PDA

View Full Version : Frank Zappa Live DVD!!!



marc_o
23 oktober 2003, 11:50
En ja, ik heb 'm direct gekocht, het is "Does Humor Belong In Music" uit 1984, toch wel een uitzonderlijke band, jammer dat Vai er net niet meer bij zit, maar toch, geweldige muziekanten, een aanrader voor de fans en voor mensen die zijn geweldige muziek willen leren kennen....over breaks en een strakke band gesproken...pffff

pimmetje
23 oktober 2003, 12:14
Ik ben zelf niet zo'n DVD-kijker als 't om muziek gaat... de CD is meer mijn medium... maar Zappa live is briljant. Studio uiteraard ook, maar 't is gewoon nog net ff wat absurder dat die muziek live ook zo uit de verf komt. Echt lelijk goede muzikanten allemaal idd.

Mijn favoriete CD van Zappa is ook een live CD: Live in New York. Titties 'n Beer met Bozzio als duivel blijft gewoon zeer grappig.

Ik heb jammer genoeg weinig live opnames van de tijd dat Captain Beefheart ook in de tour was opgenomen, omdat hij vanwege allerlei tegenstrijdige contracten geen muziek meer kon uitbrengen. 't Was natuurlijk een enorme puinhoop met 2 van die super-ego's in 1 band, maar zeker wel de moeite waard (naar wat ik ervan heb mogen horen).

FNaRK
23 oktober 2003, 13:11
heb hem al jaren op video, toevallig sta ik nu een DIVX rip te downloaden van diezelfde video :D Maar inderdaad, meesterlijk optreden.
Ben ook bezig met Video from Hell, Zappa in the Netherlands en Zappa in Barcelona te downloaden....matige kwaliteit maar och...t'is gratis

marc_o
23 oktober 2003, 13:11
de dvd is ook op cd te verkrijgen hoorde ik.....misschien is het wat voor je..

FNaRK
23 oktober 2003, 13:13
lijkt me moeilijk kijken zo'n CD :???:

marc_o
23 oktober 2003, 14:30
lijkt me moeilijk kijken zo'n CD :???:

Och, lekker rustig aan je ogen, dat wel, was ook eigenlijk voor pimmetje bedoeld, we postten tegelijkertijd.

@roadkill, heb jij ook You are what you is met steve Vai op gitaar? Die heb ik een keer gezien, maar ik krijg 'm nergens te pakken, die zouden ze op dvd moeten gooien.

Ik heb wel de video van Zappa's Universe, ook te gek, met gitaarduel tussen Dweezil en Vai, altijd leuk natuurlijk, maar de overige gitaar wordt gedaan door Mike Keneally, die is echt goed.

slayurrr
23 oktober 2003, 14:35
Give MEeeeeeeee your dirty loveeeeeeeeeee

FNaRK
23 oktober 2003, 14:58
ik zal eens kijken thuis wat ik allemaal heb..ben me suf aan het downloaden maar ik heb nog nix gebrand en weet eigenlijk niet eens wat ik nou heb staan op mijn PC :oops:
Ik heb i.i.g wel een live uitvoering van Montana met Steve Vai op gitaar....errug leuk

DENTAL FLOSS :D

marc_o
23 oktober 2003, 16:02
Whipping Post en natuurlijk Whipping Floss.

Zelf vind ik de latere periode echt geweldig, met Broadway the hard way en The best band you never heard in your life...

FNaRK
23 oktober 2003, 23:41
wow
ik zit nu effe te kijken naar een show uit 1971 in Stockholm,
staat 'ie met een violist die een distortion en een wah gebruikt :???: Klinkt geweldig !!