PDA

View Full Version : Deal van de eeuw Fender strat jap gekocht voor 290 Euro



Ash ketchum
5 januari 2004, 17:38
IK heb sinds kort een Fender strat jap gekocht voor 290 Euro :razz:
is een 50's model met maple hals en een photoflame topje, gestreept
ik had hem ingeruild voor een fender stratacoustic die ik in veenendaal had gekocht voor de absurde prijs van 190 euro
ik vond hem alleen niet zo fijn spelen dus bij melodie in putten ingeruild en er 100 euro bijgelegd.
ik moest hem alleen maar schoon te maken, nieuwe snaren op en spelen maar.
op marktplaats.nl en 2dhands staat een "normale" versie trouwens er van de 350 tot 600.

Nielsje
5 januari 2004, 18:26
Goeie zaak man!

ik het laatst ook een Fender Strat jap gekocht voor 350 euro.
Dit was er een uit 1987. Helaas was ie niet meer origineel. nieuwe slagplaat en brug humbucker.. wil er denk ik weer een single in..

hier en daar lekker beschadigd... niet te veel maar wel gaaf :P

fretten zijn nog goed genoeg. (hier en daar wel wat versleten...) en de hals is ook nog mooi.

speelt en klinkt als een zonnetje! kga nu denk ik maar op jacht naar een japanse tele :P

foto?

Ash ketchum
5 januari 2004, 18:30
volgens mij is de mijne uit 94, dus ongeveer 10 jaar oud.
alleen een klein schaafwondje aan de onderkant op de zijkant.
voor de rest helemaal origineel, voor foto moet ik ff wachten
de digicam is uitgeleend

Kjiratsiekoedel
5 januari 2004, 19:41
De melodie is echt een vreemde winkel, ik zie daar echt nooit klanten.

Javaca
5 januari 2004, 20:56
IK heb sinds kort een Fender strat jap gekocht voor 290 Euro :razz:
is een 50's model met maple hals en een photoflame topje, gestreept
ik had hem ingeruild voor een fender stratacoustic die ik in veenendaal had gekocht voor de absurde prijs van 190 euro
ik vond hem alleen niet zo fijn spelen dus bij melodie in putten ingeruild en er 100 euro bijgelegd.
ik moest hem alleen maar schoon te maken, nieuwe snaren op en spelen maar.
op marktplaats.nl en 2dhands staat een "normale" versie trouwens er van de 350 tot 600.

Congratiulationus!
Je hebt nog niet gewonnen. Jaywalker had zijn Fender Jap Strat voor 250.


De melodie is echt een vreemde winkel, ik zie daar echt nooit klanten.
Maar hij heeft wel vanalles. Ik heb in een saaie vakantie op een camping in Voorthuizen zelf een bas gebouwd. Die gast had gewoon fretdraad :o !
Je ziet er idd niet veel mensen. Maar het is wel een gezellige winkel. Beter dan Van Wilgenburg in Barneveld. Daar hebben ze alleen van die gare Londoncity's.

Ash ketchum
5 januari 2004, 23:54
ja, maar was het een photoflame met streepjes, javaca?
Mijne is een iets specialere uitvoering dan een gewone sunburst laat staan een gewone kleurstelling.
Melodie heeft wel een ruime keuze in vergelijking met van willigenburg
Van Willigenburg is idd een flutzaak, ik kom er alleen voor snaren omdat het de enigste zaak is waar ik op fiets afstand snaren kan halen. het enige wat ik daar gekocht heb is een zeer fijne bruce wallace semi akoestische gitaar. maar die verkopen ze niet meer. wel ruime keus in crafters

Ash ketchum
5 januari 2004, 23:54
ja, maar was het een photoflame met streepjes, javaca?
Mijne is een iets specialere uitvoering dan een gewone sunburst laat staan een gewone kleurstelling.
Melodie heeft wel een ruime keuze in vergelijking met van willigenburg
Van Willigenburg is idd een flutzaak, ik kom er alleen voor snaren omdat het de enigste zaak is waar ik op fiets afstand snaren kan halen. het enige wat ik daar gekocht heb is een zeer fijne bruce wallace semi akoestische gitaar. maar die verkopen ze niet meer. wel ruime keus in crafters