PDA

View Full Version : Nieuw Dream Theater lied As I Am van ToT!!



Lacrimosa
23 oktober 2003, 17:40
http://home.comcast.net/~dtawake/dreamtheaterasiam.mp3

als ie het nie doet........tsja dan doet ie het nie, maar dit is op radio geweest ofzo en een of andere dude van mikeportnoy.com had het gelijk op i-net gezet!!
Kvind em dik te lijp :evil: :D !!

helleke
23 oktober 2003, 20:13
Lekker vet nummer!! Niet te technisch en lekker herkenbaar.Ook Labrie is er op vooruit gegaan zo te horen.Ik wil meer............. :D

Ibanez
23 oktober 2003, 21:14
Klinkt cool. Dit nummer is ook geen prog metal meer. Gewoon simpel, en vet, ook coole shred solo. Ik hoor veel james hetfield achtige zang van james labrie zoals: As I aahaaam :)

FNaRK
23 oktober 2003, 21:42
leuk
niet bijzonder....
ben nu wel benieuwd naar de rest :???:

schaap
23 oktober 2003, 21:48
ik vind het echt een lekker nummer :)
niet wat ik verwachtte en dat is goed (soms, niet altijd *kuch*metallica*kuch*)
en die solo, ik dacht he, is da nie Dimebag !?

Lacrimosa
23 oktober 2003, 23:24
maar dit is nog maar de helft van et liedje he, was ik vergeten te zeggen :D

slayurrr
23 oktober 2003, 23:37
Leuk liedje mhaaaaaaaannnnnn

Fluffy
4 januari 2004, 19:58
jup het nummer is inderdaad tres geil

Ibanez RuleZ
13 januari 2004, 20:01
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarde loze rotzooi (sorry, ben beetje progsnob). dit is geen progmetal meer, dit is gewoon trashmetal, niets meer.

Harrald

ozzy
13 januari 2004, 20:17
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarde loze rotzooi (sorry, ben beetje progsnob). dit is geen progmetal meer, dit is gewoon trashmetal, niets meer.

Harrald

He, vandaar dat ik er niks aan vind. :wink:
Geld voor de hele ceedee trouwens.
Vond ze ten tijde van Images en Awake wel erg goed.

Mithrandir
13 januari 2004, 21:55
Vind het wel een vette cd eigenlijk, maar ik luister er ook met een ander oor naar, gewoon als muziekliefhebber. Trouwens als prog veel en al heel lang gespeeld word is het toch niet meer progressief en is een verandering van die stijl toch juist progressief?

ozzy
13 januari 2004, 22:37
Vind het wel een vette cd eigenlijk, maar ik luister er ook met een ander oor naar, gewoon als muziekliefhebber. Trouwens als prog veel en al heel lang gespeeld word is het toch niet meer progressief en is een verandering van die stijl toch juist progressief?

Het zal wel zo zijn, maar dan hoef ik het toch nog niet mooi te vinden? :wink:

Mithrandir
13 januari 2004, 22:39
Vind het wel een vette cd eigenlijk, maar ik luister er ook met een ander oor naar, gewoon als muziekliefhebber. Trouwens als prog veel en al heel lang gespeeld word is het toch niet meer progressief en is een verandering van die stijl toch juist progressief?

Het zal wel zo zijn, maar dan hoef ik het toch nog niet mooi te vinden? :wink:

Mijn post was ook niet als reactie op jouw post.

ozzy
13 januari 2004, 22:43
Nou ja , hij stond er toevallig wel vlak onder.
Dus vandaar die reactie.

Thomasvv
24 januari 2004, 11:04
Ik vind et bruut :) Hele album.. Ook onwijs goed geproduceerd (zeker in vergelijking met 6doit)