PDA

View Full Version : HAHA! EEN NIEUWE!!!



CHMC
4 januari 2004, 18:05
Owwww yess...

Dinsdag voor kerst besteld bij Thomann.de.....en de zaterdag NA kerst al in huis! MIJN IBANEZ SZ320 is er! En hij is mooi, en speelt lekker, en klinkt voor een gitaar met stock-elementen echt verbazend GOED! Ik ben zo blij!!!!

Ik zal ff foto's posten als ik die gemaakt heb...en als iemand geinteresseerd is; enne...

LEVE HET GITAARFORUM!

CHMC

doncker
4 januari 2004, 18:09
is het een goede winkel en waar ligt die ?

Ibanez
4 januari 2004, 18:16
Gefeliciteerd! Als je foto's op internet kan zetten zou ik ze wel willen zien!

doncker
4 januari 2004, 18:17
o ja ff vergeten
proficiat met je aankoop

iam
4 januari 2004, 18:53
hoeveel heb je betaald? :oops:

BLOK182
4 januari 2004, 22:29
Gefeliciteerd dude!

Anders Destium
4 januari 2004, 23:07
Felici :lol:

Gitaren uit Duitsland zijn zeker de moeite!

Mithrandir
4 januari 2004, 23:08
+1 :lol:

Kasper
5 januari 2004, 02:03
Ik heb dezelfde en ben daar ook erg tevreden over!

Ziet er gewoon prachtig uit, mooi afgewerkt etc en klinkt idd erg goed.

Veel plezier ermee!
zalig pasen

CHMC
5 januari 2004, 07:52
jaaaa..dankjewel!

De prijs? Nou ja, ik zal je vertellen, dat was nog een heel gedoe! Ik had eerst een Cort M600 besteld, maar wat bleek; die was pas vanaf eind februari weer leverbaar; dat ging me wat te lang duren, en toen heb ik besloten TOCH de Ibanez te nemen; had m een paar weken terug bespeeld en beviel me evengoed beter! Nou ja, het extra geld overgemaakt (in totaal was het 459) en hij zou dinsdag VOOR kerst verzonden worden; en hij was er de volgende zaterdag al; en Kerst zat er nog tussen! Dus dat was heel....heeeeeeeeeeel snel! Alles was nagekeken op elektronica, hardware, finish, speelbaarheid, en waar nodig afgesteld; de gitaar was nog vrijwel helemaal goed op stemming toen ik m uit de doos haalde, en speelde meteen perfect! Geen buzz, geen superhoge actie, etc; hij was gewoon goed (en naar mijn smaak ;)) afgesteld!

Maar goed, ik ga de 17e de studio in voor 4 dagen, dus ik denk dat ik er ook mee ga opnemen; hij klinkt er zeker goed genoeg voor en het is gewoon heerlijk om er een solo oid op te spelen!

SUPER :D!

Greetz

CHMC

PS; bedankt voor jullie reacties ;)

Lacrymosa
5 januari 2004, 08:52
Cool man

ben heel benieuwd naat foto's

CheerS!!

NeeraDJ
5 januari 2004, 12:46
Je had 'm evengoed uit NL kunnen halen voor 420 euro. Feli gozer
Ik heb het meer op de SZ520, ziet er wat leuker uit :-D

Ronald
5 januari 2004, 13:18
heeft ie zo'n rond afgewerkte body? das inderdaad wel erg strak ja, heel mooi gitaartje :)

CHMC
5 januari 2004, 17:00
420? Mhh; ik heb een hoop rondgekeken maar nergens voor die prijs gezien; ach joh, whatever. Ik vind de gekleurde modellen ook wel mooi ja, maar die zwarte is toch wat tijdlozer denk ik...

enne; wat wordt er bedoeld met ronde body? Carved Top? Of net zoals een S helemaal afgeschuind?