PDA

View Full Version : Element is EEEER ! ! !



Dude
23 oktober 2003, 13:07
Mn nieuwe element is binnen ! ! !

ik wordt net gebeld door vox humana dat die er is. Een Quarter Pound for Jag van Seymour Duncan... http://www.seymourduncan.com/website/products/specializeddescr.shtml#QuarterPoundforJaguar

Gaat in mn 63 fender jaguar, de verkoper (hoe heet die gast nou, hij mailde altijd het halve forum af met hele lijsten gitaar spullen, super coole gast) gaat me denk ik doodschieten als hij het hoort, hij heeft me namelijk op het hart gedrukt dat ik er niks mee moet doen...

morgen laat ik hem er in zetten en laat ik wel even weten hoe en wat !

Grandma_Placenta
23 oktober 2003, 13:55
(hoe heet die gast nou, hij mailde altijd het halve forum af met hele lijsten gitaar spullen, super coole gast)

john dirven?

jaywalker
23 oktober 2003, 15:48
Ik hoop echt dat die gast het ziet :evil:

Zonde!

Jaguars moet je respecteren zoals ze zijn.....anders ben je geen jaguar waart !!

mannelijke hoer........eerst nog trots vertellen over hoe hij "vreemd gaat"

Dude
23 oktober 2003, 16:29
haha tja.... mannelijke hoer... ach ik respecteer mn jag ook, het is alleen jammer dat die zo ontzettend snel feedbackt en piept als je wat hogere gain gebruikt, ook wordt het geluid in een bandsituatie me te dunnetjes. Vandaar deze keuze... en inderdaad het is john driven

Negative K3 fan
23 oktober 2003, 16:47
als je dat vervelend vindt moet je ook geen jag kopen.

Dude
23 oktober 2003, 16:49
dat slaat nergens op lennart.... elke single coil piept als je hogere gain gebruikt... trek nou niet steeds je scheur open dude !

http://community.webshots.com/s/image1/1/37/94/96213794FTCRMA_ph.jpg

hoe kan je zon gitaar nou niet kopen

Negative K3 fan
23 oktober 2003, 16:51
ja maar je vind hemn ook te dun klinken, en dat is juist typisch jag, en neit iedere single coil piept, ik kan de gain met mijn strat (die in elkaar geknutselde ja) zo hoog zetten dat je gezicht eraf wordt getrokken en dan nog geen microfonische feedback.

jaywalker
23 oktober 2003, 17:01
met nk3 eens!!

koop dan geen jag

je mag hem altijd met me skwaier strat ruilen

Dude
23 oktober 2003, 17:05
uhu uhu... beetje zinloze discussie dit, met deze elementen krijg je gewoon geen goeie scheur op hoge band volumes, thuis is het geen probleem, of je dat wel krijgt op je zelf in elkaar gebouwde strat heeft daar niks mee te maken, je ziet trouwens veel rockbands die op jags spelen met humbuckers erin. ik vind het zonde om in het ding te gaan zagen dus vind dit zelf een mooie oplossing

Anders Destium
23 oktober 2003, 17:36
Ik hoop echt dat die gast het ziet :evil:

Zonde!

Jaguars moet je respecteren zoals ze zijn.....anders ben je geen jaguar waart !!

mannelijke hoer........eerst nog trots vertellen over hoe hij "vreemd gaat"

Met zo'n instelling verdien je niets beters dan een Jag...

Misschien vond hij het wel een mooie gitaar maar bevalt de tone wat minder en probeert hij nu zijn geluid te kleuren naar zijn eigen smaak.

Laat die dude lekker aanklooien met zijn eigen gitaar!


>On topic

Succes met het (laten) installeren Bart :)

PS Ik zou het originele element wel erbij laten (en niet wegdoen), anders kun je die gitaar straks nooit meer verkopen :wink: . Fenderliefhebbers willen nogal eens een (gebrek aan) eigen mening hebben.

No offense intended, maar Jaywalker heeft duidelijk een wake-up call nodig: Als het wél normaal en cool is een gitaar te relicen, maar niet om de elementen te vervangen (mod #1), mis je het een en ander aan baggage.

Dude
23 oktober 2003, 18:21
haha, kijk anders is wederom de man ! !

anyway bedankt !

Negative K3 fan
23 oktober 2003, 18:24
nou even wat meer on topic, grandma placenta van dit forum heeft een tijdje terug een quarter pound jazzmaster element gekocht ter vervanging van de (slechte) japanse stock elementen. Hij was er alleen niet tevreden mee en heeft deze later vervangen door een set fender AV elementen geloof ik.

Mitch
23 oktober 2003, 21:33
Heb wel eens een quarterpounder in een Sq....r Tele gehad en dat SCHEURDE. Maar ik kan de opmerking "hijklinkt een beetje iel" niet helemaal plaatsen. Dat is toch algemeen bekend, dat ze geen wall of sound geven ? Zijn ze ook totaal niet voor ontworpen.
Voor dat werk zijn betere gitaren te koop...
Maar goed, het is jouw feestje. Enjoy !

Nicci
23 oktober 2003, 22:18
ja maar je vind hemn ook te dun klinken, en dat is juist typisch jag, en neit iedere single coil piept, ik kan de gain met mijn strat (die in elkaar geknutselde ja) zo hoog zetten dat je gezicht eraf wordt getrokken en dan nog geen microfonische feedback.

euh, sorry hoor, maar jij koopt een agile en loopt ons direkt te vertellen dat die elementen nergens naar klinken. ik begrijp dat je er linea recta nieuwe in hebt gezet. en nu loop je iemand te vertellen dat hij beter moet nadenken voordat hij een gitaar koopt? everyone is full of it, some more than others.

Mitch
23 oktober 2003, 23:03
Over elementen gesproken, heb je al wat anders in je PRS(pleetoog) zitten bij de brug, na je nutteloze wissel bij de hals :D



Ja, moet je maar niet aan mijn vriend NK3F komen hè ?
(heb wat goed te maken met 'm)

Nicci
23 oktober 2003, 23:08
mmmh. [fluistermode] SD custom [fluistermode].

Mitch
23 oktober 2003, 23:40
:sssh:

Ibanez RuleZ
23 oktober 2003, 23:49
nutteloze discussie: die jongen is blij met zijn nieuwe setje magneten, als het leuk klinkt is het zelfs nog mooier, alleen snap ik niet je in 'shemels naam aan zo'n strontlelijke gitaar nog geld uitgeeft voor nieuwe elementen. maar ja, dat is mijn smaak.

sterkte met het insolderen van dat ding.

Harrald

Negative K3 fan
4 januari 2004, 18:24
ja maar je vind hemn ook te dun klinken, en dat is juist typisch jag, en neit iedere single coil piept, ik kan de gain met mijn strat (die in elkaar geknutselde ja) zo hoog zetten dat je gezicht eraf wordt getrokken en dan nog geen microfonische feedback.

euh, sorry hoor, maar jij koopt een agile en loopt ons direkt te vertellen dat die elementen nergens naar klinken. ik begrijp dat je er linea recta nieuwe in hebt gezet. en nu loop je iemand te vertellen dat hij beter moet nadenken voordat hij een gitaar koopt? everyone is full of it, some more than others.

omdat dat gewoon goedkope koreaanse kutelementen waren, en hij heeft een vintage fender. Dat is geen jusite vergelijking.

Nicci
4 januari 2004, 18:43
we zijn weer online!
wow.
laat maar zitten lennart, het is al goed 8-)

Negative K3 fan
4 januari 2004, 18:58
we zijn weer online!
wow.
laat maar zitten lennart, het is al goed 8-)

was jij ook op het bassie forum?

Nicci
4 januari 2004, 19:01
heel even. 3 dagen ofzo. ik dacht mijn leven te beteren en een andere nickname te nemen . . . manderijn. ik kon het direkt al niet laten om jou zoals gewoonlijk weer 'dwars' te zitten.

Negative K3 fan
4 januari 2004, 19:08
waarom nbicks verderen, dat is zooo vervelend ik wist echt niet wie sommige lui waren, manderijn heb ik wel gezien.

Nicci
4 januari 2004, 19:10
is inderdaad niet handig. daarom ben ik nu weer gewoon nicci!