PDA

View Full Version : SPAM!!! (ja, weet ik) maar wie heeft nog een on-on switchje?



amon
22 oktober 2003, 16:08
SPAM :evil: SPAM :evil: SPAM, ja, sorry dan, maar ik heb dat switchje nodig en een advertentie op marktplaats ofzo voor zoiets gaat mij denk ik te langzaam (heb ik al wel gemaakt, maja).
wie heeft er nog een gewoon fender jaguar switchje over dat ie kwijt kan en nog een beetje geld ervoor wil hebben ook? graag!

Maiden Michiel
22 oktober 2003, 16:16
Slotje!!!

































































Onee, slotjes zijn gay en overrated

gerrekat
22 oktober 2003, 16:26
HAHAHA het wordt een echt SPAM FORUM hier!

skabouter
22 oktober 2003, 16:30
komt de laatste tijd wel helemaal terug ja. en daardoor doen steeds meer mensen het.

doe het dan gewoon zo: open een topic met als naam: hoe kom ik aan een switchje. dan krijg je A: mensen met een switchje, die sowieso wel reageren van: ja, mijne mag je kopen
B: je krijgt handige alternatieven, zoals bijvoorbeeld winkels waar je dat gewoon kan kopen.
C: geen gezeik van de rest van het forum, dat er niets mee te maken wil hebben.

zo`n switchje moet te koop zijn in de winkel. kan nooit duur zijn, en zeker het verschil van tweedehands zal niet echt veel zijn.

hiermee lijkt de kwestie mij opgelost. wacht tot er iemand reageerd, of kijk in de winkel

amon
22 oktober 2003, 17:29
doe het dan gewoon zo: open een topic met als naam: hoe kom ik aan een switchje. dan krijg je A: mensen met een switchje, die sowieso wel reageren van: ja, mijne mag je kopen
B: je krijgt handige alternatieven, zoals bijvoorbeeld winkels waar je dat gewoon kan kopen.
C: geen gezeik van de rest van het forum, dat er niets mee te maken wil hebben.

A: hopelijk komen die zo ook
B: winkels: goh, had ik niet aan gedacht...wel dus, maar bij de ene duurt het 2,5 weken voor het binnen is (moet besteld worden) en bij de andere winkel willen ze dat ik m'n hele slagplaat mee ga nemen 'dan maken wij het er wel even op' maja, dat gaat me dus weer extra geld kosten.
C: die er niets mee te maken hebben kijken dan toch gewoon niet of laat er een slotje op zetten...

als het echt zo erg is, zet er dan maar een slotje op, maja, ik dacht he, gitariste onder elkaar kunnen elkaar misschien even helpen...

gerrekat
22 oktober 2003, 17:37
komt de laatste tijd wel helemaal terug ja. en daardoor doen steeds meer mensen het.

doe het dan gewoon zo: open een topic met als naam: hoe kom ik aan een switchje. dan krijg je A: mensen met een switchje, die sowieso wel reageren van: ja, mijne mag je kopen
B: je krijgt handige alternatieven, zoals bijvoorbeeld winkels waar je dat gewoon kan kopen.
C: geen gezeik van de rest van het forum, dat er niets mee te maken wil hebben.

zo`n switchje moet te koop zijn in de winkel. kan nooit duur zijn, en zeker het verschil van tweedehands zal niet echt veel zijn.

hiermee lijkt de kwestie mij opgelost. wacht tot er iemand reageerd, of kijk in de winkel

MAW spam mag als je het maar goed verpakt :razz:

amon
22 oktober 2003, 17:43
MAW spam mag als je het maar goed verpakt :razz:

in dat geval.... :D

nee, hoor, maargoed, ik wilde het even proberen, maar blijkbaar ben ik de enige die er zo over denkt.

Anavrin
22 oktober 2003, 18:25
je moet dus een 6 punts 2 way switch hebben. Die zijn hier in Tilburg wel te krijgen hoor (bij Stoop), moet het ook de grootte vd Jaguarknopjes hebben? ik denk dat er zelfs bij de gemiddelde electronicaboer wel zoiets te krijgen is, en die zullen er toch ook wel zijn in Geertruidenberg????

Mithrandir
22 oktober 2003, 19:02
doe het dan gewoon zo: open een topic met als naam: hoe kom ik aan een switchje. dan krijg je A: mensen met een switchje, die sowieso wel reageren van: ja, mijne mag je kopen
B: je krijgt handige alternatieven, zoals bijvoorbeeld winkels waar je dat gewoon kan kopen.
C: geen gezeik van de rest van het forum, dat er niets mee te maken wil hebben.

B: winkels: goh, had ik niet aan gedacht...wel dus, maar bij de ene duurt het 2,5 weken voor het binnen is (moet besteld worden) ...

Is het echt heel erg om 2,5 weken op iets te moeten wachten?

amon
22 oktober 2003, 20:19
@anavrin:
idd, zelfde als jaguar switches. en nee, die electraboer bestaat niet in geertruidenberg... wel in het dorp ernaast maar daar hebben ze hem ook niet.

@mithrandir:
ja, dat betekend 2,5 weken niet meer op mn gitaartje spelen...(kheb nog wel een andere, maja...)

amon
22 oktober 2003, 20:20
@anavrin:
idd, zelfde als jaguar switches. en nee, die electraboer bestaat niet in geertruidenberg... wel in het dorp ernaast maar daar hebben ze hem ook niet.

@mithrandir:
ja, dat betekend 2,5 weken niet meer op mn gitaartje spelen...(kheb nog wel een andere, maja, ik heb er net een nieuw element inzitten, maar die gaat het pas doen als er ook nog zo'n switchje tussen zit en ik wil wel eens horen hoe dat element klinkt!)

skabouter
22 oktober 2003, 22:26
tja, ik snap je probleem wel. en ik vind dit ook niet erg, hoor. maar ik gaf je een tip om je "spam" beter te "coveren" door het iets anders te brengen..........dan reageren er minder mensen stom