PDA

View Full Version : Eric Clapton in Ahoy



Erik
6 januari 2004, 14:28
Eric Clapton in Ahoy

Erik
12 april 2004, 11:00
Nou ik ben geweest en het was SUPER!!! Ik zat aan de rechterkant van het podium en kon Slowhand erg goed zien...en horen uiteraard!!! THE MAN STILL GOT IT :D

Kjiratsiekoedel
12 april 2004, 15:16
ik ga vanavond, ik zit op de tribune ofzo iets, ik zie wel.

werd er veel uit zijn nieuwe cd gespeeld?

BLOK182
12 april 2004, 16:02
Sash was zo enthousiast dat ie vanavond weer gaat :D

Erik
12 april 2004, 16:53
Dit was de playlist:


Let it rain
Hoochie coochie man
Bell bottom blues
I shot the sheriff
Milkcow's calf blues
When you got a good friend
They're red hot
Kind hearted woman blues
Got to get better in a little while
I wanna little girl
Change the world (Starting acoustic, continuing electric)
Have you ever loved a woman
Badge
Wonderful tonight
Layla
Cocaine

Encore:
Sunshine of your love (with Robert Randolph)
Got my mojo working (with Robert Randolph)

Mark S
13 april 2004, 10:24
was dat alles?

tja, de jaren gaan tellen hè!

of waren het allemaal van die typische "neverending' Clapton solo's?

Erik
13 april 2004, 15:06
het waren zeer uitgebreide en indrukwekkende solo's

Kjiratsiekoedel
13 april 2004, 19:10
jep, hij is goed

jammer alleen dat hij geen live-artiest is, hij doet zijn ding (heel goed gitaren dus), maar hij is niet zo goed in een zaal meeslepen. daar was het voorprogramma (robert randolph & the family band) beter in.

maar ik heb wel genoten

Carpe Diem
15 april 2004, 19:05
ik was er vier jaar geleden bij, toen had hij die mongool van een andy fearweather low er nog bij. ik hoorde van sash dat hij doyle bramhall er nu bijhad. heb ik dat weer gemist. naja, better luck next time.

Aat
15 april 2004, 23:16
Ik ben 12 april geweest en het vond het weer helemaal geweldig. Met name de videoscreens waarop de handen van zowel EC als Doyle te volgen waren, indrukwekkend. Ik kende Doyle niet maar was verbaasd over zijn speltechniek, linkshandig en dan de snaren 'gewoon' laten staan, heel grappig om te zien. Voor wat betreft Andy, wellicht niet de beste maar wel een hele knappe ínvuller' voor de dingen die EC doet, toch ??

Erik
27 april 2004, 09:08
helemaal mee eens, ik zag het pas bij layla dat Doyle de snaren ook andersom had staan.

alhambra
10 mei 2004, 09:28
Nou ik ben geweest en het was SUPER!!! Ik zat aan de rechterkant van het podium en kon Slowhand erg goed zien...en horen uiteraard!!! THE MAN STILL GOT IT :D

en wat heeft hij dan ooit gehad ????

Sorry aan mij niet besteed, ik weet echt niet wat iemand nu in hem ziet, hij kan niet meer dan aardig spelen heeft de uitstraling van een pak melk (en dan nog karnemelk ook :roll: ).

Speelt tegenwoordig alleen nog maar erg slechte covers en van blues heb hij al helemaal geen kaas gegeten.

Okee een tijdje heb hij wel aardige dingen gedaan toen hij nog onder invloed was van van alles maar ook niet meer dan aardig.

Verder nog wat te zeiken Alhambra ????
Neuhhhhhhhh lijkt me wel genoeg zo.