PDA

View Full Version : Pedalboard



phx
4 januari 2004, 15:14
Dan moet ik maar beginnen heh :-D :

http://www.afraid-of-sunlight.com/phx/images/pedalboard/pedalboard1.jpg


greez PHX

Maroetoo
4 januari 2004, 18:16
http://www.gendesign.nl/maroetoo/Pedalboard.jpg

Gretsch6120
4 januari 2004, 20:42
http://home.aim.hsbrabant.nl/s138039/pedalboard.jpg

(moet alleen nog geverfd worden)

phx
5 januari 2004, 10:23
leuke telecaster 52' butterscotch blonde? hehe lekker gitaartje


PHX

Pino20
17 januari 2004, 20:18
Dan moet ik maar beginnen heh :-D :

http://www.afraid-of-sunlight.com/phx/images/pedalboard/pedalboard1.jpg


greez PHX

Ik zie dat jij op je pedalboard handige tussenpluggen tussen je pedalen hebt. Welk merk zijn die en waar kan je ze vandaan halen. Ik heb nu namelijk van die 10cm Ernie Ball snoertjes en vind ik toch minder mooi.

Uchison
18 januari 2004, 03:26
Als ik en tip mag geven: Gearge L. De perfecte oplossing. Niks met ruimte over of pedaaltjes die allemaal alleen an de zijkanten de pluggen moet hebben etc. Gearge L's knip je op lengte, monteer ze snel en het klinkt goed. Jammer genoeg heb ik geen digitale camera, anders zou ik een pic van mijn board doen. Ziet er echt strak uit. :P

Pino20
18 januari 2004, 13:44
Als ik en tip mag geven: Gearge L. De perfecte oplossing. Niks met ruimte over of pedaaltjes die allemaal alleen an de zijkanten de pluggen moet hebben etc. Gearge L's knip je op lengte, monteer ze snel en het klinkt goed. Jammer genoeg heb ik geen digitale camera, anders zou ik een pic van mijn board doen. Ziet er echt strak uit. :P

Ik heb nog nooit in mijn leven echte dingen gesoldeerd. Dus het lijkt me erg lastig als je zoiets de eerste keer moet doen. En ik vind zo'n metalen plug erg mooi. En hoe korter de verbinding hoe minder kans dat je signaal verliest.

Punt
18 januari 2004, 23:50
George L pluggen monteer je zonder solderen :)

Deze korte verbindingen zien er ook goed uit.
Vraag is hoe ze klinken.
Soms wil ik ook andere verbindingen maken op mijn board en dan is George L heeeel handig

Robbert
19 januari 2004, 00:00
George-L knip je niet, maar snij je met het scherpste stanley mes dat je hebt..

Uchison
19 januari 2004, 01:19
Ja, van dat snijden wist ik al. (anders doet ie het gewoon niet.. :roll: ). Daarnaast geloof ik in de korste weg mogelijk van pedaal naar pedaal. Dat kan ik bereiken met George L. Ik heb helaas niet veel andere patch kabels waar ik het me kan vergelijken.
Dus die weet ik niet, maar als het op gitaar kabel aankomt, dan heb ik wel het een en ander gehoord. Namelijk: Planet Waves ( met circuit breaker, op een na duurste model), Tasker (neutrik pluggen en goede kabel), Fatsoflex, Ernie Ball, Spectraflex (mijn tweede favoriet), zo'n (vintage-achtige)kabel die met een American Vintage Fender komt, Klotz. Maar het mooiste geluid heb ik nog altijd met de George L (dikke versie) voorzien van Brass pluggen. Geweldige sound. Diep, warm veel output zonder dat irritante tophoog wat zoveel andere kabels hebben. Helemaal mijn smaak.
Hoop dat je er iets aan hebt. :wink:

Punt
19 januari 2004, 09:06
Ik gebruik Geirge L op het board en Fatsoflex van de gitaar naar het board en van het board naar de amp.
Fatsoflex is van hetzelfde merk als Spectraflex.

Ik vind George L een zeer neutrale kabel.
De Fatsoflexen filteren wat van het super hoog. Gaat echter niet ten koste van de detaillering. Dat leidt tot een mooie warme toon.

Pino20
19 januari 2004, 09:21
Ik ga over een tijd pas echt beginnen met een pedalboard te maken. Ik heb nu alleen nog maar een DOD Ice Box Stereo Chorus en een Ibanez TS-9 TubeScreamer. Daar tussen zit een Ernie Ball kabeltje. Ik zat eraan te denken om een Danelectro Black Licorice Beyond Metal Distortion te nemen en een Danelectro Delay. Allebei duidelijke pedalen. En daarnaast wil ik nog een Boss TU2. Ik kijk wel hoe het allemaal in elkaar komt te zitten. Kan iemand trouwens wel vertellen wat de beste volgorde is?

Punt
19 januari 2004, 10:08
Volgorde meestal wah eerst dan od en dan digitale effecten.
Die laatste zou je ook in de efectloop kunnen proberen.
Het blijft een kwestie van uittesten imo.

Ik heb de Lehle 1@3 schakelpedaal op mijn board, da's best handig:
Je kunt dan kiezen uit 3 uitgangen A, B en C. C kun je doorlussen naar B als je wilt.

Ik heb de volgende opzet:
A gaat naar tuner verder niets (is daarmee ook meteen mute kanaal)
B gaat rechstreeks naar amp
C gaat naar de effecten op het board en daarna via B naar de versterker.

Op deze maniet kun je je hele effectloop met 1 klik uit en inschakelen.

Denk ook aan stroomvoorziening. De Pedalpower2 is heel goed, je kunt van tewee kanalen zelfs de stroom regelen tussen 4 en 9 Volt. Daarmee kun je een bijna lege batterij nabootsen. De TS-9 klinkt daardoor een stuk lekkerder :)
Hij is brom ect vrij, maar niet goedkoop.

Uchison
19 januari 2004, 12:46
Punt, wat voor gitaar heb je?? Ik vond de Fatsoflex juist meer een bas kabel dan een gitaar kabel. Heeeel veel laag en te weinig warme sprankelend geluid. De George L heeft me juist al die dingen gegeven wat ik nog niet eerder in een kabel had. De spectraflex is wat transparanter dan de Fatsoflex en dus een goed tweede plaats. Maar die heeft dan weer ietjse minder onderkant dan de George L.
Misschien is het ook een smaakkwestie.... :)

Punt
19 januari 2004, 12:54
Ik speel meestal op een Gibson ES335, amp Bogner Shiva.
Als ik alles met George L doe wordt het net iets te direct/hard.

Ik houd van dikke vette tonen maar wel met veel detaillering.
Dat gaat goed bij mij met fatsoflex.
Zelfs met het halselement (op het cleane kanaal) blijft het sprankelen.

Uchison
20 januari 2004, 01:47
O.k. smaken verschillen. Maar daar zit mischien wel mijn antwoord. Ik heb alleen mar single coils...dus dat zou het misschien ook kunnen zijn. Een collega bassist met een '75 jazz bass, maple neck vind de George L ook te direct. Maar op mijn '60's relic strat met vibro king klinkt de George L als de beste... :)

niels5150
20 januari 2004, 10:20
weten jullie iemand die een beetje betaalbaar en professioneel pedalboards bouwd? ik zit erover te denken met losse pedalen te gaan werken. kheb nu een bogner shiva EL34 met bijbehorende 2x12 kast met een replifex in de effectsloop (dit meer omdat hij transparant is dan dat de effecten zo goed zijn). Lijkt me wel gaaf een beetje vintage achtige setup te hebben wat pedalen betreft. Dus wah, tubescreamerachtige overdrive, fuzz, vibe, octavia en dan delay. misschien nog een tremelo/vibrato of een rotary.

Uchison
20 januari 2004, 11:46
Weet j nog niet prcies welke pedalen je op je bord wil hebben? Dan wacht je een leuke en lange zoekocht.
Pedalboards kunnen goedkoop en duur. Ik had een offerte aangevraagd bij Ernst Fliek, bleek heel duur (boven de 1000 euro!!! :o ) dus heb ik het maar aan een vriend overgelaten die in de meubel biz zit. Heeft hij extreem netjes gedaan. Evt. een tip voor je als je zover bent.

Bobsterke
20 januari 2004, 12:03
Is er nou echt zoveel verschil met het gebruik van die kabels???

Ik gebruik zelf gewone standaard kabel (geen klotz oid, maar gewoon degelijke dikke kabel) met daaraan neutrik pluggen gesoldeerd.
Mijn enige eis aan kabels is eigenlijk dat ze het niet begeven. Moet er elk optreden van op aan kunnen dat ze sneuvelen als je er op gaat staan.
Mijn ervaring is dat het in een live-situatie echt niet zoveel uitmaakt.

In de studio heb ik laatst andere kabels getest, maar het kwaliteitsverschil is nauwelijks hoorbaar.

Punt
20 januari 2004, 14:30
weten jullie iemand die een beetje betaalbaar en professioneel pedalboards bouwd? ik zit erover te denken met losse pedalen te gaan werken. kheb nu een bogner shiva EL34 met bijbehorende 2x12 kast met een replifex in de effectsloop (dit meer omdat hij transparant is dan dat de effecten zo goed zijn). Lijkt me wel gaaf een beetje vintage achtige setup te hebben wat pedalen betreft. Dus wah, tubescreamerachtige overdrive, fuzz, vibe, octavia en dan delay. misschien nog een tremelo/vibrato of een rotary.

Da's ook toevallig, ik heb ook een Shiva EL34 met Reverb en een 2 x 12 kast met 1 V30 en 1 CL80 speaker.
En ik heb ook net een pedalboard samengesteld :)

Ik heb zo'n Rockcase board voor 83 euro inclusief verzendkosten uit Duitsland laten komen. Zit Velco bodem op en je krijgt klitteband erbij. Werkt goed, alleen de schanieren van het deksel zijn niet zo stevig, dus daar moet ik voorzichtig mee zijn.

Furman heeft een mooi board uit. Dat board bevat ook meteen powersupply. Ik heb een aanbieding uit Amerika voor $235 inclusieg verzendkosten (adviesprijs is $399). Als ik dat eerder had gewetn had ik dat gedaan. Nu heb ik de pedalpower2 gekocht.

Wil je meer weten mail dan gerust.

Punt
20 januari 2004, 14:36
Is er nou echt zoveel verschil met het gebruik van die kabels???

Ja. Ook hier geldt de regel van de zwakste schakel bepaalt de sterkte.

Als je middelmatige spullen hebt zal het effect van topkabel wel hoorbaar maar niet doorslaggevend zijn.

Als je topspullen hebt zal het effects van een middelmatige kabel groot zijn...

Daarnaast kun je met een kabel je rig finetunen door bij je keuze van de kabel rekening te houden met zijn eigenschappen.

Probeer voor de grap eens een Fatsoflex als je de kans hebt en daarnaast b.v. een George L dan hoor je veel verschil. Beide zijn goed. Voor mij persoonlijk is de Fatsoflex de kabel omdatie net dat laatste duwtje aan de sound geeft dat het afmaakt.

Anavrin
20 januari 2004, 16:26
Moet er elk optreden van op aan kunnen dat ze sneuvelen als je er op gaat staan.
.
ik neem maar aan dat dit een typfoutje is..... :-D

Bobsterke
20 januari 2004, 19:56
Moet er elk optreden van op aan kunnen dat ze sneuvelen als je er op gaat staan.
.
ik neem maar aan dat dit een typfoutje is..... :-D

:-D

typen is ook zo moeilijk he!

Maar om op die kabels terug te komen; in een studio kan ik me voorstellen dat het geluidsverschil duidelijk hoorbaar is, maar live lijkt het mij weinig uit te maken.
Maarem zal eens naar mijn gitaarboer gaan om die kabels eens uit te proberen.

Maarja heb vaak toch het idee dat alleen gitaristen het kwaliteitsverschil van je gear horen tijdens een optreden.
Of komt dat door de plekken waar ik speel. :-?

Ach ik ga teveel off-topic.


On-stage maak ik gebruik van een pedalboard wat ik zelf heb gebouwd. Naar voorbeeld van Paul Lenders, alleen dan voor en betaalbare prijs.

(zal binnenkort eens een foto posten, maar ik heb er hier zo snel geen)

Effecten die erop zitten zijn (in volgorde Boss dd5 - Boss chorus - Boss flanger) Deze zitten in de effectloop van mijn Koch multitone's (stereo geschakeld via TC-electronics). Dan tussen mijn gitaar een Wahwah - Tubescreamer en een Boss Compressor.
Voor het schakelen van de kanalen op de koch zit er een koch-5-way switch op.

Alles kabels +voeding netjes weggewerkt.

Om het hele geheel heb ik een flightcase (ter grote van een gitaarkoffer) gebouwd. Met opbouwen is het een kwestie van de deksel eraf halen. Multikabel erop pluggen en spelen maar. Na een optreden ben je weer zo klaar met opruimen

Totale kosten nog geen 60 euro, voor pedalboard en flightcase!!

schizo910
20 januari 2004, 22:57
Mijn boardje... Had eerst een hele zware eigen gemaakte (overigens wel heel mooie) kist waar meer inzat. Maar ik kreeg een hernia van dat ding en heb toen maar besloten dat minder soms inderdaad meer is. Ik ben alleen nog op zoek naar een goede Delay. Liefst een beetje aparte vintage of iets wat je niet te vaak ziet of hoort, maar wel een goeie...

http://62.166.9.101/schizo-graphics/zzzgear/pedalboard.jpg

Luigi
31 januari 2004, 15:22
http://www.bandini.nl/pedalboard02.jpg
:cool:

Mitch
31 januari 2004, 16:21
Hé, schizo, eindelijk weer eens iemand met een RC99 ! Fijn is -tie hè :)

Pino20
31 januari 2004, 17:57
Leuke pedaalboardjes schizo en luigi. Ik zag laatst een koffertje van Danelectro waar alle minipedalen in kunnen. Best een tof ding. Binnenkort heb ik er twee dus dat schiet al op.

Speeddemon
31 januari 2004, 18:23
Luigi, cool spul! Alleen zou ik de CS3 vervangen door een CS-2 of Keeley Comp, en die CH-1 vervangen met een CE-2 of CE-5. Dan is 't helemaal af! :)

Luigi
1 februari 2004, 16:58
Ben idd nog op zoek naar een CS-2 ja (iemand???). Die CH-1 blijft erin; bevalt me uitstekend. Misschien nog een tremolo erbij, suggesties?

Speeddemon
2 februari 2004, 01:14
trust me, ik heb een CH-1 gehad, en verkocht en voor exact dat geld een CE-2 gekocht.

CH-1=leuk in stereo, niet mooi icm distortion, te hi-fi en dun (typische 13 in een dozijn-sound)
CE-2=helaas alleen mono, erg karaktervolle sound, rond en warm!

volgens mij staan er op marktplaats nog wel een stuk of 2 CS-2's.
Tremolo=
Voodoo Labs Tremolo (145)
Fulltone Supa-Trem (rond de 200-250)
Sherlock Tremit (150 incl. verzenden uit Australië)

ik moet ooit nog eens een echt goede trem hebben, en die 3 staan bovenaan het keuze-lijstje.

The Thumb
2 februari 2004, 08:49
trust me, ik heb een CH-1 gehad, en verkocht en voor exact dat geld een CE-2 gekocht.

CH-1=leuk in stereo, niet mooi icm distortion, te hi-fi en dun (typische 13 in een dozijn-sound)
CE-2=helaas alleen mono, erg karaktervolle sound, rond en warm!

volgens mij staan er op marktplaats nog wel een stuk of 2 CS-2's.
Tremolo=
Voodoo Labs Tremolo (145)
Fulltone Supa-Trem (rond de 200-250)
Sherlock Tremit (150 incl. verzenden uit Australië)

ik moet ooit nog eens een echt goede trem hebben, en die 3 staan bovenaan het keuze-lijstje.

de voodoolab tremolo zit op mijn pedalboard. Is echt een aanrader, met de scope knop kun je kiezen tussen soepele (fender)tremolo en angstaanjagende effecten. Met hogere snelheid ook overtuigende leslie effecten te bereiken. De Voodoolab Tremolo is de voornaamste reden dat mijn Fulltone Mini DejaVibe eruit is gegaan

Punt
2 februari 2004, 09:39
Mijn board:

http://members.chello.nl/triekwel/PuntsBoard.JPG

niels5150
2 februari 2004, 09:59
heeft iemand ervaring met (te betalen) kant en klare pedalboards? Furman heeft er geloof ik eentje met ingebouwde voeding. Is dat wat, of kun je er beter eentje zelf bouwen of laten bouwen?

Punt
2 februari 2004, 10:08
@Niels

Die van mij, zie post voor de jouwe, heb ik voor 83 euri incl verzenden uit Duitsland laten komen. Dat is een Rockcase van Warwick.

De Furman heeft powersupply en die heb gezien voor $235 (pakweg 188 euro). Daar komt shipping nog bij.

De kwaliteit van de Furman is m.i. veel beter. De Rockcase gaat prima, je moet alleen wat voorzichtig zijn met openen en sluiten anders verbuigen de schanieren.

Zelf maken? Geen idee, heb twee linkerhanden :)

schizo910
2 februari 2004, 21:42
Hé, schizo, eindelijk weer eens iemand met een RC99 ! Fijn is -tie hè :)

Ik heb lang gezocht naar een voor mij geschikte chorus en dit ist 'm helemaal!

Pino20
3 februari 2004, 09:19
Ik ga de lunchbox van Danelectro kopen ( als ik hem ergens kan vinden ). Dan kan ik daar 5 mini pedalen in doen en dan overal lekker jammen.

Rooligan
3 februari 2004, 22:13
http://members.chello.nl/r.verkoelen/pics/board.jpg

Mijn board toen ik nog bas speelde bij de band. Bekabeling is wel aanwezig....

Van links naar rechts- van boven naar beneden:
Boss CH-1 Chorus - Boss GBE-7 Bass EQ - Fishman preamp - Boss AB-2 switch
EHX Q-tron - Pearl PH-1 Flanger - Jim Dunlop JH-Wah

Ik wil hem binnenkort gaan ombouwen, als ik een goede overdrive en een goede echo aangeschaft heb. Pics will follow, ofcourse... :-D

Pino20
3 februari 2004, 23:13
http://members.chello.nl/r.verkoelen/pics/board.jpg

Mijn board toen ik nog bas speelde bij de band. Bekabeling is wel aanwezig....

Van links naar rechts- van boven naar beneden:
Boss CH-1 Chorus - Boss GBE-7 Bass EQ - Fishman preamp - Boss AB-2 switch
EHX Q-tron - Pearl PH-1 Flanger - Jim Dunlop JH-Wah

Ik wil hem binnenkort gaan ombouwen, als ik een goede overdrive en een goede echo aangeschaft heb. Pics will follow, ofcourse... :-D

De kabels heb je er al wel afgehaald.

Speeddemon
4 februari 2004, 00:03
http://members.chello.nl/r.verkoelen/pics/board.jpg

Ik wil hem binnenkort gaan ombouwen, als ik een goede overdrive en een goede echo aangeschaft heb. Pics will follow, ofcourse... :-D
nou nog een goeie chorus en flanger! :razz: :wink:

oddman
5 februari 2004, 20:38
hoe maken jullie je wah vast?
klitteband doet het hem niet voor mijn wah, die is veel te zwaar ...
ondertussen lijkt hij al helemaal gerelict met zo los in men kofferte zitten :-?

Nielsje
5 februari 2004, 20:54
ik heb een plankje gemaakt, van 8 mm mdf.. met 4 gaten erin, waar de pootjes in kunnen...

en verder iets meer plakband...

Lucky
5 februari 2004, 23:37
of een stukkie schuimspul waarmee je je wah klem zet of net zoals ik....
een piepklein druppie secondenlijm op de rubberen voetjes.

Luigi
6 februari 2004, 09:18
hoe maken jullie je wah vast?
klitteband doet het hem niet voor mijn wah, die is veel te zwaar ...
ondertussen lijkt hij al helemaal gerelict met zo los in men kofferte zitten :-?

Bij Conrad hebben ze Duo Tec; een heel sterk soort klittenband.

sash
6 februari 2004, 12:23
Niet echt een board, maar wel pedalen :)

De Red Snapper zit er inmiddels niet meer tussen. Gebruik alleen nog de Fuzz Face voor drive.

http://members.rott.chello.nl/lcdeknoop/pedalen.jpg

Speeddemon
6 februari 2004, 12:33
ik heb trouwens misschien wel 2 van die stroken industrieel klitteband te koop. Moet ik ze meenemen voor iemand op pedalendag?
50cm geloof ik, niks mee gedaan (€4,85 nieuwprijs p.s., mijn prijs €4,50 p.s. :) )

Voor een stel andere pedalen ga ik namelijk die FX Mounts gebruiken (soort fietsketting 8-dingetjes met schroefjes)

Robbert
6 februari 2004, 12:34
Is niet soort van, zijn. ;)

Leuk bedacht trouwens die schakels!

Lucky
6 februari 2004, 13:12
hey speedy,

dat klitteband is van mij!
is dat vergelijkbaar met dat 3m spul....waar je flatgebouwen aan kunt ophangen?

sash
6 februari 2004, 13:14
Luca, eerlijk delen! Ik wil ook een strook! :D

Lucky
6 februari 2004, 15:35
okidoki!

of jij alle haakjes en ik alle stofjes....oh nee....dat werk niet, toch?
:chicken:

sash
6 februari 2004, 16:35
Als ik de haakjes neem kan ik ze hooguit op m'n konthaar plakken :D

Mitch
6 februari 2004, 17:39
Fietsschakels werkt goed, mits de pedalen er voor geschikt zijn. Ibanez/Boss doosjes zijn prima, die hebben de schroeven gewoon op de hoeken. In mijn kist heb ik het ook toegepast en het werkt prima !

Luigi
6 februari 2004, 19:50
ik heb trouwens misschien wel 2 van die stroken industrieel klitteband te koop. Moet ik ze meenemen voor iemand op pedalendag?
50cm geloof ik, niks mee gedaan (€4,85 nieuwprijs p.s., mijn prijs €4,50 p.s. :) )

Voor een stel andere pedalen ga ik namelijk die FX Mounts gebruiken (soort fietsketting 8-dingetjes met schroefjes)

:( ..kost bij Conrad € 3.20 ofzo..... ook 50 cm

robzilla
6 februari 2004, 20:31
Ja maar bij conrad moet je weer boven de xx euro bestellen, ze hebben het toch ook wel bij feedback ed.?

Luigi
6 februari 2004, 22:00
Ja maar bij conrad moet je weer boven de xx euro bestellen, ze hebben het toch ook wel bij feedback ed.?

kan het nergens anders vinden. Tips zijn erg welkom want het is echt fantastisch spul!! Je pedalen zitten muurvast.

robzilla
6 februari 2004, 22:30
Ja, ik moet het spul ook gewoon in een groot stuk hebben. Het lijkt me wel handig om heel mn pedalboard te bekleden met velco...

:)

Lucky
6 februari 2004, 23:03
Als ik de haakjes neem kan ik ze hooguit op m'n konthaar plakken :D

Kijk dat was dus net ff iest meer info dan ik op zat te wachten...maar desalnietemin.... Goeie!

alleen hoe ga je je wah bedienen als ie op je kont geplakt zit?

Speeddemon
6 februari 2004, 23:13
beide kanten zijn t zelfde (dus t zou niet zo zijn dat Sash of Lucky de 'betere helft' heeft).
Ik heb het bij Jukebox uit Boekel vandaan trouwens.

Die fietsketting dingen (waar ik dus 8,46 voor heb betaald voor 3 setjes van 4 :-? ) ga ik waarschijnlijk toepassen op 2 9-serie pedalen, en m'n Tubefactor (aangezien de zo'n mooie rubber slipmat aan onderkant heeft, dat ik die niet wil mollen door d'r velcro op te doen en evt later af te halen)

AoDf
7 februari 2004, 15:40
Die fietsketting dingen (waar ik dus 8,46 voor heb betaald voor 3 setjes van 4 :-? ) ga ik waarschijnlijk toepassen op 2 9-serie pedalen, en m'n Tubefactor (aangezien de zo'n mooie rubber slipmat aan onderkant heeft, dat ik die niet wil mollen door d'r velcro op te doen en evt later af te halen)

Waar kan je die fietsketting dingen kopen? Ook bij Jukebox in Boekel?

Mitch
7 februari 2004, 15:59
De Fietsenhandel heeft ze ook gewoon, voor minder.
Da's nou juist de grap van die dingen. Alleen even bijpassende schroefjes kopen bij de ijzerhandel en klaar is Kees. Kost geen drol !

Nielsje
7 februari 2004, 19:22
ah joh, niet zegge..

Laat de Noob's hier toch lekker onzinnig geld uitgeven...


das juist handel!

Speeddemon
7 februari 2004, 20:01
ah joh, niet zegge..

Laat de Noob's hier toch lekker onzinnig geld uitgeven...


das juist handel!
Iz you calling ME a N00b? :evil:

Robbert
7 februari 2004, 21:02
De Fietsenhandel heeft ze ook gewoon, voor minder.
Da's nou juist de grap van die dingen. Alleen even bijpassende schroefjes kopen bij de ijzerhandel en klaar is Kees. Kost geen drol !

Ja, en dan lopen je pedalen ook gesmeerd :D

Mitch
7 februari 2004, 22:18
Nielsje: AF !

http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/edoom/smiletodemon.gif

Me like Speedy... not a nOOb.

Speeddemon
8 februari 2004, 00:49
tell 'em bro! :evil: :)

Mitch
8 februari 2004, 01:02
See ya tomorrow, my friend :P

Speeddemon
8 februari 2004, 01:05
if that Robbert dude picks me up on time! I bought him a little present.
Oh well... hopelijk kan Barend m'n gemodde SD-1 fixen dat ie t 100% doet (nu 95% :( ).

Speeddemon
8 februari 2004, 01:05
if that Robbert dude picks me up on time! I bought him a little present.
Oh well... hopelijk kan Barend m'n gemodde SD-1 fixen dat ie t 100% doet (nu 95% :( ).

Robbert
8 februari 2004, 10:08
Ik kom er zo aan ;)

Nog even de auto inpakken, cdtje mee.. :D

Dirtypool
8 februari 2004, 22:01
Hey Sash, Red Snapper er niet meer tussen?
Wat krijgen we nou?

Richard

Dirtypool
8 februari 2004, 22:01
Hey Sash, Red Snapper er niet meer tussen?
Wat krijgen we nou?

Richard

Sicky61
18 februari 2004, 12:49
Heb m'n board(surfin' U.S.A),voor de gelegenheid,maar ff schoongespoten met de hogedrukreiniger :seriousf:
http://members.lycos.nl/bg0files/uploads/pedal%20board%20SICK.JPG
De switch,adapters en wah zitten vast met leren riempies.
Voor de pedalen heb ik 3 uitsparingen gemaakt en die zitten vast met KLIT :razz: band
Funcioneel 8-)

Pino20
18 februari 2004, 15:36
Heb m'n board(surfin' U.S.A),voor de gelegenheid,maar ff schoongespoten met de hogedrukreiniger :seriousf:
http://members.lycos.nl/bg0files/uploads/pedal%20board%20SICK.JPG
De switch,adapters en wah zitten vast met leren riempies.
Voor de pedalen heb ik 3 uitsparingen gemaakt en die zitten vast met KLIT :razz: band
Funcioneel 8-)

Ziet er netjes uit! Zoiets wil ik ook ongeveer maken.

sash
18 februari 2004, 15:53
Hey Sash, Red Snapper er niet meer tussen?
Wat krijgen we nou?

Richard

Ik gebruik em gewoon vrijwel niet meer. Ik haal nu alles uit m'n fuzzes. Ben van plan om er nog een germanium fuzz te nemen. Dan heb ik m'n Everman als Tubescreamer met een randje fuzz, germanium fuzz voor de wat mildere fuzz sounds en siliconen fuzz als doyle bramhallish fuzz sounds.

Ik zit nog ff te bedenken wat ik met de Red Snapper doe. Misschien doe ik em wel weg.

Bobsterke
18 februari 2004, 16:24
De Fietsenhandel heeft ze ook gewoon, voor minder.
Da's nou juist de grap van die dingen. Alleen even bijpassende schroefjes kopen bij de ijzerhandel en klaar is Kees. Kost geen drol !


idd,

Heb mijn pedalen vastzitten met schroefjes (parkers) gewoon in de schroefgaten die in de pedalen zitten; werkt vele malen beter dan klitteband.

skanky
18 februari 2004, 16:26
Ik verander de volgorde van de pedalen nog wel eens, dan is klitteband toch wat prettiger
http://student-kmt.hku.nl/%7Epeter1/radiac/swaf250104/t%7EP1010140.jpg

Lucky
24 februari 2004, 14:56
http://home.kabelfoon.nl/~sjem/images/gitaarzooi/verstuur/Luca.jpg


hubba hubba hubba

ieme
24 februari 2004, 15:33
ey luca, in wat voor amp plug je dat ?

Lucky
24 februari 2004, 16:09
of met een peer dellen strat in een blackface Vibrolux
of met een Guild jazzbak in een 4x8 Bassman kloon

Nielsje
24 februari 2004, 16:17
bij deze gebied ik je foto's te maken van het hele zooitje en dan posten

LET US DREWL...