PDA

View Full Version : pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas hellllllllllllpppppppppppppppppppp



petersound
22 oktober 2003, 18:25
jongens ik vind wolterkroes een goede zanger. en van zijn muziek hou ik ook. Laat iedereen in zijn waarden, denk ik zo. Als we allemaal van het zelfde houden, dan is er ook niks meer aan. Daar in tegen hou ik van alle soorte muziek. En vooral van gitaar geluiden. Vandaar dat ik ook jullie hulp vroeg ik heb de midifile hier vandaan www.vanbasco.com en toen heb ik gezocht op kan (kan geen seconde zonder jou) En jongens ik vraag niet of je het nummer goed vind.Maar ik vraag alleen jullie hulp.Op
spoor 7 staat al een gitaar .en ik wil een echte als audio filetje zodat ik het in de midifile kan mixen

AntY
22 oktober 2003, 18:31
Jongen, je hoeft toch geen dubbeltopic aan te maken?

En als je een topic aanmaakt, doe dat dan aub niet met "pleeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaassssseeeeeeee helppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp".

Hoogst irritant is dat.

En leer alsjeblieft ook de nederlandse interpunctieregels, dat is hard nodig volgens mij....

petersound
22 oktober 2003, 18:36
dat je je eigen daar druk over kunt maken over een paar letters ik doe toch nog niks verkeerts ik kwets niemand vraag alleen maar om hulp