PDA

View Full Version : jack & danny gitaren



The beginner
22 oktober 2003, 18:31
als eerste elektrische gitaartje ,
goed of niet
wie weet iets van
www.musicstorekoeln.de staat er vol van

closure
22 oktober 2003, 18:41
ah ik was ook juist geintreseerd (sg), gewoon music store eens mailen ( bij mij hebben ze nog niet weergestuurd maar kom)
ik zoek een reservegitaartje

Punkrockerke
22 oktober 2003, 21:15
Een kameraad van me heeft een LP Custom kopie van J & D. Voor die prijs heb je een goede gitaar. Hij heeft ze gekocht via Bob's musicstore (adverteert ook op ebay.be)
Hij had wel veel last van feedback e.d. maar nadat hij die 'gouden' kapjes vd PU's had gedaan was dit al minder. Tzijn PU's met een hoge output, klinken soms wel wat ongedefiniëerd, maar voor de prijs zeker goed.
De stemmechanieken durven ook wel eens te ontstemmen (Hij speelt er wel hevige punkrock op, zal er ook wel wat aan liggen), maar dat valt nog goed mee. Hij heeft er ook al enkele keren mee opgetreden, en de gitaar klonk telkens beter dan de andere gitarist z'n Epiphone LP...
Al bij al een goede prijs/kwaliteit verhouding.

closure
23 oktober 2003, 16:58
enne weet je iets van het hout o.i.d
maple?

Punkrockerke
23 oktober 2003, 18:20
Hij dacht dat de body Alder was, en de neck maple.
Maar dat weet ik dus niet 100% zeker...

doncker
4 januari 2004, 16:46
Kheb ook al van een aantal mensen goede dingen gehoord.

Roberto
6 januari 2004, 12:26
Ik heb dit weekend bij rob's music store in Den bosch een les paul custom gekocht. Kben erg tevreden en is een goede gitaar voor het geld

roberto

-robbert-
6 januari 2004, 16:41
hoeveel kostte hij?

Roberto
7 januari 2004, 11:30
Hij kostte 275 euro.

P****Fred
7 januari 2004, 12:41
bij musicstore is het 188 :-)

doncker
7 januari 2004, 13:29
Maar ik dacht dat die kerel van den bosch ze persoonlijk stuk voor stuk goed afstelde . Maar het is wel een groot verschil en afstellen kun je tenslotte zelf. :)

Roberto
7 januari 2004, 16:32
wat ik als grootste voordeel zie is dat robsmusicstore de best exemplaren uitgekozen heeft, daarom is zijn assortiment ook niet al te groot en je kunt rustig uitproberen. Als er iets mee mocht zijn kun je hem zo terugbrengen. als je bij musicstore moet bestellen, moet je er naar toerijden (benzine en tijd enzo). wat als er iets mee is. anders kun je er ook 1 bestellen, maar je weet niet wat je dan in huis krijgt. ik vind persoonlijke hulp toch belangrijk. en hij verkoopt niet om te verkopen, maar hij wil dat je echt tevreden de deur uitloopt.

Dat is mijn enkel mening

Roberto

iam
7 januari 2004, 16:36
wat ik als grootste voordeel zie is dat robsmusicstore de best exemplaren uitgekozen heeft, daarom is zijn assortiment ook niet al te groot en je kunt rustig uitproberen. Als er iets mee mocht zijn kun je hem zo terugbrengen. als je bij musicstore moet bestellen, moet je er naar toerijden (benzine en tijd enzo). wat als er iets mee is. anders kun je er ook 1 bestellen, maar je weet niet wat je dan in huis krijgt. ik vind persoonlijke hulp toch belangrijk. en hij verkoopt niet om te verkopen, maar hij wil dat je echt tevreden de deur uitloopt.

Dat is mijn enkel mening

Roberto

volgens mij is dit rob zelf die een beetje reclame maakt :)

Sicky61
9 januari 2004, 02:23
wat ik als grootste voordeel zie is dat robsmusicstore de best exemplaren uitgekozen heeft, daarom is zijn assortiment ook niet al te groot en je kunt rustig uitproberen. Als er iets mee mocht zijn kun je hem zo terugbrengen. als je bij musicstore moet bestellen, moet je er naar toerijden (benzine en tijd enzo). wat als er iets mee is. anders kun je er ook 1 bestellen, maar je weet niet wat je dan in huis krijgt. ik vind persoonlijke hulp toch belangrijk. en hij verkoopt niet om te verkopen, maar hij wil dat je echt tevreden de deur uitloopt.

Dat is mijn enkel mening

Roberto

volgens mij is dit rob zelf die een beetje reclame maakt :)
Lekker ziek als dat echt zo is :evil:

doncker
9 januari 2004, 17:01
Ofwel is hij heel tevreden over zijn gitaar

iam
9 januari 2004, 17:22
toch raar dat we nix meer horen van ROBerto ;)?

doncker
9 januari 2004, 17:31
idd , internet zal toevallig plat liggen :lol:

-robbert-
9 januari 2004, 17:41
of zijn hals is gebroken

falcovanhoorn
4 januari 2005, 22:48
hey tis een oude topic maar ik zag deze gitaren bij music store op de website staan en heeft iemand hier ervaring met de 7 snarige versie die erop staat?
http://www.musicstorekoeln.de/picsgr/GIT0002689-000.jpg

doncker
4 januari 2005, 23:35
Kheb op het punt te staan om hem mee te nemen daar, speelde acoustisch vrij goed heb hem daar wel niet versterkt geluisterd. Alleen de dikke hals zat me niet lekker daarmee heb ik hem laten liggen.

greets

ps, roberto is volgens mij idd die kerel.