PDA

View Full Version : Apparition in musicon



Lacrymosa
5 januari 2004, 09:02
Ey, gasten, ik speel 23 januari in musicon in Den Haag

iedereen is van harte welkom

Is wel et eerste optrede van deze band, dus verwacht er nie al te veel van

CheerS!!

Lacrymosa
19 januari 2004, 09:26
Mensen, jullie komen vrijdag toch allemaal wel kijken heh????!!!!!!!

wordt echt super lache

CheerS!!

Lacrymosa
22 januari 2004, 15:58
Mensen, morgen is de dag

komen er nog mensen van et forum???

CheerS!!

ozzy
22 januari 2004, 18:42
Tziet er somber voor je uit, joh.
En, nee ik kan niet.

Bins
24 januari 2004, 18:55
Ik was erbij!! De rest van die skethonden hiero zeker niet?

Wat ik ervan vond:
(Hou wel even in je achterhoofd dat ik echt de ballen verstand heb van dit soort muziek)

Positief:
Ik vond de "groove" (weet ik veel hoe je dat uitlegt..) heel gaaf. De drummer was lekker bezig, en de rest van de heren ook. Ik vond het best wel strak allemaal. Vette riffs, lekker beuken. De "tone" was ook lekker, vooral in contrast met de volgende band... Ik had alleen eigenlijk iets meer shred verwacht, maar dat kwam helemaal goed in het laatste nummer, wat dhr. Lacrymosa daar allemaal uithaalde vond ik echt dierlijk. Vooral die sweep-arpeggios (ik hoop dat ik het goed zeg) tegen het eind van de solo waren echt de bom!

Iets minder:
De zang (ahem ;) ) is niet mijn ding. Ik vind schreeuwen wel ok, maar dat gebrul hou ik niet zo van. Maar goed, dat is gewoon de stilo denk ik, dus pech voor mij. Wel jammer dat de zang ook heel hard was in de mix, of de gitaren te zacht, daardoor kon ik er niet zo goed "doorheen luisteren". Als gitarist wil ik altijd graag dat de gitaren wat prominenter zijn in de mix. Maar jullie stonden in Musicon... Ik vind zelf de geluidsman daar niet echt geniaal. Verder was de clean toon veel harder dan de distortion toon, waardoor het "heftige overgangs-effect" iets minder was, imo. Ik vond ook dat jullie wat stijfjes op het podium stonden (komt door het eerste optreden gevoel, I guess), vooral de zanger moet, naar mijn mening, helemaal los gaan op het podium.

Maar ik vond het echt vette shit hoor, voortaan moeten jullie wat meer nummers spelen :D

Daarna kwam Acrid, toen ben ik dus gevlugt...holy crap, wat een takkeherrie. Ze zouden de treble-knop van die gast zn POD moeten slopen..ai ai ai. En dan had ie ook nog een hele schelle stem... Ik had dat Boombaard nog wel willen zien, maar het werdt me echt een beetje te veel :)