PDA

View Full Version : Highway 1 Colors



Valvestate
21 oktober 2003, 22:02
Nou ja, nou is de kleur niet meteen bepalend voor het geluid van een gitaar, maar het oog wil toch ook wat...

Heeft er iemand toevallig al een highway 1 strat in sunburst gezien? Volgens de Fender site worden deze niet in sunburst geleverd...maar her en der op internet wordt er toch wel melding van gemaakt dacht ik...
Bovendien vind ik die Saphire Blue Transparent, Crimson Red Transparent, Cocoa Transparent, Teal Green Transparent en Honey Blonde Transparent niet meteen mooi...

Zou eventueel wel zo'n highway ding willen kopen ter vervanging van m'n standaard mex...

Valvestate, de beste gitarist van Vlaanderen, groet u! :P

marc_o
22 oktober 2003, 20:46
De sunburst is er wel, maar dan alleen op de Highway 1 telecaster

Experience
22 oktober 2003, 23:33
En het zijn geen standaard kleuren die erop zitten. Zit een dunnere, transparantere lak op om de prijs te drukken. vandaar dat ze ook niet in sunburst zijn geloof ik..

Polytheme Pam
23 oktober 2003, 07:48
tja de Highway Strat....ik vind de paintjob er een beetje armoedig uitzien :-?

de beste gitarist van Vlaanderen kan zich toch wel wat beters permitteren? :D

en idd, sunburst alleen op een Highway Tele....

Lacrymosa
5 januari 2004, 08:57
Ik heb een tijdje geleden bij rockpalace in den haag een highway strat zien hangen, in sunburst, samen met een tele, ook sunburst

ik vin ze dr wel cool uitzien, en klinken super

CheerS!!

Aca Ilic
11 januari 2004, 13:56
Beste Valvestate !!!

Ben ik volkomen met je eens dat oog ook wat wil, en daarom kan ik je ook blij maken : die bestaat er wel in 3 kleur sunburst, en hoe ik dat weet ? , wel ik krijg volgende week eentje die ik besteld heb. Als je ze zo gauw mogelijk wil hebben, bij Feedback in Rotterdam hebben ze 3 kleur sunburst op voorad voor € 669,-. Succes , en ik kan je zeggen dat ik hem in andere kleur uitgeprobeerd heb, en die klinken zeer goed.

Neals
11 januari 2004, 14:34
Ga voor een USA, imho een klasse beter dan de highways.

bat
11 januari 2004, 15:19
Ga voor een USA, imho een klasse beter dan de highways.

Eigenlijk kun je beter meteen een Custom Shop nemen - is nog veel beter.

Je betaalt ook meteen een klap meer. Net als het verschil tussen een Highway One en een USA.

Snappie? (oftewel Neals: sommige mensen kunnen/willen een USA niet betalen en vinden een Highway One een voldoende goed alternatief)

Aca Ilic
11 januari 2004, 15:26
Als backup strat is dat een hele goeie gitaar hoor, dus geen kwestie of iemand dat wel/niet kan betalen :lol:

bat
11 januari 2004, 17:10
Als backup strat is dat een hele goeie gitaar hoor, dus geen kwestie of iemand dat wel/niet kan betalen :lol:

Ik zei ook niet voor niks "kan/wil betalen" :wink:

Negative K3 fan
11 januari 2004, 17:35
je kunt ook een 2ehands usa kopen...

Lacrymosa
12 januari 2004, 09:10
Ik heb een highway een keer naast een USA geprobeerd, tuurlijk zit er verschil in kwaliteit, maar ik vin het de 1000 euro verschil in prijs niet waard.

Ik heb USA's gehoord die slechter waren dan de highway...........

CheerS!!