PDA

View Full Version : epiphone explorer gothic



_Grāve_Ģord
6 januari 2004, 08:56
heeft er iemand ervaring met dit ding? Persoonlijk vind ik het een prachtstuk en overweeg het me er zo eentje aan te schaffen. Doch ik weet niet of het wel de moeite (en vooral het geld) waard is.

G.

Lacrymosa
6 januari 2004, 09:11
Sinis had er toch 1, en nog te koop ook dacht ik

Jay Cal heeft een Gibson Exp. Gothic

damn wat een gitaar, vraag maar aan RoadKill (ik zie em nog weg rennen met dat zwarte gevaarte onder zn arm)

Maar het is mischien wel de moeite waard om in de Epiphone een 500T van gibson te zetten

CheerS!!

BLOK182
6 januari 2004, 17:09
Ik heb alleen ervaring met de Gibson, en dies zoals Lacrymosa al zei erg bruut, normaal heb ik het niezo op die hypegitaren, maar dit is toch wel een erg vette bijl!

NeeraDJ
6 januari 2004, 17:24
Ik heb ook op de Gibson gespeeld, dat 490r en 500t past echt perfect bij die gitaar. Ik vond de hals alleen niet prettig, was een beetje te dik en door het lak waarschijnlijk, was het een beetje stroef spelen.

De Epi specs zijn echt geweldig en Sinis heeft er veel lof over uitgesproken, dus ik vertrouw er verder wel op.

birt
6 januari 2004, 17:38
kan er iemand iets zeggen over de epi G400?
of koop ik voor die prijs misschien een betere gitaar?
(op die G400 heb ik vandaag wel gespeeld en die stond me wel aan, op een andreas ook maar die prijs stond me niet aan :D 1800€ voor deze:http://www.andreasguitars.com/indexrs.htm maar dan mooiere kleur)

ben???
6 januari 2004, 18:18
sinis spreekt lof over alles wat VAN HEM is...

doncker
6 januari 2004, 18:34
Ik zou ipv die g400 ff doorsparen voor een ltd viper. Maar is mijn mening

SiNiSTRaL
6 januari 2004, 18:34
valt wel mee, jou ken ik ook, en daar ben ik verre van vol lof over, evenals mijn strat....

de explorer gothic van epiphone ben ik idd zeer lovend over, speelt lekker, niet superveel verschil in bespeelbaarheid met de gibson, alleen de elementen vind ik niet zo goed, de neck hum klinkt wel goed clean (enige waarvoor ik um gebruik), in de brug heb ik een bill lawrence L-500 gezet (@ lennart:tis dus wel een echte, komt uit de eerste nuno bettencourt (of hoe je het schrijft) signature series washburndingen, die waren wel echt...), maar het si echt een goeie koop, bij de feedback had ik um voor 520 euro, maar in duitsland is ie nog zelfs wat goedkoper te vinden, echt je geld waard, en in tegenstelling tot wat lacrymosa zei is deze echt niet te koop, gaat nooit meer weg :D

Negative K3 fan
6 januari 2004, 18:40
geniaal dat je eindelijk hebt uitgevonden wat het echt is sinis, nu hou ik ook van jou.

jw009
6 januari 2004, 22:14
Ik heb een epiphone explorer goth. Ik heb er EMG elementen in zitten en dit klinkt ook echt als een tiet. Als je er ECHT goede elementen opzet doet het qua geluid absoluut niet onder voor een gibson, misschien wel beter en nog voor minder geld ook dus... aan jou de keus.

Jay

FNaRK
6 januari 2004, 22:32
een epi beter dan een gibson :???:

BLOK182
7 januari 2004, 15:35
Dat zal idd wel meevallen ja :wink:

_Grāve_Ģord
7 januari 2004, 21:13
Bedankt, nu nog ff uitpluizen waar ik die het voordeligste kan bemachtigen

G.