PDA

View Full Version : Roger Mayer Vibe Unit?? Iemand ervaring??



LordRiffenstein
22 oktober 2003, 18:43
Ik ken enkel de Voodoo Vibe maar deze dus niet. Ook op HC staat hij er niet bij :-?

http://i1.ebayimg.com/03/i/00/ce/91/f9_1.JPG

Iemand deze ooit getest? Ervaringen??

Negative K3 fan
22 oktober 2003, 19:08
dat plaatje doet me denken aan een andere vibe (sash weet wel welke denkik), misschien is het gewoon een overgeschilderde andere?

benhus
22 oktober 2003, 19:23
Ik heb dat ding ook op Ebay gezien en hij doet me denken aan de mini DejaVibe van Fulltone.
Roger Mayer heeft (officieel) volgens mij niet zo'n vibe. De huidige vibe van Mayer is de Voodoo Vibe en die ziet er totaal anders uit.
Ik kan me voorstellen dat RM misschien ooits eens voor iemand custom werk heeft verricht ofzo, maar het lijkt me eerder dat dit gewoon een fake ding is. Maar het lijkt ook wel op een overschilderde mini DejaVibe vind ik. Hoewel...die bovenste 2 knobs zien er wel Roger-Mayerish uit. Het is een freaky ding.

Die gast op Ebay.de had ook nog iets anders te koop staan....dat is een RM Voodoo Boost alleen dan helemaal onder vingerverf bagger. Je hebt van die mensen.... :???:

PeArLjAm
22 oktober 2003, 19:50
Das een prescription electronics vibe als ik me niet vergis..... :-? Schijnt een hele goeie te zijn. De voodoo vibe van Roger Mayer is idd een stuk groter (zwaarder :o ) en heeft een hoop meer knoppen ..

sash
22 oktober 2003, 22:02
Dat is inderdaad een Prescription Electronics Vibe Unit, de duurste vibe around.

Ontworpen door Bob Sweet en exact dezelfde sound (uiteraard) als de Sweet Sound Ultravibe en de MojoVibe.

Erg lekkere psychedelische vibe met een fuzzy edge eraan. Je moet ervan houden, maar ik vind em erg lekker.

Bins
22 oktober 2003, 22:09
Als je naar die foto kijkt, lijkt het net alsof dat ding op de grond ligt, en dat ie gigantisch is (zie de kleine voet) :D

sash
22 oktober 2003, 22:12
Nou gigantisch issie wel, er passen zo'n 6 a 7 boss pedaaltjes in :D

Negative K3 fan
22 oktober 2003, 22:23
Als je naar die foto kijkt, lijkt het net alsof dat ding op de grond ligt, en dat ie gigantisch is (zie de kleine voet) :D

nu je het zegt, daaaamn, wat zit daar allemaal in?? 3 liter TOOOON ofzo ;)

Bins
22 oktober 2003, 22:37
Misschien wat voor sash, die jongen kan wel wat toon gebruiken :)

sash
22 oktober 2003, 22:38
Nee mij te duur en heb een goeie vibe.

LordRiffenstein
23 oktober 2003, 07:46
Misschien wat voor sash, die jongen kan wel wat toon gebruiken :)

Nee, iets voor mij. Hij staat dus inderdaad op Ebay en wee het gebeente van wie me durft overbieden hier!!! :evil:

Bedankt voor de info, dacht ook wel dat het geen Mayer was, maar was niet zeker welke dan wel!

Dirtypool
23 oktober 2003, 08:26
Ja, je moet vooral nu al gaan bieden Lord 8-)
Dan denkt de ander: shit laat ik ook maar weer wat gaan bieden,"
Drijft de prijs lekker op.
Gewoon wachten tot het laatste kwartier. :cool:

Marc Oblivian
23 oktober 2003, 09:13
Wat doet een vibe in godsnaam??? :???: :oops:

LordRiffenstein
23 oktober 2003, 09:30
Ja, je moet vooral nu al gaan bieden Lord 8-)
Dan denkt de ander: shit laat ik ook maar weer wat gaan bieden,"
Drijft de prijs lekker op.
Gewoon wachten tot het laatste kwartier. :cool:

Ja ken het wel, heb alvast de BIN weggeboden :razz:

V!N
23 oktober 2003, 19:49
heb alvast de BIN weggeboden :razz:

Zo Lord, moet de VIN dan ook mee gaan bieden ? :wink:

Ik ben per slot van rekening meneer Vibe-O-Rama himself he. :D


Neh, maak je geen zorgen, veel succes en schroom het niet hier een paar honderd tegenaan te gooien. Hij is het meer dan dubbel waard en je krijgt het er altijd weer voor terug.

Niet voorzichtig zijn !

sash
23 oktober 2003, 20:16
Cool ding Yoeri! Zeker doen en niet voorzichtig zijn met de prijs. Ze kosten nieuw zo'n 470 dollar.
Mocht je em dan niet winnen kan je altijd nog een Sweet Sound MojoVibe kopen. Ook door Bob Sweet en klinkt exact hetzelfde.

dml
23 oktober 2003, 22:10
Wel goed kijken, mensen!!! Die Vibe Unit ligt op een tafel, de fotograaf staat op de grond en toevallig staat zijn voet op de foto. Wel een leuk visueel effect.

Tja, volgens mij bestaat er niet zoiets als DE BESTE VIBE. Elke Vibe klinkt weer anders, heeft zijn eigen karakteristiek. Zelf was ik zeer gecharmeerd van de Voodoo Vibe van RM, heb ook de JD Rotovibe en Univibe gehad. Ach, een leuk effect wat je heel af en toe aanzet.......

sash
23 oktober 2003, 22:14
Wel goed kijken, mensen!!! Die Vibe Unit ligt op een tafel, de fotograaf staat op de grond en toevallig staat zijn voet op de foto. Wel een leuk visueel effect.


Dat was al gezegd :D

LordRiffenstein
23 oktober 2003, 22:29
Cool ding Yoeri! Zeker doen en niet voorzichtig zijn met de prijs. Ze kosten nieuw zo'n 470 dollar.
Mocht je em dan niet winnen kan je altijd nog een Sweet Sound MojoVibe kopen. Ook door Bob Sweet en klinkt exact hetzelfde.

I know I know. Ik zal wel zien wat er gebeurd!!

sash
23 oktober 2003, 22:31
Ben benieuwd! Keep us notified!

V!N
24 oktober 2003, 00:22
Wel goed kijken, mensen!!! Die Vibe Unit ligt op een tafel, de fotograaf staat op de grond en toevallig staat zijn voet op de foto.

Zo, hij heeft wel humor he .. :wink:

V!N
18 januari 2004, 16:52
Zo Riff,

Nou mag jij de kijkers thuis eens haarfijn uitleggen waarom wij ook alweer niet mee mochten bieden.

Want je hebt zo'n beetje de beste Vibe in omloop laten schieten voor 222 PLEURO !!!

We hebben het je nog zo gezegd, jammer hoor ..

sash
18 januari 2004, 22:36
Ja was ik ook al benieuwd naar. Ik had em graag gekocht en ook meer voor gegeven...

LordRiffenstein
19 januari 2004, 09:15
Zo Riff,

Nou mag jij de kijkers thuis eens haarfijn uitleggen waarom wij ook alweer niet mee mochten bieden.

Want je hebt zo'n beetje de beste Vibe in omloop laten schieten voor 222 PLEURO !!!

We hebben het je nog zo gezegd, jammer hoor ..

Als je niet begrepen had dat de opmerking over bieden een grapje was dan ben je wel echt een domme kloot.

Waarom ik hem niet gekocht heb gaat jou geen reet aan, als je hem zo graag had willen kopen dan had je maar moeten bieden.

V!N
19 januari 2004, 17:23
Als je niet begrepen had dat de opmerking over bieden een grapje was dan ben je wel echt een domme kloot.

Waarom ik hem niet gekocht heb gaat jou geen reet aan, als je hem zo graag had willen kopen dan had je maar moeten bieden.


Ach gossie, aan je taalgebruik te merken is in de tussentijd bij jou de pubertijd eindelijk ingegaan jochie ?

Er is straks niemand die wat vibes betreft het beter dan elkaar heeft dan EdJ en ik en misschien nog een tweetal in de wereld. Ik heb hem dus niet nodig en ook nooit gehad.
Maar zo ineens een paar honderd pleuro beuren omdat die Europeanen niet weten wat er online staat en de Amerikanen dit pedaal 'priceless' noemen ?

niels5150
19 januari 2004, 23:24
is die kleine vibe van fulltone goed? staat op gitaarmarkt te koop namelijk. leek me wel wat.

V!N
19 januari 2004, 23:30
is die kleine vibe van fulltone goed? staat op gitaarmarkt te koop namelijk. leek me wel wat.

Dat is een van de betere Vibes Niels, zoek maar eens mijn Vibe-O-Rama draad hier, daar staan zo'n beetje alle Viebs die je tegenwoordig nog kunt krijgen in met toelichtingen.

sash
19 januari 2004, 23:44
Ik heb zelf die kleine vibe van Fulltone en vind em erg goed. Als je van een cleane vibe houdt is het een ERG lekker pedaal.

PeArLjAm
19 januari 2004, 23:49
ik heb zelf de foxrox vibe, ik vind hem erg goed klinken en hij heeft een hoop instelmogelijkheden. Kost wel 415 euro, maar heb je er ook een fuzz en octavia bij (moet je van houden uiteraard, maar het is een optie)

LordRiffenstein
20 januari 2004, 07:35
Ach gossie, aan je taalgebruik te merken is in de tussentijd bij jou de pubertijd eindelijk ingegaan jochie ?

Er is straks niemand die wat vibes betreft het beter dan elkaar heeft dan EdJ en ik en misschien nog een tweetal in de wereld. Ik heb hem dus niet nodig en ook nooit gehad.
Maar zo ineens een paar honderd pleuro beuren omdat die Europeanen niet weten wat er online staat en de Amerikanen dit pedaal 'priceless' noemen ?

Dan ben jij die kerel die alles beter weet dan de rest!!! :roll: Ben je zeker een ouwe zak, tenminste, toch een STUK ouder dan mijn 30. :razz:

Als je graag wat geld had willen verdienen, had je moeten bieden. Niemad kan je tegen houden om ergens op te bieden...

niels5150
20 januari 2004, 10:04
met die foxrox bedoel je zeker die captain coconut II? Is dat ding gaaf? Wat kost die mini vibe van fulltone nieuw? er zijn er niet zoveel van gemaakt toch?

Robbert
20 januari 2004, 12:53
Niemad kan je tegen houden om ergens op te bieden...

Uh, jawel.

Als bijvoorbeeld Sash, Remco of Yori zeggen ergens serieus in geinteresseerd te zijn, houd mij dat tegen om er op te bieden.
Geld ook voor jou als ik dat van te voren weet..

sash
20 januari 2004, 15:01
met die foxrox bedoel je zeker die captain coconut II? Is dat ding gaaf? Wat kost die mini vibe van fulltone nieuw? er zijn er niet zoveel van gemaakt toch?

De Captain Coconut is erg cool. Vind alleen de fuzz minder, maar ook dat is te verhelpen door er een andere kaart in te zetten.

De vibe is erg leuk, zuigt alleen iets aan hoog weg.

Vooralsnog, de prijs maakt de Coconut zo interessant vind ik. Als de effecten apart verkocht werden zou ik ze nooit kopen.


De CS minivibe van Fulltone wordt niet meer gemaakt. Dat is tegenwoordig de standaard produktie vibe van Fulltone (in het creme). Die kosten zo'n 300 Euro bij v/d Haar. De CS minivibes zijn dat 2e hands waard.

sash
20 januari 2004, 15:06
Niemad kan je tegen houden om ergens op te bieden...

Uh, jawel.

Als bijvoorbeeld Sash, Remco of Yori zeggen ergens serieus in geinteresseerd te zijn, houd mij dat tegen om er op te bieden.
Geld ook voor jou als ik dat van te voren weet..

Juistem. Ik had dat ding zeker weten gekocht als jij had ff had gemeld dat je van de koop af zou zien. Maar nu is een of andere mof erop aan het trappen.

LordRiffenstein
20 januari 2004, 15:08
Juistem. Ik had dat ding zeker weten gekocht als jij had ff had gemeld dat je van de koop af zou zien. Maar nu is een of andere mof erop aan het trappen.

Tja, ik had in die periode ander dingen aan mijn hoofd dan die vibe. :cry:

Robbert
20 januari 2004, 15:12
Nah jah, can happend ;)

sash
20 januari 2004, 15:13
Zonde... Ik verwijt je verder niets ofzo, want ik weet de reden ook niet, maar aangezien je nogal fel reageerde neem ik aan het iets persoonlijks is.

LordRiffenstein
20 januari 2004, 15:23
Zonde... Ik verwijt je verder niets ofzo, want ik weet de reden ook niet, maar aangezien je nogal fel reageerde neem ik aan het iets persoonlijks is.

Zonde inderdaad achteraf gezien. En ja het was ZEER persoonlijk.

Soit, shit happens en we willen hiet natuurlijk over leuke dingen praten zodoende....