PDA

View Full Version : Wat zit er om Kirk hammet zijn handen?



belfrink
23 oktober 2003, 14:53
Misschien een rare vraag, maar als je kijkt naar de rechterhand van Kirk Hammet dan heeft hij daar iets omheen zitten, wat is dat eigenlijk en waar dient het voor?

http://filepit.freewebs.com/montyjay/kirkguitars/frankenstein1.jpg

belfrink
23 oktober 2003, 19:57
Is er nou niemand die hier een antwoord op heeft? :???: :???: :???:

SiNiSTRaL
23 oktober 2003, 20:03
stuk tape, rolt ie altijd om zijn handen, doet ie altijd al geloof ik, omdat ie volgens zichzelf zo 'ferocious' speelt dat ie zijn handen open haalt bij het palm muten....

Swan
23 oktober 2003, 20:17
spiekbriefje voor de solo's

SiNiSTRaL
23 oktober 2003, 21:08
:D
vind het best wel sissy hoor 'dat palm muten doet zijn pijn aan mijn tere handjes'

Phoenix Rising
23 oktober 2003, 21:16
Ik doe wel altijd een stuk tape op mijn plectrum voor de grip maar dit heb ik nog nooit gehoord.... je zou toch zeggen dat je gewoon eelt krijgt net als op je vingertoppen, als dat nodig is.

Ic3gl0vE
23 oktober 2003, 22:04
hij doet op die foto ook al of 'ie aan het bassen is... weirdo

willem1940
23 oktober 2003, 22:58
Misschien is het een vlooienbandje want ook houtluis kan daar niet tegen.

hoofd
4 januari 2004, 15:18
Hij's gewoon, net als Michael Jackson, een aanstellerig mietje.

gibls6
4 januari 2004, 19:07
Hij heeft gewoon last van RSI :-D :-D :-D

The_RockeR13
12 januari 2004, 20:59
Hij's gewoon, net als Michael Jackson, een aanstellerig mietje.

Houd je mond, respect voor deze gozer, niemand op dit fourm kan hem nadoen. :cool:

slayurrr
12 januari 2004, 21:32
Niet aan michael jackson komen he.....









Onee hij komt liever aan jou...

Neals
13 januari 2004, 13:23
zelf heb ik eens gespeeld met een zweetbandje om de hand, en geeft een wat gecontroleerdere palm mute, iets voller van tone enzo

_Grāve_Ģord
13 januari 2004, 16:21
stuk tape, rolt ie altijd om zijn handen, doet ie altijd al geloof ik, omdat ie volgens zichzelf zo 'ferocious' speelt dat ie zijn handen open haalt bij het palm muten....

mwa, ligt gewoon aan een klotebrug, ik heb het ook regelmatig dat ik mijn hand open haal aan de brug van m'n strat mex, maar ik plak een stukje tape op mijn gitaar, is ie meteen palmmuted :-D

G.

francis
14 januari 2004, 18:38
Het antwoordt is simpel, als je een show van twee uur moet vol spelen DAG na DAG dan kan het wel eens gebeuren dat je je hand open speelt.
Ze moeten dus elke show beuken om de fans te plezieren.
Zo heeft hetfield een enorme grote zweetband rond zijn arm, dit om het plakken van de body tegen te gaan bij het zweten, vrijving veroorzaakt warmte en warmte brandwonden.

Negative K3 fan
14 januari 2004, 18:46
owja, brandwonden doordat je te hard met je arm tegen de body aankomt :D

schaafwonden lijken me IETS voordehandliggender.

Ibanerd
15 januari 2004, 13:09
brandwonden zijn het hoor...net als wanneer in een sporthal met je benen over de grond heen schuurt...krijg je ook brandwonden van de vrijving

Mr.Bluesbreaker
15 januari 2004, 23:08
Is niemand met mij van mening dat het gewoon voor het opvangen van zweet is om je body te sparen??? Echt, als je inderdaad elke dag je de tering speelt, helemaal bij bass, dan doet dat gore zweet wel een aanslag op je body. Moet je es naar de bas van de bassist uit mijn band kijken. Die heeft bij het deel waar hij slapt of hoe dat ook zit in die 4snarige wereld, gewoon een stuk hout missen van het zweet. (deuk :-D ) Maar hij is ook extreem fanatiek.

Hempo
16 januari 2004, 10:06
ik heb dan ook geen hals meer over :)