PDA

View Full Version : welke band wil samen met ons een betaald optreden???



sunday violence
23 oktober 2003, 11:28
eey, we kunnen hier in den helder optreden in een grote kroeg, maar aangezien we onlangs bijna ons hele cover repertoire overboord hebben gekiept kunnen we maaar een uur spelen. welke, inmiddels gevorderde band, wil met ons meedoen??? laat 't me ff weten. het is echt serieus, optreden gaat zowiezo door

andy
23 oktober 2003, 11:46
Wij zouden wel willen, maar we staan 28 november al in Den Helder. Gaat het toevallig ook om de Engel????

FNaRK
23 oktober 2003, 13:06
datum ?
wat betaald het ?
hoe lang mogen we spelen ?

wat is jullie stijl ??

sunday violence
23 oktober 2003, 13:30
onze stijl, punkrock of powerpop hoe je t noemen wilt. (www.sundayviolence.tk voor nummers van onze demo). het gaat om november, exacte prijs weet ik niet precies, ik laa't nog ff weten het zal op een vrijdag zijn iig.

moet nu naar school dus post later wel ff wat meer info...

alvast bedankt voor de reacties!

andy
23 oktober 2003, 13:31
Als het om Rockcafe de Engel gaat is het sowieso een kroeg waar je eens heen moet bellen Mario. Ik zal je het telefoonnummer en contact persoon wel ff mailen vanavond.

sunday violence
23 oktober 2003, 15:53
het gaat niet om de engel, maar om de pimpandoer, www.pimpandoer.nl

ik mail wel ff over 't geld dat we ervoor krijgen

FNaRK
23 oktober 2003, 16:42
hmmm,
dat soort kroegen zit meestal niet te wachten op "ons soort muziek"...
wij spelen (bijna) geen covers en zijn behoorlijk stevig / luidruchtig (lees: niet klantvriendelijk)

pikasso
23 oktober 2003, 19:10
Nee MEAN MACHINE is lekker commercieel

Wat is het te hard??? JAMMER DAN :lol:
rok on jongs

Bins
23 oktober 2003, 19:13
Hey man, ik zit in een punkbandje. Ik denk dat wij op wel zouden willen spelen (ff in de groep gooien natuurlijk). Maar wij spelen niet echt "pop-punk", meer "skate" (denk: LAgwagon, pennywise, satanic surfers), wel vrij hard beuken dus.
We hebben al in het voorprogramma van Beyond 93 (zondag weer) en Cooper gestaan, als dat je wat zegt.

Ik zou als ik jou was in ieder geval niet met kale, hardrockende mannen met leren broeken geassocieerd willen worden.. :) ;) :dance:

ENTIRE
23 oktober 2003, 19:28
Wanneer Roadkill op het zelfde volume speelt als Mean Machine dan kan ik concluderen dat wij (ENTIRE) minder luid (lees dus klantvriendelijker) zijn :-D
Wij willen wel spelen. Spelen ongeveer 1 uur. wat schuift het?
check de site http://www.entire-music.nl

Mean Machine
23 oktober 2003, 19:50
Nee MEAN MACHINE is lekker commercieel

Wat is het te hard??? JAMMER DAN :lol:
rok on jongs

:???: Verwarring :???: Volgens mij lees je niet goed. Wij spelen 28 nov in de Engel in Den Helder en niet in de Pimpadoer, of zo.

FNaRK
23 oktober 2003, 20:40
Ik zou als ik jou was in ieder geval niet met kale, hardrockende mannen met leren broeken geassocieerd willen worden.. :) ;) :dance:

tsssss
zegt het puber punkertje :wink:
je kunt natuurlijk een net beginnend punkbandje verkiezen boven een goede strakke professionele metalband met 7 jaar live-ervaring .... NO PROBLEM

maar heeft dat punkbandje licht - rook - ontploffende roolmachines - dampende vuurschalen - strobo's - moonflower licht FX - en niet te vergeten een set van min. 2 uur :???:

DUH........i rest my case

:D

Bins
23 oktober 2003, 20:54
Hey man, misschien kunnen wij een keer samen wat doen, wij coveren "black wind, fire and steel" van Manowar... maar we wissen het vuurwerk aan het eind een beetje :D :P

Trouwens, 2 uur... weet je hoeveel nummers wij dan zouden moeten spelen... 60! :o :o :oops:
Een uur max, anders tieft ik zo van dat podium af :D

FNaRK
23 oktober 2003, 21:41
watje :wink:

wietse
23 oktober 2003, 21:59
ontploffende rookmachines
:D
ontploffen jullie rookmachines?
moet ik maar niet daarbij in de buurt komen in balk ,zou toch eens betere kopen als ik jullie was kan je ze vaker gebruiken dan 1 keer.

FNaRK
23 oktober 2003, 22:13
de vorige rookmachine vloog spontaan in de fik...en stoere mannen als wij zijn hebben we gewoon doorgespeeld :D
We hebben inmiddels weer twee nieuwe, weer van die lekker goedkope dingen..

wietse
23 oktober 2003, 22:15
ah... maar dan rookten ze toen wel erg goed zeker?

Mean Machine
23 oktober 2003, 23:29
de vorige rookmachine vloog spontaan in de fik...en stoere mannen als wij zijn hebben we gewoon doorgespeeld :D
We hebben inmiddels weer twee nieuwe, weer van die lekker goedkope dingen..

OMFG: En die gaan mee naar Balk zeker.................. :razz:

sunday violence
23 oktober 2003, 23:38
wat eigen nummers betreft, wij doen ook voor de helft eigen nummers en voor de helft covers dus dat maakt niet uit. Als we voor covers waren gegaan hadden we wel de hele avond zelf kunnen spelen. EN het lijkt me gewoon wel eens gaaf om met een mede forummer een avond te rocken!
morgen hoor ik geloof ik hoeveel poen we voor de show krijgen en welke datum het is.