PDA

View Full Version : Over compressors



Mitch
6 januari 2004, 21:47
Hé PeArL jAm.......is je broertje nou al ED ontgroeid ??????? Mijn ouwe trouwe lieve compressor :cry:

Om het topic dan maar meteen wat algemener te maken:
op Marktplaats staan voor de liefhebbers momenteel twee zeer uiteenlopende compressors:
Marshall ED-1: goedkoop, goed, warm geluid zonder dof te zijn, instelbaarder dan CS-3 bijvoorbeeld. Eén van de betere pedalen van Marshall.
Ibanez TC999: erg mooi, erg goed. Gebruikt mede een 12AX7 voor de compressie. Zeer goed instelbaar en heeft als klap op de vuurpijl een extra boost van 5dB voor je solo's.
Dat kreng op Marktplaats is wat overpriced, maar het blijven aparte, goede dingen.

Oh ja: dit is geen spam, ik heb er bar weinig mee van doen, maar ik vond het wel grappig dat er momenteel van beide één te koop staat 8-)

PeArLjAm
6 januari 2004, 23:27
Hé PeArL jAm.......is je broertje nou al ED ontgroeid ??????? Mijn ouwe trouwe lieve compressor :cry:


ja zei het ook al tegen hem, zonde dat je hem wegdoet. Ik vind hem inderdaad goed klinken voor een compressor, al heb ik er zelf weinig aan. Maar goed dat joch doet hem alweer weg, hij investeerd het geld in een beter versterkertje. Ach, opzich nog niet zon gekke investering. Maar hij moet wat minder koopziek worden als mij, anders gaat het niet goed ;)

iam
7 januari 2004, 08:55
die tc -999 ben ik wel benieuwd naar (jammer datie overpriced is)

ik koop die wel nog eens via ebay.de denkek

Mitch
7 januari 2004, 12:35
Hé, iam, jij ook weer hier ! Alles goed met de studie ?
En hou je pedalengeld nou in je zak, ik ga dit jaar mijn LGX verkopen om een gitaar te laten bouwen (hint, hint) :D

phx
7 januari 2004, 12:58
aha iedereen is stiekem weer hier aan het kijken (naar posts van afgelopen oktober ofzo)


PHX :cool: :cool: 8-)

iam
7 januari 2004, 13:46
Hé, iam, jij ook weer hier ! Alles goed met de studie ?
En hou je pedalengeld nou in je zak, ik ga dit jaar mijn LGX verkopen om een gitaar te laten bouwen (hint, hint) :D

ik heb het al gezien :)

je verkoopt bijna alles?

met de studies alles goed... zit nu in examens (ben wel veranderd van unief naar hogeschool, maar diploma is hetzelfde, bevalt me nu meer, tis meer praktijkgericht!)

iam
7 januari 2004, 13:47
waar ga je een gitaar laten bouwen? (shamray :???: ;))

Mitch
7 januari 2004, 14:10
@phx: nee. om weer nieuwe topics te beginnen :razz:

@iam: haha, nee, bij de onvolprezen Sander de Gier. Hij is nu trouwens ook aangesloten bij Gitaarnet. Hij heeft pas een review van de Duesenberg gedaan. Wat ik wil laten doen komt daar dicht bij in de buurt, maar dan i.p.v. een hollow body LP als basis een Jazzmaster/Jaguar als basis. Een kruising utssen mijn ontwerp op de Droomgitaar wedstrijd en de Duesenberg eigenlijk :)

iam
7 januari 2004, 15:12
@phx: nee. om weer nieuwe topics te beginnen :razz:

@iam: haha, nee, bij de onvolprezen Sander de Gier. Hij is nu trouwens ook aangesloten bij Gitaarnet. Hij heeft pas een review van de Duesenberg gedaan. Wat ik wil laten doen komt daar dicht bij in de buurt, maar dan i.p.v. een hollow body LP als basis een Jazzmaster/Jaguar als basis. Een kruising utssen mijn ontwerp op de Droomgitaar wedstrijd en de Duesenberg eigenlijk :)

naais :)

hoeveel zal dat gaan kosten (om maar volledig offtopic te gaan?)
en wanneer is het gepland?

btw kan er iets van de prijs van de tubetone? mail me eens daarvoor :wink:

Mitch
7 januari 2004, 15:18
Volgens mij heb je iemand anders zijn advertentie voor ogen. Begreep die eerste reactie al niet zo : je verkoopt bijna alles".
Ik ben alleen van plan om mijn LGX te verkopen en mijn Sobbat FB3

:???:

LordRiffenstein
7 januari 2004, 15:29
btw kan er iets van de prijs van de tubetone? mail me eens daarvoor :wink:

Ik dacht dat jij een Tubeman II ging kopen :o