PDA

View Full Version : 23/24 mei Steve Vai



slayurrr
5 januari 2004, 23:46
Gaan er nog mensen naar Steve Vai op 23 en 24 mei in paradiso?
Ik wel iniedergeval, ik dacht dat het al bijna uitverkocht was, dus snel zijn als je nog een kaartje wilt :wink:

davinci77
8 januari 2004, 18:35
Te gek! Hoe kan ik dat nou over het hoofd gezien hebben...? Heeft iemand trouwens enig idee wat er daar precies gaat gebeuren? Is het een bewerking van een klassiek stuk of is het eigen werk?

frankvaneerden
9 januari 2004, 14:02
Ik had begrepen dat Vai ook in de Oosterpoort optreedt.
Echter: de flyer geeft aan dat het hier om een in-/output serie gaat. Enig idee wat Vai/deze avond meer zou kunnen bieden dan Paradiso? (is ook nog € 10,= duurder dan in Paradiso) :???:

Barret Wallace
9 januari 2004, 14:58
Hey ik heb net een kaartje gekocht. Die van 23 mei waren helaas allemaal uitverkocht :x . Ik ga dus op de maandag ( 24 mei )

Wanneer ga jij slayurr ? Zondag zeker :( ?

Lordhar
10 januari 2004, 09:21
Hij treed op met het Metropole orkest, en een kleine rock-band bezetting. Speelt een stuk dat hij speciaal componeert voor deze gelegenheid.

En ik heb kaarten voor alle 3 de dagen, en het wordt goed! :-D

LordHar.

Lordhar
10 januari 2004, 09:41
Lees dit interview voor meer info:

http://www.guitar.com/cda/ColumnCorner/article_display.aspx?sPath=8181000c213e00000001000 0791f00000000

Cheers,
LordHar

Barret Wallace
10 januari 2004, 09:59
Hey Lordhar thanks voor die link ! Tering kaarten voor alle 3 de dagen cool man :D

davinci77
10 januari 2004, 19:34
drie dagen?

Lordhar
11 januari 2004, 09:32
1x in de oosterpoort in groningen en 2x paradiso.

LordHar.

Barret Wallace
11 januari 2004, 19:02
Ik ben benieuwd welk concert hij kiest om op de cd te zetten.. of een compilatie van alledrie zou ook gaaf zijn :D

slayurrr
11 januari 2004, 19:05
@Barret: Ja ik heb een kaartje voor zondag ja :o , me pa had ze gefixed, want zelf wist ik er ook niks van dat Vai naar NL zou komen. :P
En ja, als hij van de drie concerten een mix zou maken, dan zou dat uber vet zijn 8-).

Barret Wallace
11 januari 2004, 19:24
@Barret: Ja ik heb een kaartje voor zondag ja :o , me pa had ze gefixed, want zelf wist ik er ook niks van dat Vai naar NL zou komen. :P
En ja, als hij van de drie concerten een mix zou maken, dan zou dat uber vet zijn 8-).
Ah jammer :(
anders hadden we samen Vai kunnen checken.. maarja volgende keer beter 8-)

Pegasus
14 januari 2004, 00:11
Ik ben benieuwd welk concert hij kiest om op de cd te zetten.. of een compilatie van alledrie zou ook gaaf zijn :D

Omstreeks mei volgend jaar heeft Vai in de planning om een CD uit te brengen met opnamen met het Tokyo Metropolitan Symphony. Misschien dat daar het concert op komt.

De concerten worden georganiseerd door radio 4. Daarom neem ik aan dat één of meerdere van deze concerten wordt uitgezonden op de radio.





Te gek! Hoe kan ik dat nou over het hoofd gezien hebben...? Heeft iemand trouwens enig idee wat er daar precies gaat gebeuren? Is het een bewerking van een klassiek stuk of is het eigen werk?

Hij werkt momenteel aan een stuk getiteld "Helios and Vesta". Hij heeft het stuk oorspronkelijk geschreven in 1981, maar nu is hij dit aan het bewerken voor een 50-koppig orkest.






Het gaat mijn eerste Vai-concert worden, ik heb er nu al zin in.

Barret Wallace
14 januari 2004, 11:30
Het gaat mijn eerste Vai-concert worden, ik heb er nu al zin in.

Same here. 8-)

Pegasus
14 januari 2004, 20:28
Het gaat mijn eerste Vai-concert worden, ik heb er nu al zin in.

Same here. 8-)

See you there (misschien).

davinci77
14 januari 2004, 23:08
Het gaat mijn eerste Vai-concert worden, ik heb er nu al zin in.

Same here. 8-)

See you there (misschien).

Als dit je eerste vai optreden wordt, zou ik zeker gaan als hij met z'n band speelt! Ik heb natuurlijk nog geen idee wat het gaat worden in mei, maar ik heb hem nu twee keer voorbij zien komen en heeft bij mij nog steeds de beste indruk gemaakt van alle artiesten die ik gezien heb.

Pegasus
15 januari 2004, 23:50
Het gaat mijn eerste Vai-concert worden, ik heb er nu al zin in.

Same here. 8-)

See you there (misschien).

Als dit je eerste vai optreden wordt, zou ik zeker gaan als hij met z'n band speelt! Ik heb natuurlijk nog geen idee wat het gaat worden in mei, maar ik heb hem nu twee keer voorbij zien komen en heeft bij mij nog steeds de beste indruk gemaakt van alle artiesten die ik gezien heb.

Dat ligt absoluut in de planning.
Wat ik uit interviews met hem begrijp is dat hij nog deze zomer en ook volgend jaar voor concerten naar Europa komt. Misschien komt er ook nog een G3 tour dit jaar in Europa.

Ibanez RuleZ
27 januari 2004, 17:21
ik heb net kaartje gehaald voor de 24, heb dr ook best wel zin in

Harrald

schaap
27 januari 2004, 17:56
Ik ga er ook heen op 24 mei :-D
Morgen ff kaartje ophalen (handig die ticketservice 8-) )
Heeft er nog iemand OV ? :wink:

Barret Wallace
27 januari 2004, 18:11
Ik ga er ook heen op 24 mei :-D
Morgen ff kaartje ophalen (handig die ticketservice 8-) )
Heeft er nog iemand OV ? :wink:

Ha misschien zie ik je daar wel, doe ff een t-shirt met een schaapje erop aan :D

schaap
27 januari 2004, 18:22
Ha misschien zie ik je daar wel, doe ff een t-shirt met een schaapje erop aan :D
Hehe, kut heb geen schapenshirt
Och als ik je zie krijg je wel een biertje :wink:

Echoes
30 januari 2004, 09:48
ik ga ook de 24ste! Ben erg benieuwd, een concert in Paradiso is altijd gaaf. (zo'n mooie zaal)

erwinvanhalen
31 januari 2004, 22:48
Ben heel benieuwd wat ie gaat spelen.. Allemaal origineel, nieuw werk (vrij onwaarschijnlijk denk ik, maar Malmsteen heeft het ook gedaan met een orkest) of S&M achtige bewerkingen van zijn nummers.. of een combinatie...

Ibanez RuleZ
1 februari 2004, 23:39
het wordt iets "nieuws": in opdracht van radio 4 heeft hij iets geschreven voor orkest en band. Het is al grotendeels geschreven in 1981, maar dat mag de pret niet drukken: het is nog nooit uitgevoerd.

Denk trouwens niet dat het een "concerto suite for electrical blaat blaat blaat" achtig iets gaat worden (zoals malmsteen deed), wordt denk ik veeeeeel expirimenteler.

maar none the less: het wordt wel super

harrald