PDA

View Full Version : Shit! een probleem



-robbert-
6 januari 2004, 18:50
hey hallo! ik heb een probleem met mijn conquest buizenamp... Als ik clean speel en de gain van mijn overdrive kanaal staat open, hoor ik een soort van ruis, draai ik de gain weg, verdwijnt deze ruis... Ook bij het switchen naar overdrive kanaal duurt het even voordat ik al mijn gain heb... wie kan mij helpen???

Nicci
6 januari 2004, 21:23
een reparateur.

aadplagiaat
6 januari 2004, 21:44
hey hallo! ik heb een probleem met mijn conquest buizenamp... Als ik clean speel en de gain van mijn overdrive kanaal staat open, hoor ik een soort van ruis, draai ik de gain weg, verdwijnt deze ruis... Ook bij het switchen naar overdrive kanaal duurt het even voordat ik al mijn gain heb... wie kan mij helpen???

Kweenie, misschien is er een relaitje wat het omschakelen verzorgt niet helemaal lekker meer. Als de kwaliteit van zo'n relay niet zo best is (of achteruitgegaan is) kan het bijvoorbeeld zijn dat je OD kanaal niet naar massa wordt geschakeld en dus staat te oscilleren (ruisen). Dit trekt natuurlijk maximaal vermogen en kan de oorzaak zijn dat de voeding van je preamp even "uitgeput" is als je omschakelt.

Chris Winsemius
6 januari 2004, 23:03
Hoi Robbert

Volgens de info op hun site hebben ze zich vooral gericht op het ruisvrij maken v/h cleane kanaal . Omdat ze nog niet zolang op de markt zijn zou ik zeker even de leverancier/fabrikant contacten om te vragen of het fixen onder de garantie valt .

aarzel niet te mailen/bellen met eventuele vragen ,

Chris
http://www.CMWamps.com

Chris Winsemius
6 januari 2004, 23:03
Hoi Robbert

Volgens de info op hun site hebben ze zich vooral gericht op het ruisvrij maken v/h cleane kanaal . Omdat ze nog niet zolang op de markt zijn zou ik zeker even de leverancier/fabrikant contacten om te vragen of het fixen onder de garantie valt .

aarzel niet te mailen/bellen met eventuele vragen ,

Chris
http://www.CMWamps.com

-robbert-
7 januari 2004, 17:29
bedankt chris, ik heb gemeeld en binnen een uur kreeg ik al reaktie.. De opto coupler was defect , en het was maar een kleine ingreep, dus ik moet een afspraak maken , en dan wordt ie gerepareerd :-D

doncker
9 januari 2004, 18:37
Dat noem ik pas klantendienst , hij wordt toch gratis hersteld hoop ik voor je ?

-robbert-
9 januari 2004, 23:33
Yep! En dat terwijl ik hem 2e hands heb gekocht van iemand (zonder papieren of dergelijke)

Chris Winsemius
10 januari 2004, 00:33
Hoi Robbert

Da's hartstikke goed !
Zeldzame service vandaag de dag .

prettig weekend !

Chris