeft. ze zijn inderdaad zeldzaam. De P2 is het meest common, daarna denk ik de P3, gevolgd door de P4, 90th en P1. Die laatste 2 ontlopen elkaar nauwelijks, al is die 90th vaak veel duurder

Harrald

nla0079
8 januari 2004, 00:12
Mja... 't is natuurlijk wel de "original", en wanneer ik ooit een JPM koop zal het dan ook een JPM1 zijn (of misschien een 3 :-? ). Maar ik zou er niet graag voor boven de 1000 EUR gaan :evil:!

Anders Destium
8 januari 2004, 00:12
Terecht dat Raffel voor de P3 gaat, dat is natuurlijk duidelijk de mooiste Petrucci signature naast de 90th :razz: :lol:

Ibanez RuleZ
8 januari 2004, 00:14
heb jij wel eens een P4 gezien? :-D

Harrald

Lacrymosa
8 januari 2004, 09:14
Wat zijn die gitaren toch mooi!!!!!!!

CheerS!!

Ibanez RuleZ
8 januari 2004, 10:56
ik zit er zelf heel sterk over te denken om de mijne te verkopen (als ik mn charvel weer terug heb) en dan eens te gaan zoeken in de VS naar een Charvel 750 of model 5.... Die ibanez is een prachtplank, maar ik ben wel bang dat ie als ik mn charvel weer terug heb heel veel stof gaat lopen vangen.

Harrald

JV
8 januari 2004, 10:56
had josdevos er niet zoeen?

iam
8 januari 2004, 11:05
had josdevos er niet zoeen?

had is het juiste woord :lol:

Ibanez RuleZ
8 januari 2004, 11:53
nee, die had een P2, dat is die met pastelkleuren. De P1 is degene met de felle kleuren.

harrald

nla0079
8 januari 2004, 21:12
Ibanez RuleZ, heb jij 'n P1 ? Als je er ooit afstand van doet (tegen betaling natuurlijk :wink: ), geef dan effe een gil. Ruilen doe ik ook wel (gesteld dat ik hier nog iets heb dat je interesseert :roll: )...

wietse
8 januari 2004, 21:56
ben ik nou de enigste die dat ding spuuglelijk vind?
verschrikkelijk die kleuren , en ook nog zo'n superstratvorm bah...

Anders Destium
8 januari 2004, 22:21
Ibanez RuleZ, heb jij 'n P1 ? Als je er ooit afstand van doet (tegen betaling natuurlijk :wink: ), geef dan effe een gil. Ruilen doe ik ook wel (gesteld dat ik hier nog iets heb dat je interesseert :roll: )...

Ibanez Rules heeft een P4, geen P1...

>Wietse

Ik denk haast wel dat de mensen die in dit topic posten die gitaren gaaf vinden, en als je gaat zeuren over superstrats kun je beter niet in een Ibanez RG/JPM topic posten :wink: :lol:

Sj03rd
8 januari 2004, 22:39
Nee, je bent niet de eniGe

Kjiratsiekoedel
8 januari 2004, 22:53
is lelijk enne...

een P4 is toch wel ff veel sneller dan de voorgangers (P1, P2 & P3)

Josdevos
8 januari 2004, 22:55
Ik had inderdaad een P2, waar nu een Zweed op speelt. Soms heb ik er nog wel even spijt van want zijn echt wel wereldgitaren, maar ja, ander en beter hé... :roll:

Anders Destium
8 januari 2004, 23:57
is lelijk enne...

een P4 is toch wel ff veel sneller dan de voorgangers (P1, P2 & P3)

Tsssss lulkoek, een P3 is het summum van de P-serie :lol:

een P4 is een toonbeeld van facisme :evil: :wink:

nla0079
9 januari 2004, 00:38
Ibanez RuleZ, heb jij 'n P1 ? Als je er ooit afstand van doet (tegen betaling natuurlijk :wink: ), geef dan effe een gil. Ruilen doe ik ook wel (gesteld dat ik hier nog iets heb dat je interesseert :roll: )...Ibanez Rules heeft een P4, geen P1...


Da's zeker zo goed ! (Dan kost-ie misschien ook minder :wink: )

Ibanez RuleZ
9 januari 2004, 11:03
Tsssss lulkoek, een P3 is het summum van de P-serie :lol:

een P4 is een toonbeeld van facisme :evil: :wink:

that's me :-D.

@nla0079. Ik zit er inderdaad dus wel over te denken om hem tzt weg te doen, wat is als ik mn charvel terug heb. Ik ben nl meer fan van de neck through constructie van de jackson en charvel soloists dan de bolt on van de ibanez. als je geintereseerd bent, stuur me maar een PM

Harrald

signsofzodiac
10 januari 2004, 17:16
Het is die van mij. Er hangt bij TAGS inderdaad ook een P1, maar die is lang niet zo mooi.Ook zo goed als geen playmarks, alleen heeft die geloof ik heftig in de zon gehangen, aangezien de kleuren nogal mat/flets zijn geworden. Hij "schreeuwt" niet meer zeg maar.

1600 euro is maar een balletje opgooien, ben bereid om er nog wat onder te gaan zitten. Altijd eerst hoog inzetten, onderhandelen kan altijd nog als iemand serieus geinteresseerd is ;)

Feit blijft dat het DE zeldzaamste is, in uitzonderlijk goeie staat ook nog. Het is in ieder geval een gitaar die zijn waarde zal blijven houden.

En BTW: ik vind hem echt 10 keer beter dan de MM, die ik ook uitvoerig heb bespeeld, anders had ik DIE wel gekocht...

Ibanez RuleZ
10 januari 2004, 17:54
ik heb op de 7 snaar van EBMM gespeeld (die bij TAGS hangt) en ik heb die JPM die ik nu heb, en ik was er vrij vlot over uit dat die EB een beter instrument is. Kost dan ook 3 keer zo veel als mn ibanez, dus was voor mij niet eens een optie geweest. Overigens is dat ding zo STRONTLELIJK, daar wordt je beroerd van, dat ik m niet eens overwogen zou hebben. Maar qua instrument is ie IMO wel beduidend beter dan de ibanez.

harrald