PDA

View Full Version : Sena Guitar Awards 2003 - Huigens - Hengelo - Live



Bosch
21 oktober 2003, 18:20
Save As:

http://home.hetnet.nl/~centrifugal_frog/20031019Woutergitaarkampioenschappen02.mp3

(Chromatic Wisdom)

(Opgenomen met minidisc).

Barret Wallace
21 oktober 2003, 18:21
Hey kekker gaaf ff downen die hendel

Barret Wallace
21 oktober 2003, 18:26
wajoo ominnie ernstig zwa erg strak gespeeld voor een live performance

!!!


(Y)

Maiden Michiel
21 oktober 2003, 18:56
Hey fuck!

@Bosch: Hoe kom je hieraan?

Bosch
21 oktober 2003, 18:57
Martijn had een minidisc mee! Morgen volgt het andere nr 8)

Gert-Jan
21 oktober 2003, 19:33
Hey Wouter,

Ik las dat je niet door de selectie bent gekomen. Dat kan twee dingen betekenen, of de rest was vreselijk goed, of de jury snapt het niet. Daar ik de rest niet gezien of gehoord hebt weet ik het niet zeker, maar ik zou mijn geld op de tweede oorzaak zetten.

Jammer, maar aan je live-versie te horen heeft het aan de performance absoluut niet gelegen.

Ach je hebt wel vaker met dit jury-bijltje gehakt. Het wordt tijd voor het uitbrengen van een gelegenheids CD, daarover binnenkort meer.

CU

De Teng
21 oktober 2003, 20:45
Als ik eerlijk ben word ik er niet zo warm van. 't Is wat aan de koude kant, 't lijkt slechts technisch knap, maar niet meer dan dat. Maar ja... geloof ook dat ik dat al vaker heb gezegd. Sorry.

Stitch
21 oktober 2003, 21:15
dammit balen dat ik het niet heb gezien, had wel tijd nml :)


Maareh ik vind het zeer knap hoor, hoe en wat speelde de rest dan? En waar bestond de jury uit? Van die Normaal Heukers ofzo?


Oja, ik denk dat dit soort muziek gewoon niet toegankelijk genoeg is voor de majority. Als ik bijv. Vai of Symphony X aan vrienden laat horen die into de trance zijn krijg ik vaak opmerkingen als wat een chaos ed.

Negative K3 fan
21 oktober 2003, 21:16
de teng, ik ben het ernstig met je oneens... maarja over smaak valt goed te twisten, de opname is ook vrij brrak, irl klonk het een stuk beter en idd ERG strak voor een life performance.

En het was gewoon de f ucking jury (en dan met name PIERRE!!!!!1), het sloeg compleet nergens op. Jammer dat Martijn geen opnames heeft gemaakt van degenen die wel door zijn gegaan ter vergelijking.

slayurrr
21 oktober 2003, 21:42
Coole opname Bosch, goed gespeelt! 8-)

Ik vond het in het begin nooit echt een leuk nummer, maar des te meer ik het luister des te leuker het nummer word, het zit de heletijd al in me kop! 8-)

skabouter
22 oktober 2003, 12:28
ah, gaaf man ! kende dit nummer al. erg goed !
mooi gespeelt ook, voor een live performance. klinkt goed !
maar de muziek eromheen, he ? is dat je band ? of een keyboard ?

en jammer dat je niet gewonnen had. je had het verdient !
(en ik hoor steeds van len dat het er niet helemaal eerlijk aan toe ging)

De Teng
22 oktober 2003, 12:28
Ok, misschien dat het live erg goed heeft geklonken, dat kan natuurlijk altijd. Hetgene Bosch hier had laten horen vantevoren (die thuisopname) miste naar mijn mening toch wat. Als dát juist hetgene is wat de jury wil, dan verbaast het resultaat me niet eens.

Maiden Michiel
22 oktober 2003, 12:44
ah, gaaf man ! kende dit nummer al. erg goed !
mooi gespeelt ook, voor een live performance. klinkt goed !
maar de muziek eromheen, he ? is dat je band ? of een keyboard ?

en jammer dat je niet gewonnen had. je had het verdient !
(en ik hoor steeds van len dat het er niet helemaal eerlijk aan toe ging)

Ik geloof een midifile, in ieder geval vanaf cd

Bosch
22 oktober 2003, 12:58
8-)

Hey Gert-Jan, je hebt je geld goed ingezet, echt! Ben ook zeer nieuwsgierig naar je plannen!

Hey De Teng, EIKEL :wink: . Live/real life is het warmer.

Hey Stitch, Jury zoog! Ik denk dat juist op gitaarkampioenschappen Vao-achtige muziek zou moeten scoren: het is geen battle of the bands of zoiets. :)

Hey Negative K3 fan, thanx man, PIERRE was idd een vreemde (fucking wierdo) bijt in de eend!

Hey slayurrr, thx! Juist om wat jij schrijft, heb ik er voor gekozen om het nr te spelen, het blijft in je hoofd hangen 8) .

Hey skabouter, Muziek is van cd en het waren gewone lompe WAV-files (midi sucks :wink: ). thanx again!!!

Vanavond ff die andere erop zetten.

Howdie!

~Wouter~

JorisBos
22 oktober 2003, 13:59
Jammer voor je Bosch, opname klinkt oke in orde. Misschien wat moelijk te begrijpen voor iemand die het voor de eerste keer hoort.

hoevaak heb je nu meegedaan? Het zou best kunnen dat ze je niet hebben door laten gaan omdat je ten opzichte van vorig jaar niet veel beter bent geworden, of dat ze anderen ook een kans willen geven.

Joris

Negative K3 fan
22 oktober 2003, 15:38
ded laatste keer van hem was geloof ik in 96 toch? Is ie 3e van heel nederland geworden!