PDA

View Full Version : Schroeven Toplock



belfrink
6 januari 2004, 19:20
Vanmiddag 1 van de schroeven van de toplock lamgedraaid. Hij ging al niet lekker meer maar nu is ie niet meer vast te draaien. Weet iemamd waar je die imbusschroeven kunt krijgen? Het gaat om een Jackson PS-4.

bat
6 januari 2004, 21:10
bij de goed gesorteerde gitaarwinkel moet dat wel lukken. Anders kun je ook je geluk proberen bij een goed gesorteerde ijzerhandel, maar ik zou gokken op de eerste.

Je moet trouwens wel even goed kijken of niet het schroefdraad in het blokje waar de snaren over lopen dolgedraaid is...

belfrink
6 januari 2004, 21:27
Nee, het is duidelijk de schroef zelf. Ik zal morgen eens even gaan kijken.

Moonchild
7 januari 2004, 01:49
Bij mij is een van die schroeven een keer geknapt :P

Bij de ijzerhandel hadden ze gewoon passende schroeven (met de imbussleutel-kop) Gewoon even op maat zagen, en een likje verf (als het nodig is) en je bent klaar om weet te shredden.
Als je t lastig vindt om bijpassende schroeven te vinden kan je opzich ook de kam losschroeven en meenemen en alle schroefjes in de winkel gaan proberen :D

belfrink
7 januari 2004, 11:23
Bij mij is een van die schroeven een keer geknapt :P

Bij de ijzerhandel hadden ze gewoon passende schroeven (met de imbussleutel-kop) Gewoon even op maat zagen, en een likje verf (als het nodig is) en je bent klaar om weet te shredden.
Als je t lastig vindt om bijpassende schroeven te vinden kan je opzich ook de kam losschroeven en meenemen en alle schroefjes in de winkel gaan proberen :D

Ik neem gewoon die oude mee en ik kijk wel wat ze hebben.