PDA

View Full Version : gitaarstuk inspelen van wolter kroes



petersound
21 oktober 2003, 20:18
hallo ik heb een klein home studiotje,en ik heb een nr gemaakt van wolter kroes,i bedoel uitgemix de midifile dan maar ik zou het er mooi vinden als er een echt gitaartje in zou zitten het is maar een klein stukje wie wil me er mee helpen je krijg dan van mij de midifile en op spoor 7 zit de gitaar al alleen dan wil ik het als een echte hebben wie wil me helpen en van de gitaar los een oudio filtje maken zodat ik thuis me mix er onder kan zetten

bedankt alvast

simmer
21 oktober 2003, 21:19
ik geloof niet dat hier veel mensen zitten die zin hebben een wolter kroes nummertje in willen spelen... maaruh veel succes :???: :???: :???:

petersound
21 oktober 2003, 22:04
met wolter kroes is toch niks mis

CHMC
21 oktober 2003, 22:06
sorry, maar ik denk ook niet dat iemand er echt heil in ziet, gezien je nogal "vage" omschrijving.

AntY
21 oktober 2003, 22:20
zet de midifile online, dankunnen mensen m luisteren :)

john.3001
22 oktober 2003, 10:38
@ petersound : oudio = audio :wink:

Raffel
22 oktober 2003, 10:52
mits het akoestisch is, kan je een redelijk akoestisch geluid krijgen uit de Edirol VSTi of DXi plugin genaamd Super Quartet. Die gebruik ik om midi om te zetten in een semi-quasi-pseudo real-time audio geluid...

Deze is overigens van dat ene p2p programma met een K af te halen...

Ehhh, natuurlijk shareware...

gerrekat
22 oktober 2003, 11:10
Als het nu een Corry onings nummer was geweest had ik er over gedacht....wat een lekker ding is dat!

Kasper
22 oktober 2003, 11:55
hallo ik heb een klein home studiotje,en ik heb een nr gemaakt van wolter kroes,i bedoel uitgemix de midifile dan maar ik zou het er mooi vinden als er een echt gitaartje in zou zitten het is maar een klein stukje wie wil me er mee helpen je krijg dan van mij de midifile en op spoor 7 zit de gitaar al alleen dan wil ik het als een echte hebben wie wil me helpen en van de gitaar los een oudio filtje maken zodat ik thuis me mix er onder kan zetten

bedankt alvast

Damn man, LEER TYPEN!
Hier en daar een punt of hoofdletter zou ook niet misstaan.

verder kan ik niet helpen, ik wilde gewoon wat bitchen :razz: :D

-robbert-
22 oktober 2003, 12:04
Wolter kroes?


HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

jaywalker
22 oktober 2003, 16:00
WOLTER KROES?????

get a life :-D

amon
22 oktober 2003, 16:01
HAHA!

succes man!

:-D :-D :-D

Harry
22 oktober 2003, 16:04
en natuurlijk van harte welkom op dit forum!!!





vin je 't erg als ik wolter kroes niet ken?

Maiden Michiel
22 oktober 2003, 16:17
wtf is wolter kroes?

Negative K3 fan
22 oktober 2003, 16:57
schlager geloof ik

petersound
22 oktober 2003, 18:25
jongens ik vind wolterkroes een goede zanger. en van zijn muziek hou ik ook. Laat iedereen in zijn waarden, denk ik zo. Als we allemaal van het zelfde houden, dan is er ook niks meer aan. Daar in tegen hou ik van alle soorte muziek. En vooral van gitaar geluiden. Vandaar dat ik ook jullie hulp vroeg ik heb de midifile hier vandaan www.vanbasco.com en toen heb ik gezocht op kan (kan geen seconde zonder jou) En jongens ik vraag niet of je het nummer goed vind.Maar ik vraag alleen jullie hulp.Op
spoor 7 staat al een gitaar .en ik wil een echte als audio filetje zodat ik het in de midifile kan mixen

Anavrin
22 oktober 2003, 18:27
zet 'm ff op internet zodat de mensen er naar kunnen luisteren (ik ken Wolter Kroes ook niet, maar dat maakt natuurlijk geen zak uit, want het gaat erom of iemand dat gitaarstukje wil + kan spelen)

petersound
22 oktober 2003, 18:40
ja dank je je bent teminste iemand die me niet uitlacht maar hij staat op

http://tinpan.fortunecity.com/ashcroft/903/mididutch/geen_seconde_zonder_jou.mid

wietse
22 oktober 2003, 19:05
kelere daar jaag je mij de kroeg mee uit ,kan het niet aanhoren.
moest wel gelijk aan loveboat denken om de één of andere reden ,net zo klef denk ik.

Anavrin
22 oktober 2003, 19:08
Ik herken het liedje nog steeds niet, maar om welk stukje gaat het precies, want ik hoor af en toe 5 seconden gitaar, maar da's telkens hetzelfde stukkie. Da's zeg maar gewoon 1 x 5 sec opnemen, en dan 5 x in dat liedje plakken op verschillende plekken. Wat voor gitaar moet het zijn, een westerngitaar, een spaanse gitaar of een electrische gitaar (zal wel niet)

petersound
22 oktober 2003, 19:10
het gaat maar om dat ene tingeltje ik weet niet wat voor soord maar als het maar mooi klinkt

Anavrin
22 oktober 2003, 19:22
ok dan, ik heb zelf niks om 'm op te nemen, maar voor de rest die dat wel zou kunnen, de akkoorden zijn volgens mij:
F# G# F# G# F# G# Bb G# Bb G# F# G# F# allemaal 1 keer aangeslagen en uit laten klinken.

PeArLjAm
22 oktober 2003, 19:53
K heb de heeeeeeelllleeeee nacht......... :P

jaywalker
22 oktober 2003, 21:02
SPAM SPAM SPAM


kut muziek

jaywalker
22 oktober 2003, 21:24
Heb ook een keer een midi file van mike oldfield gedownload "ommadawn"

Midi sucks

renier
23 oktober 2003, 10:28
wauw, swingend riedeltje, makker.

even volledig naast het punt, maar ik heb hier een gesigneerd plectrum voor diegene die over deze midifile de meest brute, hersenschorsvergruizende, kraakbeenverzengende solo kan opnemen.

:razz:

ilovemyguitar
23 oktober 2003, 11:17
wauw, swingend riedeltje, makker.

even volledig naast het punt, maar ik heb hier een gesigneerd plectrum voor diegene die over deze midifile de meest brute, hersenschorsvergruizende, kraakbeenverzengende solo kan opnemen.

:razz:

DOEN DOEN DOEN!!!
maidenmichel of bosch ofzo!

whooo dat wordt stoer! 8-)

Maiden Michiel
23 oktober 2003, 13:43
Hahahaha! Dat wordt Bosch!

Matje
23 oktober 2003, 14:54
wauw, swingend riedeltje, makker.

even volledig naast het punt, maar ik heb hier een gesigneerd plectrum voor diegene die over deze midifile de meest brute, hersenschorsvergruizende, kraakbeenverzengende solo kan opnemen.

:razz:

das nog 's een idee :D

jaywalker
23 oktober 2003, 16:07
als die door jezelf is gesigneerd hoef ik hem niet :-D

Negative K3 fan
23 oktober 2003, 16:49
als jij hetzelfde denkt over brute, hersenschorsvergruizende, kraakbeenverzengende solo's als ik wil ik wel wat proberen (zie ook mn oude posts in sounds ;))