PDA

View Full Version : HEHE! We zijn er weer!



morris
6 januari 2004, 00:04
En? hebben we nog gearnews?

kokeleko
6 januari 2004, 10:31
Morris , tis weer los dus. :D

heb je je 2/50/2 al?

Phyrexian
6 januari 2004, 10:57
No gear news here. Buiten da'k een RAT verkocht heb en m'n band een demo heeft opgenomen :D

morris
6 januari 2004, 11:27
Morris , tis weer los dus. :D

heb je je 2/50/2 al?

Als het goed is, komt 'ie eind januari!
Ik heb me ook nog een Keeley Comp en KeeleyTS9 besteld, de dollar staat lekker nu he?
En mijn Engl SE komt als het goed is ook eind januari! Een goed begin is het halve werk nietwaar?

kokeleko
6 januari 2004, 11:31
Mmm, mooi man niet aan te slepen dus die VHT's. :-D

LordRiffenstein
6 januari 2004, 11:35
Als het goed is, komt 'ie eind januari!
Ik heb me ook nog een Keeley Comp en KeeleyTS9 besteld, de dollar staat lekker nu he?
En mijn Engl SE komt als het goed is ook eind januari! Een goed begin is het halve werk nietwaar?

Ik had graag een review van die Keeley spullen gehoord wanneer het zo ver is. Die compressor lijkt me wel wat maar ook zijn modded Bluesdriver klinkt lekker. Houden zo die dollar :D

Sj03rd
6 januari 2004, 16:07
Ik heb vanuit m'n luie stoel in Florida op ebay.de een ENGL 530 bij me thuis in Nederland laten bezorgen :-D :-D
Ook nog een nieuwe gitaar gekocht hier in Amerika, maar dat was al voordat het forum down was....

http://groups.msn.com/_Secure/0QQDSAjQSPjm!hrzjS*I2NiM7PXynhsu!YL5viC1NKI14wgMem 9t2*f*OhOAlEaOdW67SXnQpPh0w5MfowW0YcyRlTcOhUvtrTgv rW26Bz5U/IMG_1838.jpg?dc=4675454428682339688
Ik ben nog steeds in Florida dus ik heb de ENGL nog niet kunnen horen, de bassist van m'n band heeft deze foto's gemaakt :)
Ik moet het binnenrack nog steeds een keer mooi schilderen.

http://groups.msn.com/_Secure/0QQDZAjcS6zm!hrzjS*I2NvhoYRLgxxhpZ1jMpo9n7KtbwJ6C9 *uULaEM1SGAc!e0rawNRCxZbdT2jQl5EEK2O3sUn05kKCY9w6X gobe2tGA/IMG_1886.jpg?dc=4675454429089629845
2x Mesa Boogie 1x12 Thiele

Rectifier
6 januari 2004, 17:41
Morris , tis weer los dus. :D

heb je je 2/50/2 al?

Als het goed is, komt 'ie eind januari!
Ik heb me ook nog een Keeley Comp en KeeleyTS9 besteld, de dollar staat lekker nu he?
En mijn Engl SE komt als het goed is ook eind januari! Een goed begin is het halve werk nietwaar?

En als het zover is dat jij jouw SE krijgt dan....dan..... :lol:

M'n achterneef past de Keeley mod. toe op TS9's dus ik ben stukken goedkoper uit als ik een TS9 op de kop tik.

morris
6 januari 2004, 18:39
M'n achterneef past de Keeley mod. toe op TS9's dus ik ben stukken goedkoper uit als ik een TS9 op de kop tik.

Wie luistert hier nou naar Duitsers???
(bei Uns ist alles besser)

:-D :-D :-D

Ach het viel wel mee, 280 euro voor twee pedaaltjes?
Er zijn slechtere deals te bedenken....

Als de SE komt ben jij aan de beurt!
Wat wilde je nou ook al weer hebben? De 580 of de CAE???
:P :P :P :P

Laters
M.

Rectifier
6 januari 2004, 20:13
Wass??? Verstehen Sie Spass??? :D

Ik wil ze allebei, kan't jou schelen joh :lol:

srv-man
6 januari 2004, 21:33
Jaja, laten we elkaar maar lekker gek maken, da´s goed voor de gear-economie! :-D

Ik heb mezelf in de tussentijd eindelijk een VHT 2/50/2 bezorgd en ik heb er nog geen seconde spijt van. Wat mij betreft de beste eindtrap ever.

Rectifier
6 januari 2004, 23:41
dus nu heb je dezelfde set als Chiel???

Origineel :lol:

Geintje...hehehe

kokeleko
7 januari 2004, 09:40
Dat doet maar :D

wimmeltje
7 januari 2004, 21:38
Jahoor, Ik ben nog steeds bezig met mijn rek en dat veranderd ook nog steeds. Hier een foto van mijn rek wat ik tot nu toe weer heb. Alleen is het rek zelf weg en komt er een 12HE voor in de plaats. De MPX550 gaat eruit. Er komt nog een DTR-1000 tuner in. En ik ben nog opzoek naar een goed draadloos systeem. Als mensen een goede wireless weten hoor ik het wel. En verder een TS-9 (modded door mijzelf) achterin het rek en een RMC Custom3 wah op de loop.

http://members.brabant.chello.nl/~w.leijssenaar/rek.JPG

Meerdere foto's komen nog omdat ik nu eigenlijk een digi camera heb. :razz:

srv-man
8 januari 2004, 00:15
dus nu heb je dezelfde set als Chiel???

Origineel :lol:

Geintje...hehehe

Inderdaad is de basis hetzelfde, lekker nageaapt en het klinkt als een klok (maar dan wel een hele vette :-D ) Ik heb er wel een Lexicon G2 tussenhangen, dus van wie heb ik dat idee dan weer.......

Maar nog altijd origineler dan een Marshall top dacht ik zo :razz:

srv-man
8 januari 2004, 00:18
Jahoor, Ik ben nog steeds bezig met mijn rek en dat veranderd ook nog steeds. Hier een foto van mijn rek wat ik tot nu toe weer heb. Alleen is het rek zelf weg en komt er een 12HE voor in de plaats. De MPX550 gaat eruit. Er komt nog een DTR-1000 tuner in. En ik ben nog opzoek naar een goed draadloos systeem. Als mensen een goede wireless weten hoor ik het wel. En verder een TS-9 (modded door mijzelf) achterin het rek en een RMC Custom3 wah op de loop.

http://members.brabant.chello.nl/~w.leijssenaar/rek.JPG

Meerdere foto's komen nog omdat ik nu eigenlijk een digi camera heb. :razz:

Zo da´s een lekker rack zeg! Zo´n GP3 lijkt me ook nog wel wat voor erbij, lekker vet ding. Waar ga je de andere gaten nog mee opvullen?

wimmeltje
8 januari 2004, 19:32
Ik ga de gaten niet opvullen. Er zat een mod echo en filter pro in van line6. een rack wah en een DTR-1 tuner. Het rek heb ik niet meer (alles ligt nu los verspreid door het huis). Er komt een 12 HE rek voor in de plaats. Met alleen van boven naar beneden:

power
DTR-1000
wireless
GP3
G-Force
2:90:2
RSB-18

Dit is alles wat er in komt. Alleen nog een los TS-9 pedaaltje en ik heb bij de footcontroller nog een wah pedaal(RMC C3).

skabouter
9 januari 2004, 00:55
ey morris. leuk dat je er weer bent. 1 nieuwtje is dat ik per toeval SRV-mans preamp heb overgenomen :)

bedankt nog, SRV, ik vind hem heeeel gaaf ! deze blijft er wel in. en de prijs was ook erg gunstig ! :cool:


maar morris ? ben jij gear aant verkopen ? op marktplaats zie ik allemaal spullen waarvan ik dacht dat ze van jou waren...........

srv-man
9 januari 2004, 15:07
ey morris. leuk dat je er weer bent. 1 nieuwtje is dat ik per toeval SRV-mans preamp heb overgenomen :)

bedankt nog, SRV, ik vind hem heeeel gaaf ! deze blijft er wel in. en de prijs was ook erg gunstig ! :cool:



Leuk te horen dat je er zo tevreden mee bent, het is ook zeker geen verkeerd ding (we hebben het dus over een Halfer Triple Giant). Tien jaar geleden was dat ding top of the bill! 8-)

skabouter
9 januari 2004, 15:28
voor mij nog steeds. heb een ENGL 620 gehad, maar deze is beter. en voor ik deze kocht had ik een Mesa F, een Groove tubes getest. allen duurder, maar veel minder mooi.

morris
10 januari 2004, 02:49
ey morris. leuk dat je er weer bent. 1 nieuwtje is dat ik per toeval SRV-mans preamp heb overgenomen :)

bedankt nog, SRV, ik vind hem heeeel gaaf ! deze blijft er wel in. en de prijs was ook erg gunstig ! :cool:


maar morris ? ben jij gear aant verkopen ? op marktplaats zie ik allemaal spullen waarvan ik dacht dat ze van jou waren...........

Nee die zijn niet van mij. Alhoewel ik wel veel spullen verkoop....
w.o. 930/60 , Engl Cabs, shockmount racks, Paul Lenders pedalboard/interface etc... De 580 is al beloofd.... ;-)

Rectifier
10 januari 2004, 11:55
Als je dat maar weet :lol:

Chiel
10 januari 2004, 17:49
Geen nieuwe spullen, alleen wat kleine wijzigingen.

http://www.flexonline.nu/images/global/rack.jpg


Het bovenste rackje is van de toetsenist (Voodu Valve en AKG wireless).
Het onderste rack is van mij (Intellifex, VHT, Ernst Rover, Soldano, EW172 en loadbox).

Helemaal onderop een flightcase met een BagEnd speaker erin. Staat naar rechts gericht (richting podium) zodat hij lekker hard kan terwijl de geluidsman er geen last van heeft :-D .

skabouter
10 januari 2004, 18:19
ey morris. leuk dat je er weer bent. 1 nieuwtje is dat ik per toeval SRV-mans preamp heb overgenomen :)

bedankt nog, SRV, ik vind hem heeeel gaaf ! deze blijft er wel in. en de prijs was ook erg gunstig ! :cool:


maar morris ? ben jij gear aant verkopen ? op marktplaats zie ik allemaal spullen waarvan ik dacht dat ze van jou waren...........

Nee die zijn niet van mij. Alhoewel ik wel veel spullen verkoop....
w.o. 930/60 , Engl Cabs, shockmount racks, Paul Lenders pedalboard/interface etc... De 580 is al beloofd.... ;-)

je racks vind ik heel mooi. waar staat alles ? de adv`s
en wat ga je dan nu voor cabs en poweramp en rack nemen ?

Rectifier
10 januari 2004, 20:20
Geen nieuwe spullen, alleen wat kleine wijzigingen.

Het bovenste rackje is van de toetsenist (Voodu Valve en AKG wireless).
Het onderste rack is van mij (Intellifex, VHT, Ernst Rover, Soldano, EW172 en loadbox).

Helemaal onderop een flightcase met een BagEnd speaker erin. Staat naar rechts gericht (richting podium) zodat hij lekker hard kan terwijl de geluidsman er geen last van heeft :-D .

Hey Chiel,

Dus toch maar een speaker blijven gebruiken live?
Is die flightcase open dan aan de zijkant?
Zo'n opzet heb ik zelf meestal ook zodat de PA man geen last heeft van mijn rechtstreekse geluid.

Chiel
11 januari 2004, 16:48
Flightcase is idd open aan de zijkant. Een gemicte speaker klinkt gewoon 10 keer beter als de loadbox. Sporadisch wil ik de loadbox nog wel eens gebruiken (direct de tafel in), maar zodra het kan toch altijd met een speaker!

morris
13 januari 2004, 01:00
je racks vind ik heel mooi. waar staat alles ? de adv`s
en wat ga je dan nu voor cabs en poweramp en rack nemen ?

Ik heb nog geen ads gezet, want ik wacht nog op nieuwe spullen grrrrr (duurt me te lang..)

Ik ga op een Engl SE met 4x12 verder.
Er komt een H3000, mixer en Brunetti Rockit bij voor in het 'wet' rack, en een VHT 2/50/2 voor de CAE3+/LexG2 set. Als het goed is ergens eind januari. Dus ik kan nu nog niets weg doen... Zal wel februari worden.

wimmeltje
14 januari 2004, 10:36
Heej Jongens,
hoelang is ongeveer de levertijd bij keeley? Iemand ervaring mee? Moet er ook nog iets aan de postbode worden betaald als het bij de douane wordt opengemaakt??

morris
14 januari 2004, 22:19
Ik heb de pedaaltjes binnen een week na bestelling gekregen.
Ik heb Robert gevraagd om "repaired guitareffect' op de doos te zetten. Hij heeft als value 40 dollar erbij gezet.
Dus ik heb niets extra's hoeven te betalen.
Leuke vent overigens. Blijkt dat hij nog heel lang bij mij in de buurt over de grens heeft gewoond.

Enne... niets teveel gezegd, de Keeley Comp en de TS9 (808mod) zijn waanzinnig!

LordRiffenstein
15 januari 2004, 00:03
Enne... niets teveel gezegd, de Keeley Comp en de TS9 (808mod) zijn waanzinnig!

Gebruik je die met je CAE?? Nog nieuws van je nieuwe Engl?

Ja die comp interesseert me ook wel en zijn Bluesdriver ook.

morris
19 januari 2004, 02:42
Hey yoeri,

nee, de Keely comp en de TS9 gaan in het grote rack. Verrassend overigens, wat zo'd modded ts9 met je punch doet! veel beter dan een clean boost.
Zelfs de Engl 580 reageert aangenaam verrast. Dus het is niet alleen voor heads....

Rectifier
19 januari 2004, 10:22
Dat komt dan heel mooi uit, want de TS9 met keeley mod. staat op mijn verlanglijstje voor dit jaar :lol:

Ook heel mooi, een Fender Vibrolux rev. + TS9... = instant Eric Johnson

morris
19 januari 2004, 23:39
HAAAAA
Om het draadje maar even compleet te maken:
M'n Eventide H3000-D/SX is gearriveerd!!!! WOOOHOOOO!
En nu nog FF de manual doorspitten.
Je moet er geloof ik wel een halve programmeur voor zijn.

En de Rocktron All Access komt er ook aan ;-)

LordRiffenstein
20 januari 2004, 08:37
En de Rocktron All Access komt er ook aan ;-)

Waar heb je die gekocht? Nieuw of 2de hands? Ik dacht dat die nergens nog verkrijgbaar was!

Rectifier
20 januari 2004, 10:55
Heeft ie gekocht in Twente :lol:

Heb ik gelijk of niet :D

wimmeltje
20 januari 2004, 12:41
HAAAAA
Om het draadje maar even compleet te maken:
M'n Eventide H3000-D/SX is gearriveerd!!!! WOOOHOOOO!
En nu nog FF de manual doorspitten.
Je moet er geloof ik wel een halve programmeur voor zijn.

En de Rocktron All Access komt er ook aan ;-)

Ik heb ook wel een bij wouter door zijn manual van zijn GTR4000 gebladerd. Het is bijna een bijbel zo een handleiding van een Eventide. Maar wel super hoor zo een ding. Veel plezier ermee en let me know wanneer hij werkt. Ik kom ook uit het zuiden de's lands en zover weg spelen jullie nooit dus moet ik maar eens komen kijken..

morris
21 januari 2004, 03:13
All Access niet te krijgen? Wat bedoel je Yoeri?
Ik heb een Amerikaans touringmodel, werd 2e hands aangeboden op een niet nader te noemen 2e hands site....

Wim, als er een ding is wat je niet moet doen is in een handleiding kijken zeg ik altijd maar... hehehe
De H3000 klinkt ongeloofelijk. Persoonlijk vind ik hem veel beter dan de 4000 of de eclipse. Dit is veel meer gitaar geörienteerd, met alle d-sx presets. Ik heb echter niet de illusie om in 'expert-mode' te gaan voorlopig, daar moet je inderdaad anderhalve wiskundige voor zijn.
We zien wel!

LordRiffenstein
21 januari 2004, 08:46
All Access niet te krijgen? Wat bedoel je Yoeri?
Ik heb een Amerikaans touringmodel, werd 2e hands aangeboden op een niet nader te noemen 2e hands site....

Ik heb nl. begrepen dat de AA enkel in batches gemaakt wordt en dus slechts af en toe nieuw te verkrijgen is. Dat touring model heb ik ook nog ergens te koop zien staan. Veel succes ermee!

wimmeltje
21 januari 2004, 09:40
touring model. Ben benieuwd wat ik me daarbij moet voorstellen. Zijn er ergens foto's van op internet?? Veel suc6 morris met je AA.

morris
21 januari 2004, 10:59
All Access niet te krijgen? Wat bedoel je Yoeri?
Ik heb een Amerikaans touringmodel, werd 2e hands aangeboden op een niet nader te noemen 2e hands site....

Ik heb nl. begrepen dat de AA enkel in batches gemaakt wordt en dus slechts af en toe nieuw te verkrijgen is. Dat touring model heb ik ook nog ergens te koop zien staan. Veel succes ermee!

mmm, ik weet wel dat dat met de Rackwah het geval is, om de drie maanden komt er weer een levering. De rocktron AA is (vooral in Duitsland) volop nieuw te krijgen (voor 800 euri)

wimmeltje
1 februari 2004, 19:26
Jahoor, Ik ben nog steeds bezig met mijn rek en dat veranderd ook nog steeds. Hier een foto van mijn rek wat ik tot nu toe weer heb. Alleen is het rek zelf weg en komt er een 12HE voor in de plaats. De MPX550 gaat eruit. Er komt nog een DTR-1000 tuner in. En ik ben nog opzoek naar een goed draadloos systeem. Als mensen een goede wireless weten hoor ik het wel. En verder een TS-9 (modded door mijzelf) achterin het rek en een RMC Custom3 wah op de loop.

http://members.brabant.chello.nl/~w.leijssenaar/rek.JPG

Meerdere foto's komen nog omdat ik nu eigenlijk een digi camera heb. :razz:

Zo da´s een lekker rack zeg! Zo´n GP3 lijkt me ook nog wel wat voor erbij, lekker vet ding. Waar ga je de andere gaten nog mee opvullen?

Ok, de foto die er nu op staat is dus het eind resultaat. Er is nog een MOD pro toegevoegd en waarschijnlijk blijft het voorlopig zo. Waar de blinde plaat zit komt nog een wireless receiver alleen weet nog niet welke. een Sennheiser. Verder is het dus:

Samson power unit
DTR-1000 tuner
blinde plaat (wireless)
GP3
G-Force
Mod pro
VHT 2:90:2
bradshaw RSB-18
loop naar mijn RMC wah.

kokeleko
1 februari 2004, 21:45
He Wimmeltje.

Mooi rackie, ben je die doos kwijt? :wink:

Wel een opmerking / vraag , wordt dat niet ontzettend heet tussen je 2:90:2 en je GP3 , waar je G-force en Mod Pro zitten.
Ik heb het ook een poosje zo gehad met alleen een MPX-G2 er tussen , maar dat werdt mij te heet.
Heb mijn rack nu gesplit met de 2/50/2 apart in een 2HE case, en in mijn andere case o.a . de GP3 , hier heb ik een afzuigventilator 8-) in gebouwd, je weet maar nooit.

Maar een mooi rackie, zwaar zeker :D

wimmeltje
2 februari 2004, 09:34
He Wimmeltje.

Mooi rackie, ben je die doos kwijt? :wink:

Wel een opmerking / vraag , wordt dat niet ontzettend heet tussen je 2:90:2 en je GP3 , waar je G-force en Mod Pro zitten.
Ik heb het ook een poosje zo gehad met alleen een MPX-G2 er tussen , maar dat werdt mij te heet.
Heb mijn rack nu gesplit met de 2/50/2 apart in een 2HE case, en in mijn andere case o.a . de GP3 , hier heb ik een afzuigventilator 8-) in gebouwd, je weet maar nooit.

Maar een mooi rackie, zwaar zeker :D

Heej Ome Ko,

Ik ben idd mijn doos kwijt die ligt niet met wat oude kranten erin bij het oud papier. Even over je vraag/opmerking. Tot nu toe valt het wel mee de warmte erin. Het rek is helemaal open aan de achterkant en de fans los in mijn rek en in de 2902 staan lekker hard te zuigen :-D . De hitte was voor mij ook een punt en het compleet brom vrij maken. Tot nu toe denk ik zelf dat het wel goed is gelukt maar als er iets niet goed mee is horen jullie het wel. Gewicht. Ik heb nu ook een abbo bij de sportschool :wink:

Ed Lauwerens
10 juni 2007, 10:58
Jaja, laten we elkaar maar lekker gek maken, da´s goed voor de gear-economie! :-D

Ik heb mezelf in de tussentijd eindelijk een VHT 2/50/2 bezorgd en ik heb er nog geen seconde spijt van. Wat mij betreft de beste eindtrap ever.

Beste SRV-Man,
Ik ben op zoek naar een SRV 2/50/2. Waar heb jij die gekocht en wat is de prijs voor zo'n versterker?
Bedankt,
Ed
NB - Je kunt me ook een PB'tje sturen.

AART
10 juni 2007, 11:56
VHT's kan je tegenwoordig bij v/d Haar krijgen(haarguitars.nl).

Prijs zal ergens over de 1000 liggen.

PS: het bericht is uit 2004, weinig kans dat de originele poster hier nog veel komt.

Thom TK
11 juni 2007, 01:10
Om even in te vallen: mijn rackje is inmiddels af (het versterkergedeelte).
Engl 2*35 en Engl E530 met Framus V30 cab.
Nog geen foto's helaas :).

Chiel
11 juni 2007, 01:13
Beste SRV-Man,
Ik ben op zoek naar een SRV 2/50/2. Waar heb jij die gekocht en wat is de prijs voor zo'n versterker?
Bedankt,
Ed
NB - Je kunt me ook een PB'tje sturen.

http://www.muziekhandel-jukebox.nl/

Ze zijn volgens mij nog op voorraad ook.

wimmeltje
14 juni 2007, 14:46
bij jukebox zijn ze idd op voorraad. Ze hebben daar echt super vette spullen alleen vind ik ze wel erg duur.

Chiel
14 juni 2007, 22:41
Tja, ze hanteren idd de normale list price. Dat zijn 'surfende' muzikanten als wij nu eenmaal niet gewend hč :) .

BeeJee
15 juni 2007, 12:41
Kan volgens mij ook bijna niet anders als je kijkt naar hun voorraad. Dat moet ergens terugverdiend worden he? Voor een wat hoger bedrag krijg je dus in ieder geval wel vette service (veel testmogelijkheden) en ze hebben ook nog eens daadwerkelijk verstand van zaken, iets wat in veel muziekzaken nog wel eens te wensen overlaat.

morris
15 juni 2007, 18:22
Ik moet zeggen dat ik altijd uitstekende prijzen heb gekregen bij Jukebox, in ieder geval niet zodanig duurder dat ik daarvoor naar internet zou uitwijken. Of zijn ze de laatste tijd flink duurder geworden? Voor een goede zaak, deskundig advies en een uitgebreide testvoorraad betaal ik graag wat meer zolang dat in alle redelijkheid is. En JB is wat mij betreft een van de beste in Nederland.

Dat gezegd hebbende, wie weet hoeveel een Bogner 2x12 daar kost?
:seriousf:

Morris

BeeJee
15 juni 2007, 20:28
He Morris, BL Stryker gaat morgen 2 bogner 2x12's ophalen daar. Hij weet het precies ;)

Ed Lauwerens
17 juni 2007, 17:49
Ok bedankt, ik kende die zaak nog niet.
Maar bij Gtr Gear (waar ik een Egnater M4 wil uitproberen), kunnen ze ook de VHT 2/50/2 leveren, dus wellicht kan in beiden in 1 deal sluiten.
Gr.,
Ed